Datingapps

In d3ze topics zijn de duimpjes en boze poppetjes vooral gericht naar de mannen waarmee we daten/chatten haha.

6 likes

Ja hahhaa wat soy zegt

3 likes

Oooh ja makes perfect sense :laughing:

1 like

Mannen die in hun bio hebben: ik sta open voor goede diepe gesprekken over het leven

En dan beginnen met: ben je wel eens met een buttplug in naar werk gegaan?

Sorry maar ik ben sprakeloos

17 likes

Late reactie maar inner circle heeft volgens mij heeel veel oude profielen. Ging ook weer eens swipen en kwam gewoon 3/4 mensen tegen waarvan ik wist dat ze nu een relatie hebben en die echt niet on the side nog op datingapps zitten (die ik ook op andere datingapps nooit zie). Volgens mij showt inner circle gewoon oude profielen als lekkermakertje ofzo (waren ook verrassend knappe mannen vergeleken met andere apps). Dusss dat kan ook het gebrek aan matches verklaren haha

1 like

Hahaha wauw, sprakeloos en schaamteloos inderdaad

1 like

Had een match op feeld met een vrouw (deel van een koppel), daar antwoordde ze niet.
Likete ze me op hinge, stuurde we max 5 berichtjes heen en weer, ghost ze me.

Ik stuurde dat ik het fijner vind als ze zegt dat ze niet geinteresseerd is dan dat ze ghost en als antwoord hierop verwijdert ze de match.
Leer communiceren meid.

4 likes

Uhg mannen die je niet eens een gelukkig nieuwjaar terugwensen en je niks vragen en alleen maar hun muzieksmaak tentoonstellen. Wat een grootheidswaan

1 like

Ik erger me vooral aan al die kerels die dan geen foto’s posten ivm privacy of weet ik het wat of zo van; ik wil eerst kijken of het klikt. Eh ja hallo ik sta hier ook gewoon met mn gezicht op, zo ongelijkwaardig ook ofzo? Vraag me ook echt af of er vrouwen zijn die dan wel naar rechts swipen.

Oh ja en vaak staat er uiteraard ook nog iets bij van ā€œik zal je niet tegenvallenā€. Doe mij een beetje van dat ego, haha.

7 likes

Ik verdenk die mensen er sowieso van dat ze nog wel meer verbergen, ik ga er eigenlijk wel vanuit dat ze gewoon een relatie hebben die niet open is.

9 likes

Ja ik vind dat er op het op moment sowieso heel veel ā€˜troep’ op Tinder zit. Profielen zonder foto’s, profielen zonder naam, groepen vrienden etc. Heel weinig leuke, normale profielen kom ik tegen.

2 likes

Haha ja de unethically non monogamous variant ipv de ethically non monogamous

Niet dat ik daar wat op tegen heb, ieder z’n ding, maar aan mij is het niet besteed. Alleen dat lijkt dus ook ineens ooooveral en soms ook alleen zo ergens als ENM in een profieltekst benoemd tussen allerlei random info dat ik er soms ook overheen kijk. En denk dat genoeg vriendinnen van mij niet eens weten wat dat is.

Het doet me denken aan een muzieksoort maar dat komt waarschijnlijk omdat ik het dan verwar met EDM ofzo haha

2 likes

Ook die profielen van geen foto vanwege mn werk. Oh je werk verbied relaties of hoe moet ik dat zien…

9 likes

Haha ja al lijkt het me wel awkward/mogelijk ingewikkeld als je (huis)arts of psycholoog bent oid en dan ook je patiƫnten op die apps tegenkomt

6 likes

Jaa maar betaal dan voor de app waardoor mensen jou pas zien als je ze geliked hebt.

3 likes

Mijn ex stuurt mij nog elke keer likes op datingapps en ik vraag me zo erg af waarom. Die relatie was verschrikkelijk en sinds die relatie is al mijn plezier in daten/relaties en seks weg dus ik vind het ook gewoon naar.

Maar ugh, er komt geen match dus waarom blijven sturen :unamused::unamused::unamused:

1 like

Ik heb sowieso heel erg dat jongens vrijwel niets (terug)vragen. Als ik niets vraag of zeg is het vaak stil en ik wil ook niet dat het een interview wordt dus dan houdt het snel op. Hebben meer mensen hier last van of verliest iedereen gewoon snel interesse in mij :frowning_face:

2 likes

Nee, dit ligt echt niet aan jou en als ze geen interesse in jou hebben is het duidelijk geen match ;).

Ik heb het echt niet bij elke date, maar merk het wel vaak! Ik heb een keer een date gehad met iemand die na date 2 nog steeds niet had gevraagd wat voor werk ik deed. :thinking::thinking:

Vooral mannen die na een stilte weer verder gaan met hun verhaal en als jij iets verteld weer inspringen om te vertellen dat zij dat ook hebben meegemaakt.

Op een date wil je het gevoel hebben dat de ander je echt wel leren kennen en ook doorvraagt als he wat zegt, want dat doe ik zelf ook veel! Ik vraag me wel altijd af hoeveel zulke mensen zelf op de date terug kijken, haha

1 like

Ik herken dit heel erg. Probeer het nu ook te laten gaan, maar als je weinig matches hebt ben ik toch geneigd het gesprek gaan de te houden terwijl het trekken aan een dood paard is.

Maar goed, ik zie dit sowieso meer in m’n omgeving en probeer echt te denken dat ik het waard ben om gewoon normaal contact met iemand te hebben met wederzijdse interesse, maar ik vraag me toch soms af of ik niet teveel verwacht. Onzin natuurlijk, maar je gaat aan jezelf twijfelen

2 likes

Ik heb morgen een date met iemand met wie ik vlak voor de feestdagen een match had (door de feestdagen etc. nog geen tijd gehad om elkaar te zien) en hij is 3 jaar jonger dan ik muahahah, ben heel benieuwd want we kunnen echt heel leuk praten (videobellen, appen enz). Ik heb mijn leeftijdsgrens op Tinder 3 jaar jonger en 5 jaar ouder staan en vind alleen maar knapperds die jonger zijn dan ik :hot_face:

5 likes