Datingapps

Ik zie op bumble zoooooo vaak dezelfde kerel voorbij komen met weer een nieuw account met EXACT dezelfde foto, zowel in kleur (met een gele trui) als zwartwit. Er staat nooit wat anders en ik vraag me echt af of hij echt bestaat?? Ik heb m wel eens op insta opgezocht maar dan zie ik ook alleen die 2 dezelfde foto’s en een plaatje met vage tekst over goed zorgen voor je loved ones. En je kunt hem inhuren als dj schijnbaar.

Zoveel vragen. En waarom steeds een nieuw account of wat is dit

5 likes

Doe eens.

4 likes

4900 voor een uurtje :smiling_face_with_tear:

1 like

Ik heb dit ook met een paar mannen, echt irritant. Alsof ze wekelijks een nieuw profiel maken

1 like

Op zich een prima gesprek met een man op Tinder. Hij vraagt na een poosje wat ik mis aan het hebben van een relatie en wat ik belangrijk vind in een relatie. Ik dat opnoemen, stel de vraag terug, hij ook vertellen. Eindigt met dat hij knuffels en fysieke aantrekkingskracht ook heel belangrijk vindt. Ik dacht al ‘jaja ok is goed’ en praat er overheen. Daarna zegt hij weer ‘ik vind fysieke aantrekkingskracht ook heel belangrijk’ Ik heb daar zo geen zin in he, dat het gesprek die kant op gaat. Het lijkt me logisch dat fysieke aantrekkingskracht belangrijk is, dat hoef je niet steeds te benoemen. Ik heb de match maar weer opgeheven.

Oja en kreeg een app van mijn ex ‘zit je op Tinder? ik werd er net over gebeld. Pas op met wie je afspreekt, je mag me altijd bellen!’

ROT OP! Hebben die vrienden van hem niks beters te doen?

Ok dit lucht wel even op haha

17 likes

what de fuck echt waar bemoeien zij zich mee :angry:

8 likes

Ja echt hoor, zo sneu.

Same! Ik ben nu niet op zoek naar iets serieus dus ga meer op uiterlijk af, maar het valt me heel erg op dat de jongere kandidaten veel knapper zijn. Heeft denk ik ook te maken met dat ze meer verzorgd zijn en wat meer moeite stoppen in hun outfits, terwijl mensen van mijn leeftijd er met dezelfde stijl bij lopen als die ze hadden op de middelbare school.

3 likes

Ooh ik vind dat soort gesprekken zo irri he. Alsof ze zoiets hebben van oh jij wilt een relatie maar ik wil alleen neuken. Maar als ik dat zeg dan wil jij niet meer. Dus dan lul ik maar mee over relatie dingen en dan ga ik het daarna wel over sex hebben.
Nee wees gewoon eerlijk.

6 likes

Jaa zo herkenbaar. Laatst benoemde ik ook naar een gast dat hij gewoon op zoek was naar een friends with benefits: ‘Nee, want ik zie het wel echt als daten!!!’ Daten waar je alleen elkaars slaapkamer ziet idd :+1:t2:

4 likes

Ja precies, of zet het gewoon direct in je profiel. Of als je het echt belangrijk vindt in een relatie, dat kan, dan hoef je dat niet te benoemen ook, dat zien we dan vanzelf wel weer of we überhaupt daar belanden. Haha wat een afknapper echt.

2 likes

Heb je goed aangevoeld denk ik, ik knapte daar ook meteen op af. Zo van je moet echt super sexy voor me zijn want anders… en zelf zijn het van die saaie pipo’s

Jeetje hij maakt zich wel druk (ex) ‘ik word steeds gebeld door diverse mensen, echt vervelend! Mocht een vriend van mij jou liken wil je dat dan laten weten, want dat zijn dan geen vrienden!’

Gast ik zou daar never achter komen want ik ga jouw loservrienden nooit liken, alsof ik met hen zou willen daten baaaah

22 likes

Hahah ook echt niet dat hij door diverse mensen wordt gebeld over dat jij op tinder zit. Jullie zijn al hoe lang uit elkaar… waarschijnlijk zijn er 1 of 2 mensen die zeggen ‘ik zag je ex op tinder’. En vindt hij het zelf gewoon niet leuk dat je een optie voor anderen bent waar hij vanaf weet

12 likes

Is ie jaloers dat je op Tinder zit ofzo?

2 likes

Nahhh ik zou hier echt woest over zijn. Welk fucking recht heeft hij om dit te vragen ook

7 likes

Is dit diezelfde ex als die altijd ongewenst over zijn eigen dateverhalen vertelt? Hij heeft wel echt ego problemen zeg jeetje

5 likes

Ik ben al zo vaak boos geweest op deze man dat ik hier maar om lach. Zonde van m’n energie en het heeft geen zin om boos te worden.

Ja dat lijkt er wel op he? Hij mag het allemaal wel maar zodra ik dat doe krijg ik berichtjes.

Ja, die :confused: Gelukkig is hij daar eindelijk wel mee gestopt.

6 likes

Fijn dat je er zo chill mee omgaat, want dit is echttt geen normaal gedrag. Die gast is echt koekoek.

Was vergeten dat ie ook zo over zn dateleven aan het opscheppen was tegen jou, wtf. Zou echt denken dat ie jaloers is. Rare snuiter.
Ben benieuwd of ie nog meer erover gaat zeggen/vragen. Hoop voor je dat ie er gewoon mee kapt, want het is niet alsof jij kiss en tell gaat doen tegen hem.

1 like

Hij zei een paar uur later nog (dus hij gaat nog even door) ‘best hard gezegd!’ Toen ik uren daarvoor zei dat ik z’n vrienden never nooit moest.

Het is ook nooit goed. Ik negeer het maar verder.

1 like