Datingapps

Vermoeiende knul, lekker laten inderdaad.

1 like

Een vriend van mij heeft in z’n Tinder profiel staan dat hij massages geeft, je met z’n Nintendo mag spelen en z’n hond mag knuffelen op een date. Klinkt nog best chill.

3 likes

Hij is fysiotherapeut :joy: dus dan is het minder creepy volgens mij.

2 likes

Toch kan ik niet anders dan met m’n ogen rollen bij elk profiel dat iets over knuffelen, masseren of bedprestaties erin heeft.

23 likes

Nu je het zegt idd klinkt het best weird. Toch werkt het wel heel goed volgens hem? :joy: het helpt ook dat hij eruit ziet als een Viking.

1 like

@ZusjevanJoost
Ik weet het niet zeker maar jij hebt een kind met je ex toch? Echt jammer dat je hem in dat geval niet kunt blokkeren

1 like

Klopt ja. Niet zo aardig maar als we geen super leuk kind hadden samen was het contact voor mij allang over en uit geweest.

2 likes

Ik heb gisteren in Londen een date gehad met een massagetherapeut en het was echt heerlijk hahaha.
Ik was blijkbaar de eerste die hij had ontmoet via een dating app en hij heeft me eerst helemaal gemasseerd, daarna hebben we seks gehad (maar hij maakte ook wel verschillende keren duidelijk dat dat geen vereiste was) en daarna hebben we nog lang nagepraat.
Ik heb 2 orgasmes gehad en normaal gezien kom ik nooit klaar tijdens seks dus 10/10 would do it again hahaha

38 likes

‘Knuffelkampioen’

5 likes

Helemaal als het dan in zo’n rijtje staat van ik hou van eten, speciaal bier, reizen, festivals, sex en boulderen.

No shit, bijna iedereen houdt van sex, lekker boeiend

1 like

Oh als iemand me vraagt “hou je van knuffelen” is het gelijk ontmatch. Het is nooit “ja” en volgende vraag. Nee het komt steeds terugndat ze echt heeeel erg van knuffelen houden hoor.
Ga weg creep.

8 likes

Hem knuffelen nee, maar zijn hond? Yes please!

5 likes

Zoveel profielen met “ik ben wereldkampioen knuffelen” :face_vomiting:

4 likes

Ja dat komt van dat voorbeeld profiel van die datingcoach!

Of: ‘ik heb genoeg truien die je kunt stelen’ đŸ«Ą

1 like

Ja en die zijn allemaal lelijk. Met je saaie kledingstijl.

8 likes

Aardig is overrated anyway.

3 likes

Ik zag van de week ook een profiel waar iemand vroeg of echte liefde nog bestond en waar de traditionele vrouwen waren gebleven die nog wisten hoe een vrouw hoort te zijn en zich ook daarnaar gedragen :face_vomiting:

5 likes

Haha true

1 like

Aahahaha die knuffelkampioenen echt rot op inderdaad. Ik vind het ook irritant als mensen op Tinder zitten, je met elkaar matcht en je diegene vervolgens op insta moet toevoegen ‘want ik zit nooit op Tinder’. How about no? Geen zin in dat iedereen mijn insta weet doeiiii.

Ik heb gisteren een date gehad met een 3 jaar jongere gast en 10/10 would recommend. Groot succes :hot_face:

16 likes