Datingapps

Mannen die zogenaamd heel sarcastisch zijn snappen sarcasme nooit.
Dan ben je sarcastisch terug en dan gaan ze jou uitleggen vab nee ik maakte maar een grap. Weet ik Jeroen ik ook… maar jij hebt het nu verpest.

34 likes

Maar iedereen die moet benoemen dat ie grappig is, is dat per definitie niet.

8 likes

Ook zo’n parel:

Don’t talk about value for 3.99 people can see ya pussy on onlyfans

Hij weet meer dan ik…

1 like

Ik vind Tinder en Bumble in Brabant een stuk leuker dan in Rotterdam! Heb allemaal nieuwe matches haha.

(Ik had een ‘date’ want ik had afleiding nodig van iemand en ‘under someone to get over someone’ leek me wel een goed idee. Maar toen moest ik dus vet lang wachten op het station terug naar huis en was ik daar aan het swipen uit verveling. En er zaten heel veel leuke mannen op ineens daar.)

1 like

Oh ik vind dat wel leuk als het een leuk bericht is! Sommige mensen zijn gewoon meer van de spraakberichten.

Ik heb het zelf ook wel eens met een man gehad, ik reageerde toen gewoon steeds met tekst/appjes en kreeg daar steeds een spraakbericht op terug. Heb pas na een tijdje zelf een voicebericht teruggestuurd en het gesprek liep eigenlijk prima op die manier!

2 likes

Ik heb ook het idee dat het eigenlijk 80% van de keren dat mensen deze vraag stellen niet de bedoeling is dat je echt gaat vertellen hoe het met je gaat helaas.

5 likes

Ja hierdoor kwam dus mijn huidige date (of ja al wel wat meer dan dat maar nog geen relatie) bij mij voorbij terwijl hij echt een best eind verderop woont. En hoewel ik dat eigenlijk best een ding vond en vind ben ik wel heeeel blij met deze feature omdat ik hem anders niet had leren kennen en deze man is wel echt een lopende groene vlag

10 likes

Wat heerlijk :two_hearts:

1 like

M’n leuke breeze match is slooom met z’n beschikbaarheid invullen hopelijk doet hij het nog op tijd

2 likes

Naaah hier snap ik nou helemaal niks van. Had wat rustig leuk contact met die Rotterdamse man. Elke dag appte hij wel even met ‘hey leukste, zin om je te zien.’ Gister nog ‘vrijdag duurt nog zo lang!’ Want dan zouden we gaan bowlen samen.

Appt hij net ‘hey Zusje ik zeg je eerlijk, ik voel het het niet zo om af te spreken. Ik wens je het allerbeste :kissing_heart:

Echt zo raar! Ik heb terug gestuurd ok even goede vrienden! En het is ook prima verder maar zo gek ineens!

11 likes

Haha, liever kwijt dan rijk zo iemand!

4 likes

Nou wat fijn dat hij “je dat eerlijk zegt” :joy:

Dan niet hoor!

Sommige mensen praten gewoon echt zo, ik vind het zelf heel raar want ik ben gewoon zo anders. Maar dan blijkt “zin in morgen!” enzo gewoon helemaal niks te betekenen haha, gewoon woordenopvulling.

7 likes

Haha ja maar ik snap het niet! Al het appcontact kwam ook steeds van zijn kant. Wat is er tussen gister en nu gebeurd dat hij het ineens niet voelt? Zo random.

5 likes

Mannen die direct zulke dingen appen zonder dat je ze überhaupt hebt ontmoet vertrouw ik sowieso niet

38 likes

Zijn piel in een andere date gestoken en nu hotel de botel haha.

Maar wel fijn dat hij je niet ghost, al legt dat de lat wel heeeeel erg laag natuurlijk

22 likes

The bar is in hell! Haha ja maar wel fijn dat hij het ff zegt ipv me ghosten en blokkeren.

Het voelde ook niet als een echte match en dit was meer om het daten even te oefenen maar toch vind ik het dan stom haha

7 likes

Ja of gewoon iemand die van de aandacht houdt maar echt afspreken niet wil/geen zin in heeft. Moet eerlijk zeggen dat ik zo ook wel eens ben geweest :smiling_face_with_tear:

9 likes

Nee precies, om exact deze reden eigenlijk. Je weet helemaal niks van me, we kennen elkaar niet, zo communiceer je dus met iedereen, het heeft geen waarde :sweat_smile:

7 likes

Ohja dat snap ik ook wel opzich haha. Nou ik heb me ook wel beschaamtelijk gedragen hoor in een donker verleden. Ik was wel een beetje de master ghoster ofzo.

1 like

Ja en het is m.i. gewoon raar en too much

4 likes