Datingapps

Of juist wel op opstapjes staan want hoe kan ik hem anders kussen :smiley: haha maar we zullen zien, eerst maar eens kijken of we elkaar überhaupt in het echt ontmoeten.

Ah dat komt wel goed, ik weet niet hoe lang je bent maar ik ben 165 en heb een tijd gedate met iemand van 215. Zonder krukjes en opstapjes was alles mogelijk :joy:

2 likes

Jeeeetje 215?! Wow haha. Ik ben 168

2 likes

Ik zou het in dit geval wel grappig vinden als hij er gewoon 10 cm heeft bij gesmokkeld zoals de meeste mannen op Tinder.
En meer serieus denk ik dat het vanaf een bepaalde lengte in de praktijk eigenlijk niet zoveel uitmaakt, hoevéél langer iemand dan precies is.

1 like

Hij was vroeger basketballer en hij heeft een vrij unieke naam dus heb hem al gevonden :laughing: en z’n lengte klopt want dat staat ook op internet.

9 likes

Altijd fijn als iemand een unieke naam heeft :joy:

5 likes

Tinder is echt stuk hoor. Heb nu voor de 3e keer een match met iemand die ikzelf echt niét heb geliked.

3 likes

Ik was nogal teleurgesteld na m’n tweede date met iemand vanmiddag dus was actief gaan swipen op Feeld en nu heb ik 5 mensen die het gesprek begonnen en ook daadwerkelijk reageren/actief zijn. Is misschien een beetje veel :sweat_smile:

3 likes

Ik word echt moe van mannen op Feeld

3 likes

:sleeping:

20 likes

De apps momenteel:

afbeelding

23 likes

Ik had een match met een jongen en toen zei hij ik ben jaloers op je jurkje!! Dus ik dacht oké goor. En toen zei hij ‘Nu gaat ze ervoor zorgen dat ik die ook moet dragen door die uitspraak :joy::joy:

Dus ik dacht oké als jij een ding hebt met vrouwenkleding dragen zeg dat dan gewoon. Ik vroeg van is dat je ding ja? En toen stuurde hij alleen maar bloospoppetjes. Ja ik kan daar dus slecht tegen. Zeg gewoon wat je wil en dan kan ik zeggen of ik dat ook wil of niet en dan kunnen we verder.

6 likes

:flushed: Dit poppetje? Ik ga sowieso al uitermate slecht op gozers die deze gebruiken. Dat vind ik al een red flag :upside_down_face:

11 likes

Mijn hemel

Altijd als ik overweeg om Tinder te downloaden neem ik een kijkje in dit topic en ben ik weer genezen

25 likes

Ik heb ook zon hekel aan mannen die zo vaag het gesprek ergens heen proberen te leiden. Zeg gewoon wat je wilt.
Diezelfde mannen kunnen er ook totaalniet tegen als ik dan direct ben.

7 likes

Ja en deze :face_with_hand_over_mouth: 🫢 :shushing_face:

Haha ja doei hoor

9 likes

:sob::sob: Was dit een grap van hem ofzo in de hoop dat jij dan ineens dacht oh ja nu moet je dat ook doen en dat hij dan bereikt wat hij wilde? Denken mannen echt dat dit subtiel is ipv super doorzichtig?

4 likes

Ik denk het ja!!

3 likes

Ja of dat hij denkt: jij uit die jurk winkwinkwink dan ik in de jurk

2 likes

Wat is dat met mannen op apps die je meteen beginnen af te zeiken? Hebben ze dat in een boekje gelezen ofzo?

1 like