Datingapps

Maar dat is denk ik precies wat hij bedoelt. *Niet dat het geen grote stad is. Maar als mensen het hier hebben over…"
Dus inderdaad mensen die dichterbij Amsterdam wonen neem ik aan

2 likes

Iemand had een foto van een dode duif waar de ingewanden naast lagen??? Wtf, zeker “kunst” ofzo.

Huh, wat morbide?! Hoe staat dat in relatie tot daten, ziet diegene dit dan ook voor zich of wat. :sob: Creep. Wat stond er verder nog op het profiel, ook nog iets gezelligs? Zoveel vragen.

1 like

Hij had ook gewoon foto’s van zichzelf en wat tekst, niks geks verder. En dan opeens die duif :confused:

2 likes

Hoeveel dates zouden er bij hem in de vriezer liggen?

1 like

Ik zie nu op Hinge een paravetinarian bij Bird rescue met als bijzondere skill ‘euthanizing’ - wtf

Deze gast heeft mij ook geliket :rofl:

Hebben jullie weleens dat jullie vóór de date al op iemand afknappen? :sob:

Ik had vorige week een tindermatch, was wel een leuk gesprek, maar nog vrij algemeen. Na twee dagen overgegaan op Whatsapp en een date gepland voor eind deze week. In de tussentijd appten we dagelijks. Maar juist door dat contact verloor ik interesse. Hij was gewoon zo… saai? Het type dat zelfhulpboeken leest over hoe je rijk en succesvol kan worden. Ook deed hij wat uitspraken over dat hij het irritant vindt dat vrouwen zo weinig affectie en interesse tonen tijdens dates en hij vroeg of ik ook zo was. Dat vond ik een beetje opdringerig overkomen, alsof hij persé fysiek contact of affectie verwacht op de eerste date. Ik was uiteindelijk gewoon helemaal niet meer geïnteresseerd om hem te ontmoeten. Net dus aangegeven en volgens mij is hij wel op zijn teentjes getrapt :sweat_smile:

3 likes

het is bij mij eerder regel dan uitzondering dat ik afknap voor de eerste date, denk zo’n app is ook gewoon schieten met hagel en niet iedereen die je aantrekkelijk vindt wil je ook echt een paar uur in gesprek mee spenderen

6 likes

Ja joh, ik knap op zo ongeveer alles af :joy:

3 likes

Hahaha leuk dit, herkenbaar. Hoe ouder ik word, hoe meer icks ik krijg. :joy:

Laatst had ik een wandeldate en die knul wilde na 5min m’n hand vast pakken (vriendelijk bedankt en gezegd dat dit niet zo snel hoeft van mij). 10min later gaf hij me een knuffel. 2u na afloop van de date wilde hij “even gezellig met me bellen”…
Zijn 3e regel op de dating-app was “Weetje waar ik zin in heb? Om lekker m’n arm om je heen te slaan!”. Waarop ik reageerde dat ik dat echt nog niet kan zeggen als ik iemand nog niet ken. Nou, had ik m’n irritatie maar serieus genomen.

Hou óp met mij hoor, vind dat veel te snel en onafgestemd allemaal.

Ik ben benieuwd naar jullie allergieën en afknappers, opsommingen plz! :heart:

7 likes

Ik had het laatst andersom :joy: om dit te voorkomen probeer ik gewoon binnen een week af te spreken en niet te lang vooraf te praten (ook al had ik me daar niet aan gehouden hahaha).

3 likes

Ew doet me denken aan een date die ik ooit heb gehad. Was van te voren ook al op hem afgeknapt via de app, maar ik wilde hem toch een kans geven want face to face komt iemand natuurlijk heel anders over (dat was overigens niet).
Maar hij had me opgehaald met de auto en toen we vanaf de parkeerplaats naar de date-locatie liepen wilde hij ook al hand in hand lopen. Ik was ook veel te flabbergegast dus ik liet het gewoon gebeuren.
En aan het eind van de date wilde hij zoenen of een kus geven, maar dat wilde ik niet. Appte hij achteraf dat hij dat wel gek vond, want bij al zijn andere dates had hij wel gezoend op de eerste date. Ew het was zo’n engerd

1 like

Dit is toch logisch, een gesprek dat qua sfeer nog ‘vrij algemeen’ voelt is gewoon nog niet genoeg. Dan kan het nog alle kanten op, met de grootste kans dat het niks is. Goed dat je hier optijd achter bent ipv dat je al tijd in de date met een sukkel hebt gestoken

1 like