Tinder is echt zooo saai nu. Niemand praat, niemand stuurt likes. Gaat lekker
Omg ik ben met een tindermatch op whatsapp aan het verder appen maar hij stuurt de hele tijd spraakberichten, en ok, in het begin is dat wel leuk maar hij stopt niet. Ik heb hier geen energie voor (terwijl hij me wel leuk lijkt).
Dit met hem communiceren?
Waarom las ik ādit heet communisme?ā en dacht ik hmm, ja, makes sense
Same!!
Ik had daarom als voornemen om weer goed en snel te reageren op iedereen. Er was een man die in zijn Hinge bij āmeest avontuurlijke dat ik ooit gedaan hebā schreef dat hij amper 2 weken op voorhand een reis naar de States had geboekt. Ik had daarop gereageerd: āsame, maar met China dan. Was nogal een gedoe om de visa te regelen.ā Als antwoord krijg ik nu een lange tekst met hoe je een visum regelt in de States, het verschil met een toeristenvisum versus werkvisum⦠Ok bedankt voor de info, dat had ik ook kunnen googlen
Nu al geen zin om hierop te antwoorden.
Hahahaha echt weer zo kut vent
Ćls je het überhaupt al wilde weten ja. Jeetje wat een teringsaaie man en zo iemand die zichzelf vast graag hoort praten. Ook op verjaardagen enzo. Zie het al helemaal voor me.
Haha inderdaad. En no offence maar het is me gelukt om op 2 weken tijd een Chinees visum te regelen, dan zal eentje voor de States ook wel lukken hoor, mocht ik dat willen (maar ik wil dat niet dus waarom tf krijg ik heel die uitleg ).
na maanden heb ik bumble weer geinstalleerd en ik weet meteen waarom ik het had verwijderd; de mannen zijn zoooooo saai Ik speel in op hun profiel en zeg wat leuks of stel een vraag en ze antwoorden daarop maar thatās it. Beginnen zelf niet over iets of doen geen moeite om het gesprek verder te zetten
Jaa ik trap elke keer weer in Bumble omdat ik de mannen daar het leukst vind qua uiterlijk. Maar er komt gewoon vrijwel nooit een leuk gesprek uit, laat staan een date.
Ik moet zeggen dat ik fruitz opzich ook wel leuk vind. Ookal loopt dat nog niet echt
Klopt, alle saaie/passieve mannen zitten op bumble
Maar waar zitten de leuke mannen waar wel dates uit voort komen dan?
Ik haal nog steeds de leukste gesprekken uit Tinder en Happn eigenlijk.
Op Bumble en Hinge zijn ze heel aantrekkelijk, maar heel passief en niet echt gezellig. Breeze is leuk, maar ik heb nog nooit een match gehad. Fruitz is geinig, maar heel rustig nog.
Ik heb wel eerder dates via bumble gehad en heb er nu een gesprek waar denk ik wel een date uit gaat komen. Meeste heb ik via tinder gehad maar ook wel happn⦠het wisselt heel erg
Ik heb zondag in een thirsty bui (hoera stoppen met de pil en een sky high libido) weer Tinder gedownload en snap meteen weer waarom ik de app in eerste instantie verwijderd had. Mannen die vragen of je wil afspreken en na jouw reactie vervolgens niet meer reageren. Mannen die ƩƩn ding vragen en daarna niet meer reageren. Of eigenlijk gewoon mannen die niet reageren. Nu alweer klaar mee dus doei account
Ik zit ook weer eens op tinder en vind niemand leuk dus swipe bijna iedereen naar links. Maar heb 1 match met een knappe man maar er komt niet zo heel veel uit.
Gister was het even stil tijdens het gesprek en toen zei hij āje hebt wel echt mooie ogenā
Ik kan daar niet zoveel mee of ben ik te veeleisend? Nou goed ik dacht als hij vandaag weer wat zegt dan stel ik gewoon voor om morgenavond een drankje te doen en dan zien we wel.
Kreeg ik net de tekst āmet zoān leuk profiel krijg je vast veel leuke reacties!ā Wat moet ik daar nou weer op zeggen?
Oh nu is die tekst weg, ik zag het als een melding op mān scherm maar in de chat staat het niet. Kan je dat verwijderen?
Misschien even refreshen ik krijg ook vaak meldingen en dan staat er niks. Dan moet ik die persoon ff los aan klikken.
Ik vind die dating apps allemaal wel wat kuren hebben mogen ze best wat aan doen aangezien ze zoveel verdienen.
Maar verder eens met je bericht ik kan ook niks met dat soort berichten haha.
Ik vind bumble trouwens zo kut doe ik mn best op een goeie openings zin krijg ik droge shit terug. Of als ik alleen hey zeg vinden ze dat weer te saai. Pleurt op
Bedoel je zo hier los aanklikken? Er gebeurt niks. Haha stom.
Oh ja dan doe je je best is het niet goed en zeg je gewoon hallo is het ook weer niet goed. Wat een gedoe zeg.
Oh en nog een ergernis: die profielen van mannen met dingen die ze niet zoeken. En dan van die zogenaamd typische vrouwendingen
Zoals āno dramaā of āzoek geen vrouw die zeurt, swipe dan maar naar links!ā Of āniet teveel make-up heb al genoeg modepopjes gehadā bleeeeh
Zo negatief en arrogant en vrouwonvriendelijk wie gaat dat liken?
Oh en nog een āals je nog nooit van een tandenborstel hebt gehoord en stinkt swipe dan naar linksā
Hoe kóm je erop dat in je profiel te zetten?!