ik geef het ook afhankelijk van hoeveel succes ik denk dat de date zal worden, maar meestal vind ik het fijn dat het tot de date alleen in de app blijft, zodat als het een vervelend iemand is die mijn nummer niet heeft.
Ik gaf m’n nummer altijd wel en als ik het af moest of wilde kappen dan blokkeerde ik ze gewoon.
Ja ik zou eerder juist niet afspreken zonder nummers uit te wisselen, toch uit veiligheid. Je zou het ook uit veiligheid juist niet kunnen geven natuurlijk. Is je eigen afweging
Ik had bumble uit het stof gehaald, was even vergeten dat je als vrouw dan als eerste moet reageren en dat het op tijd is. Maar niemand reageert!!? Ik heb wel meer matchen dan op Tinder maar wat heb je daar aan als niemand wat terug zegt oh en ik probeer zelfs nog te reageren op iets wat ik op het profiel van die persoon heb gezien
Ik heb dat ook altijd op Bumble. Echt zo stom! Of ze reageren niet meer na een paar keer heen en weer of überhaupt al niet.
Herkenbaar! Ik doe ook altijd wel mijn best en dan niks. Ben het weer even zat. Ik heb het verwijderd en heb nu geen datingapps. Download wel weer een keer wat in de lente.
Ik haat lastminute afzeggers op Breeze. Had er net 1 met ‘going in holiday’. Ja vriend die heb je 3 uur voor de date geboekt!? Kan niet eens een sorry bij tegenwoordig
Zo irritant! En dan ook helemaal afgezegd ipv verzet?
Ik heb nu een match op breeze die eerst verzette ivm een rugblessure door kickboxen, en twee dagen voor de date wilde verzetten ivm een enkelblessure door dansen.
De date is nu pas 2e weekend van maart, we waren een match in januari heb hier al totaal geen zin meer in maar vind het ook zonde van m’n geld om af te zeggen voor zo’n vent.
Nee joh die paar euro zijn zoveel minder waard dan jouw tijd
True! Meteen gecancelled.
Hier het zelfde liedje. Had vandaag een date maar kreeg 1,5 uur van te voren een bericht dat hij geblesseerd was met rugby. Had net m’n haar gewassen met m’n dure shampoo Nu hebben we het verplaatst naar volgende week maar heb eigenlijk helemaal geen zin meer om tijd vrij te maken voor deze lullo.
Was ook wel teleurgesteld want van de 5 matches keek ik het meest naar hem uit.
Ik denk dat ik hem volgende week nog 1 kans geef en daarna is het klaar. Als jij het niet ziet zitten is die paar euro inderdaad belangrijker dan je tijd verspillen aan zo’n gozer
Ja helemaal afgezegd. Goed dat je hebt gecancelled!!
@Marijn oh zo stom als je helemaal tijd besteed aan klaarmaken voor zo’n date, incl haar wassen😂
Moet wel zeggen dat ik de afgelopen tijd 1 date heb gehad via bumble en 4 via breeze en dat waren allemaal leuke dates met betrouwbare mannen. Vandaag was de eerste keer dat ik zoiets mee maak
Hoe geblesseerd moet je zijn om niet op een stoel te kunnen zitten en een drankje te doen, jemig
Ik had ooit een breeze date die 2 keer verzet was en tijdens de date vertelde hij dat hij het bijna weer had moeten verzetten want hij ging aankomend weekend een lang weekend weg (gewoon citytrip).
De date was op maandag of dinsdag, hij had op dat moment geen baan, het was een sociale gast ik snapte er echt niks van !??!?
In mijn studententijd heb ik een keer een eerste date gehad om 12 uur s nachts waarbij we naar mijn huis liepen terwijl ik om 7 uur s
al ochtends moest vertrekken naar het vliegveld (zou dat nu echt nooit meer doen, maar toch)
Toen ik begin/midden twintig was had ik ook wel eens zulke acties. Kan me dat nu echt niet meer voorstellen hahaha.
Mannen die hun job title niet kunnen spellen maar wel hun hoge IQ noemen, krijgen bonuspunten als ze ‘continious improvement manager’ zijn.
Heb nu al voor de derde keer dat nadat een man een voorstel doet voor een date en dat we ook echt een datum afspreken, dat ik daarna ineens niets meer van die persoon hoor. Vind het zoiets geks. Heb mezelf ook al gegoogled of er misschien iets raars naar boven komt, maar kan niets vinden : (
Ligt echt niet aan jou hoor, gewoon enorme lullen waarmee je toch geen date zou willen hebben
Ik zit voor het eerst op een datingapp (gebruik Hinge) en heb een paar gesprekken lopen, maar vind ze niet echt ergens heengaan. Eén (op zich de leukste) stuurt dan steeds weer iets als ‘hoe was je dag?’. Ik vind dat heel saai om steeds te beantwoorden en stuur aan op wat meer verdiepende berichten en daar antwoord hij kort op en brengt het dan weer naar iets oppervlakkigs. Ik twijfel of ik er maar in moet meegaan of bijv gewoon een date moet voorstellen (maar hij woont niet bepaald in de buurt, m’n instellingen stonden nog niet helemaal goed ). Wat is jullie ervaring hiermee; hoe lang blijven jullie chatten en wanneer stel je een date voor (als de ander niet het initiatief neemt)?