Ja geen idee ik krijg daar echt wel honderd berichten per week dus ik kan niet alles lezen ofzo
Man: deze app is echt sloom
Ik: oh ik heb dat niet hoor
Man: je berichten komen helemaal niet binnen
Is de gedachte misschien in je opgekomen dat ik je niks stuur??
En als die app zo sloom is, waarom verwijder je hem dan niet? Je wil gewoon mijn nummer, maar dat ga ik je niet geven, doei
Als het over feeld gaat dan snap ik m wel hoor.
Niet over feeld, maar daar heb ik ook geen problemen mee
Volgens mij is dit gewoon een hele simpele manier om het gesprek weer op te starten
Kan ook nog!
Ik had laatst alles verwijderd maar vond het toch leuk om weer te gaan swipen maar ik ben het gewoon zoooo beubeubeu
Uhhhgggg ik had een leuke date vorige week. De seks was top dus ik wilde hem nog een keer zien.
Hij heeft de hele week nog geappt, ook dat hij het fijn vond en dat we elkaar nog een keer kunnen zien. Zaterdag stelt hij nog voor om zondag langs te komen. Zondag appt hij toch āik ben te brak om iets te doen vandaagā
Nou prima, geen probleem maar dat is het laatste wat ik heb gehoord. Ook nadat ik nog een vraag heb gesteld. Ik zou echt zo graag in een mannenbrein willen kijken hoe dit werkt.
Of misschien dat van mijzelf beter begrijpen en waarom ik me nu afgewezen voel
Ik heb dit ook weleens meegemaakt. Bij mij was het of geen interesse meer want seks gehad of iemand anders ontmoet in de tussentijd. In het beste geval is ie nog steeds heel brak of druk met andere dingen? Misschien kan je hem nog iets sturen? Als ie daar ook niet op reageert, dan is het gewoon een lul.
zijn interesse is weg en je bent op een bepaalde manier dan toch ook afgewezen, dus dat gevoel lijkt me heel normaal of passend. Of bedoelde je dat niet
Ja dat weet ik nu dus even niet
Of geen interesse of echt druk of brak
Sowieso geen apper, (al heb ik hem wel een keer online gezien). Kon voorheen ook een week tussen de berichtjes zitten maar hij was zaterdag nog wel enthousiast over een tweede ontmoeting.
Dacht ook dat we die tijd van elkaar negeren wel achter ons hadden gelaten.
Of ben ik nu naĆÆef?
Ja ik weet het niet, kennelijk valt het jou op als verschil met vorige week. Als je zegt dat het geen apper is dan kan dat ook (tenzij hij dus eerder wel duidelijk een apper was). But anyhow, lijkt me dat wanneer iemand wel interesse heeft, hij ook reageert op een vraag die je stelt. Nog steeds brak zijn lijkt me heel sterk
Mijn ervaring is dat zulke types weer in de lucht komen als ze weer seks willen. Lijkt me inderdaad sterk dat hij nog steeds brak is.
Ik heb echt zulke vragen bij āgeen apper zijnā
Je hoeft toch ook niet non-stop in contact te staan (dan ben je wel een echte apper in hart en nieren ja) maar⦠er zit toch nog zoooo veel tussen de hele dag appen en⦠niet eens reageren als iemand je wat stuurt en de wel/niet afspraak zo lang te laten āhangenā
Hier zitten ook meiden die zeggen zelf geen apper te zijn toch, hoe zien jullie dat dan, heb je gewoon nooit de behoefte om contact te zoeken? Serieuze vraag!
Anywho mijn ervaring is hoe dan ook: als ie je wil spreken dan doet ie dat wel, als ie je wil zien dan vraagt ie dat wel.
Ja ik ben echt een apper in hart en nieren
Ik vind niks leuker dan de hele dag appen
Maar ik ben ook benieuwd naar de antwoorden naar jouw vraag want ik kan me het echt niet voorstellen
Het is ook allemaal geen ramp, dan gaan we gewoon weer naar de volgende maar ik vind het gevoel van genegeerd te worden echt frustrerend
Sorry maar als iemand nu nog brak is van zaterdag dan is er iets niet goed hoor hahaha.
Ja ik denk ook niet echt dat hij nog brak is natuurlijk, ik zeg ook maar wat.
Ik ben wel zo iemand die binnen 2 minuten reageert of na 5 dagen ofzo haha, maar eigenlijk juist met (mogelijke) dates reageer ik meestal wel snel. Dat is dan toch anders ofzo?
Maar vind het soms wel lastig inschatten als ik iemand niet ken. Zo van is diegene druk en/of niet zo aan zān telefoon geplakt als ik (lijkt me wel gezonder en zou ik ook wel willen )?
Ik ben dus nu met iemand aan het appen die zelf voorstelde een keer af te spreken en ook zelf op een gegeven moment voorstelde op whatsapp verder te praten en als ie reageert komt het steeds wel enthousiast over. Maar het duurt ieder keer zoooooo lang, soms gaan er dagen overheen. Dus ja ergens denk ik dan ook; het zegt ook wel weer genoeg, graag of niet. Als ie echt interesse had gehad had ie wel wat meer moeite gedaan. Alleen āt zegt ergens allemaal ook zo weinig als je elkaar nog nooit hebt gezien⦠Het is ook verder niet dat ik mān agenda vrij houd voor deze kerel en zit ook wel gewoon verder te swipen enzo dus heb zoiets van ik zie wel.
Al verwacht ik er inmiddels weinig meer van, haha.
Ik ben absoluut geen apper (en ook hartstikke getrouwd dus wat doe ik hier eigenlijkš¤Ŗ), maar mijn eigen ervaring is wel heel simpel: is iets voor mij belangrijk genoeg om te reageren, dan reageer ik wel. En ik denk dat dat in deze situaties ook geldt: als iemand echt enthousiast is, jou graag weer wil zien, dan neemt iemand de moeite wel om dat te realiseren. Misschien ietwat zwart wit, maar toch.
Ik ben geen goede apper, ik negeer mensen gerust dagen tot weken
Met potentiƫle dates app ik wel veel; als ik een hele drukke dag heb kan het wel zijn dat ik pas 's avonds weer reageer, maar ik zorg wel dat ik consistent blijf. Zodra de date niks is, is de kans ook heel groot dat ik vervolgens langer doe om te reageren.
Ik ben een gemixte apper. Met vriendinnen de hele dag, voor dingen over school/werk/vergaderingen: ik reageer in een minuut. Maar ik heb een hekel aan: hey, alles goed, hoe was je dagje, lig je al in bed? Ga je douchen zonder mij?? en dat soort gekalefater, dus met dates app ik het liefst alleen om een datum af te spreken. Mannen die wel de hele dag behoefte hebben aan dat soort gesprekken verwijder ik meestal best wel snel.