Datingapps

En ik maar afvragen hoe het van leukste ineens naar ‘zusje’ ging, ik ben nog niet helemaal wakker denk ik😅

5 likes

Hahaha ik moest ook direct aan dat nummer ‘zusje’ van Ronnie Flex denken. Het kwartje viel laat.

3 likes

En nu stuurt-ie:

“Of toch wel doen

:joy::joy:

Wat een mafkees

9 likes

Ik moest gewoon hardop zuchten toen ik dit las want zoooo typisch. Heb dit ook een paar keer meegemaakt. Ermee willen stoppen na >3 maanden daten en na 3 dagen ‘ik mis ons contact wel’. Wat heb je gezegd? Of ga je het lekker negeren?

3 likes

Jeetje na 3 maanden ook echt.

Ik ga het maar gewoon negeren.

11 likes

Heel verstandig!

4 likes

Even polsen hoe graag jij wil en hoe groot de kansen zijn op boem boem dingen, zo komt het op mij over. :wave:t2:

6 likes

Hij had de match opgeheven en mij ook ontvolgd op insta en z’n like op een foto weer weggehaald :laughing: geen idee wat er in deze man omgaat!

10 likes

:roll_eyes:
Sukkel

1 like

De wondere wereld van datingapps :sparkles:

1 like

He op welk kanaal stuurde hij dat dan?
Wat een sukkel zeg, heeft z’n andere date het zeker afgekapt heeft ie toch een gat in z’n agenda :joy: Joe laat maar hoor haha ik had “neuh dankje” geantwoord :roll_eyes:

Of “ik zeg je eerlijk, nee.”

5 likes

Via whatsapp!

Hhaha daarom blok ik mannen. Vaak komen ze altijd weer terug. Of ze het nou netjes hebben afgesloten of niet. Het is of na een tijdje van " Ja… ik zat toen niet goed in mn veeel en gelul gelul" of ze komen in de zomer als ze kriebels hebben weer even spieken hoe het met jou gaat.
Nee schat als ik sex wil app ik zelf wel iemand.

7 likes

Ze koooomen altijd terug als ze jeuk hebben :smiling_face_with_tear:

3 likes

En het zijn nooit de leuke die terug komen :joy:

8 likes

Dit is toch ook wel niveau brugklas :joy: Stel je voor dat iemand ziet dat hij een foto van je geliked heeft!!

19 likes

Misschien had z’n vriendin of vrouw het gezien.

1 like

Haha ja heb hem nu ook geblokkeerd

3 likes

Jongens die naar ‘de gym’ gaan ipv naar de sportschool :roll_eyes:

4 likes

Ik ben nu in gesprek met een leuke man waarbij ik de klik meer voel. We appen nu ook via whatsapp. Alleen hij is 2 meter 10. Dat is wel echt heel lang :flushed::smile:

6 likes