Datingapps

Oh wat gek. En de app afsluiten en dan opnieuw proberen helpt dat?

Ja waarom kies je ervoor om met iets negatief te beginnen?? Zal dat ook nooit begrijpen

Ik krijg van bumble soms een melding dat iemand me superswipete, maar vervolgens kom ik die profielen nooit tegen? Vraag me af of dit fake is om me naar die app te lokken? Of moet.ik ergens anders kijken ofzo?

2 likes

Ja ook al een paar keer gedaan. Misschien hallucineerde ik dan haha

@Eileen precies! Met negatieve dingen trek je toch niks aan?

1 like

Omg ja same, dan doe ik m’n best om als opening te reageren op iets uit hun profiel (bijvoorbeeld :books:thrillers en vraag ik wat een recente fave was oid) en dan krijg ik terug ā€œik lees eigenlijk niet zo vaak thrillersā€¦ā€ en dan niks meer. Top.

3 likes

Mensen die vragen stellen waarvan het antwoord gewoon in mijn bio staat :roll_eyes:

2 likes

Ik haat dit zo erg dat ik ze gewoon zeg ā€œcheck m’n bioā€ hahaha en het antwoord op vragen die ik vaak krijg zet ik er ook in, net een FAQ :rofl:

Heb echt geen tijd en zin om altijd hetzelfde te moeten antwoorden

1 like

Helemaal erg als zw vragen hoe je heet en hoe oud je bent…

2 likes

Iemand op breeze die in z’n profiel had staan dat je hem alles mag vragen?? :joy:

1 like

OkĆ© de app verwijderen is niet gelukt, want ik swipe graag als ik me verveel. Van al mijn 13 matches is er maar 1 die praat. De rest is of stil of… saai? Ook als ik zelf het gesprek begin. Nu ben ik niet de beste in openingszinnen en ik vind het ook echt bullshit om de trukendoos met een heel arsenaal aan openingszinnen te gaan openen voor een simpele hoi. Saaaiiiiii

2 likes

Oja die zie ik ook veel ā€œask me anything!ā€ Zo simpel.

3 likes

Ja vind ik ook en ik ken het ook van tinder, maar bij breeze heeft dat toch helemaal geen zin :joy:

Ooooh zo haha! Ja dat is helemaal dom :joy:

1 like

Nee joh dan weet je vast dat je alles tijdens de date mag vragen :woozy_face:

Nee slaat nergens op hahaha

3 likes

Ik had afgelopen week een match met een jongen, heel leuk gesprek gehad, leuke discussies, maar wel heel respectvol. Op een gegeven moment maakte hij wel een opmerking waardoor ik erachter kwam dat we qua politieke overtuiging enorm verschillen van mening. Dat heb ik tegen hem gezegd en we hadden het erover, maar kwamen op een ander onderwerp en lulden gewoon lekker verder.

Ik had hem daarna nauwelijks meer gesproken, maar hij reageerde vannacht nog op een vraag die ik gesteld had en ik ging er op door. Hij benoemde dat hij depressief was en begon te vertellen dat hij nooit complimentjes krijgt etc. Ik ging daar best serieus op in, en was daarin ook echt positief over hem. Toen barste hij los: ā€˜ja vrouwen hoeven niks te doen voor complimentjes, mannen krijgen nooit complimentjes’ etc. etc. Hij werd echt boos en begon te schelden en ik was echt helemaal verbijsterd.
Ik heb feminisme in mijn profiel staan en daar hadden we het over gehad. Hij stuurt: ā€˜feminisme right? Zielige meisjes. It goes both ways. Je bent minder omdat je een meisje bent, wie gelooft dat.’ Daarna unmatchte hij me, maar ik was er echt een beetje door van slag. Ik heb Tinder ook direct verwijderd :sweat_smile:

Ik vind het zo stom dat ik nu aan mezelf ga twijfelen, terwijl deze jongen duidelijk zelf een probleem had en ik hier niet veel aan kan doen.

Edit: kut, veel langer dan ik had bedacht, maar wilde graag even mijn ei kwijt. Sorry voor de dagboekpost :see_no_evil:

6 likes

Oh echt een incel/ pick me boy. Goed dat het vuilnis zichzelf heeft buiten gezet. Dit is een zelfde type als wat hierboven volgens mij werd omschreven van die mannen die in hun profiel hebben staan van ā€œIk wil geen vrouwen die zeurenā€
Zij zien niet in dat zij single zijn door hun eigen gedrag.

30 likes

Niet aan jezelf twijfelen. Zon vrouwenhater wil je niet daten.

7 likes

Dit schreeuwt incel. Run.

5 likes

Jeeemig, ik dacht dat inner circle wel leuk zou zijn. Nou ik heb amper matches en niemand stuurt me likes :smiling_face_with_tear: Ik heb gister ook wat mensen bericht maar ik krijg ook gewoon 0 antwoord? Oke nouja, een iemand reageerde maar dat was een heel raar bericht dat hij in de toekomst in een kolonie van het sterrenstelsel op een ster zit etc etc. Stom.

1 like

Heb een gesprekje op bumble met een man die me ā€˜bijna mateloos intrigerend’ noemt.
Ok merci beaucoup, maar nu? Geef mij ook iets leuks?

5 likes

@Luzarl @Banananana Waarom kreeg ik duimpjes van jullie?

1 like