Datingapps

Haha ik matchte met iemand en hij klonk via de app heel vrolijk en grappig. En toen vroeg hij m’n nummer en na even appen vroeg hij of hij me kon bellen. Dus even gebeld. Hij klonk als een Rotterdamse Steven Brunswijk :sweat_smile: en hij lijkt er ook een beetje op. Met een Rotterdams accent dus, hij noemde m’n septum een neusbel :upside_down_face: Denk niet dat het helemaal een match is maar vond het wel spannend hahah

10 likes

Ik word echt schijt ziek van de mannen op feeld die vragen of ik al veel ervaringen op heb gedaan. Nu weer eentje die vraagt of ik altijd iets doe als ik met iemand afspreek. Ik weet niet zo goed waarom, maar mn haren gaan hier echt van overeind staan :face_with_raised_eyebrow:.

5 likes

Ja zij willen gewoon zeker weten dat ze krijgen wat ze willen want oh god forbid een date die een beetje tegenvalt

2 likes

Iemand stuurt me een berichtje op Tinder maar ik weet zeker dat ik hem nooit geliket heb. Hoe kan dat nou?

1 like

Dat zou niet mogelijk moeten zijn? Had ie misschien destijds hele andere foto’s, andere naam andere omschrijving?

2 likes

Weird! Ik like geen witte mannen en deze is hartstikke wit.

11 likes

Ik heb t idee dat er een soort bug in tinder zit. Ik heb dat ook wel eens gehad dat ik me niet meer kon herrinneren dat ik diegene had geliked. Maar dat er ook niks op zijn profiel stond waarvan ik dacht ah ik zal vast daarom hebben geliked.

1 like

Ja er staat echt niet iets tussen waardoor ik diegene zou liken. Stomme bug wel!

Zitten er wel meer in, zoals afstanden die niet kloppen. Hij laat ook personen zien die veel verder weg wonen dan ik heb aangegeven.

2 likes

Dan zijn ze sowieso een match

2 likes

Dat kan als iemand bijvoorbeeld bij je in de buurt is geweest (voor een afspraak oid)! Dan krijg je hem in je lijst als de afstand weinig is maar gaat hij er niet uit als hij weer verder weg is. Vond ik ook altijd heel irritant want ik wilde niet iemand ver weg.

Overigens had ik vaak ook een match waarvan ik wist dat ik hem niet geliket had. Geen idee waarom Tinder dat doet.

2 likes

Dit was de strategie van de vriend van mijn zus.

Correctie. Inmiddels man.

Heb hem regelmatig voor gluiperd uitgemaakt, maar hey hij heeft wel zo m’n zus leren kennen en ik heb inmiddels niet alleen een fijne zwager maar ook 2 lieve nichtjes :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Wat bedoel je?

Als ze buiten je kms liggen maar toch voorbij komen hebben ze jou geliket. Dus dat kan toen zij bijvoorbeeld een keer in jouw stad waren of in de trein ofzo.

1 like

Oh echt, werkt dat zo? Wist ik niet!

Ja anders zouden ze er wel weer uitgefilterd worden, maar potentiële matches wil Tinder niet laten gaan

Sjongejonge ik was al een aantal dagen via bumble aan het appen en we zouden op date gaan, gisteren datum geprikt voor volgend weekend… heeft ie me dus vandaag ineens verwijderd zie ik nu net :smiling_face_with_tear:

1 like

Ook zoiets prachtigs: mannen van 50 die zichzelf als ‘jongeman’ aanduiden.

En sinds wanneer is Fluent in sarcasm hip en waar kan ik me aanmelden om een euro per keer te ontvangen?

Nescio kijkt haar ogen uit.

3 likes

Sinds 2010 ofzo :cry: wist niet dat dat nog steeds gebruikt wordt

7 likes

Oh ja, echt verschrikkelijk.

Fluent in sarcasm = botte hork zonder humor

7 likes