Ik had afgelopen week een match met een jongen, heel leuk gesprek gehad, leuke discussies, maar wel heel respectvol. Op een gegeven moment maakte hij wel een opmerking waardoor ik erachter kwam dat we qua politieke overtuiging enorm verschillen van mening. Dat heb ik tegen hem gezegd en we hadden het erover, maar kwamen op een ander onderwerp en lulden gewoon lekker verder.
Ik had hem daarna nauwelijks meer gesproken, maar hij reageerde vannacht nog op een vraag die ik gesteld had en ik ging er op door. Hij benoemde dat hij depressief was en begon te vertellen dat hij nooit complimentjes krijgt etc. Ik ging daar best serieus op in, en was daarin ook echt positief over hem. Toen barste hij los: āja vrouwen hoeven niks te doen voor complimentjes, mannen krijgen nooit complimentjesā etc. etc. Hij werd echt boos en begon te schelden en ik was echt helemaal verbijsterd.
Ik heb feminisme in mijn profiel staan en daar hadden we het over gehad. Hij stuurt: āfeminisme right? Zielige meisjes. It goes both ways. Je bent minder omdat je een meisje bent, wie gelooft dat.ā Daarna unmatchte hij me, maar ik was er echt een beetje door van slag. Ik heb Tinder ook direct verwijderd 
Ik vind het zo stom dat ik nu aan mezelf ga twijfelen, terwijl deze jongen duidelijk zelf een probleem had en ik hier niet veel aan kan doen.
Edit: kut, veel langer dan ik had bedacht, maar wilde graag even mijn ei kwijt. Sorry voor de dagboekpost