Ja er is blijkbaar een methode ofzo dat die incels leren haha. Van zeik een vrouw af zodat ze zich kut voelt over zichzelf en geef dr daarna een compliment dan voelt ze zich extra goed over dat compliment blabla.
Ze zijn bij die cursus alleen vergeten te vertellen dat zoiets alla 2023 niet meer werkt.
Of geleerd van een of andere flapdrol op tiktok
Ja is gewoon een kink. Had je gewild dat hij het van te voren had gezegd?
Hahaha
Ja ik weet niet, als hij het van te voren had gezegd had je misschien weer gedacht iel hij met zn rare voorkeuren (en je vond de date wel leuk). Denk dat dit een delicaat onderwerp is
Ja maar ga dan op feeld ofzo naar dates zoeken die ook zulke kinks hebben. Of wacht tot een latere date tot je er mee komt. Als je het niet meteen durft te bespreken moet je een random iemand er niet mee overvallen. Je weet niet wat die ander fijn vind en niet bespreek dat.
Ja eens. Vind het ook een beetje gek dat hij niet eerst checkte bij @Structopaat hoe zij er in stond en er gewoon mee âbegonâ
Nou dat vind ik niet hoor! Dat dat een logisch gevolg is van âzomaarâ met iemand naar bed gaan, dan alsnog gelden de basisregels van consent vragen en niet zonder aankondiging je kinks op iemand loslaten. Lijkt me niet meer dan logisch dat je daar een beetje van overdonderd bent haha, nu is dit dan vrij onschuldig maar je had het ook niet chill gevonden als hij ineens zijn bondage fetisch had geĂŻntroduceerd en je ineens vast zit aan zijn bedframe voor je het doorhebt of zo
Zitten jullie op feeld? Zo ja, waar spreek je de eerste keer af? Meteen thuis afspreken lijkt me zo onveilig? Maar misschien leef ik gewoon nog niet in 2023
Altijd eerst ergens drankje.
Niet eens uit onveiligheid maar gewoon omdat ik dat wil.
Ik zit er niet meer op, maar ik deed ook altijd eerst een drankje in een bar. Eigenlijk datete ik via Feeld hetzelfde als via andere apps. Dus heus niet altijd meteen de koffer in. Maar dat lijken veel mannen wel te verwachten op die app dus daarom ben ik er ook vanaf haha.
Ik heb beide gedaan. Zowel meteen thuis als eerst een drankje. Meteen thuis deed ik wel alleen als ik hem al een tijdje sprak (via snapchat bijvoorbeeld), hij gewoon een normaal Instagram profiel had en op een fijne plek woonde (beetje goed bereikbaar met OV en ik ken de stad goed enzo).
Ik vind eerst een drankje wel veel chiller. Als je meteen thuis afspreekt lig je vaak toch binnen een uur bij elkaar in bed is mijn ervaring. En er was dan toch altijd te weinig voorspel naar mijn smaak en het was allemaal even snel snel zonder echt de tijd te nemen. Maar dat ligt natuurlijk ook aan de persoon.
Ja het is ook mijn ervaring dat als een man meer âzân bestâ heeft moeten doen en geduld heeft moeten opbrengen, de relatie daarna beter is haha!
Maar misschien zit het tussen mân oren hoor.
Ik heb 1 x iemand meteen thuis uitgenodigd en merkte dat hoewel het leuk was geweest, ik het echt miste om mij een beetje veroverd te voelen. Dus vanaf toen bepaald dat ik altijd eerst afspreek buitenshuis.
Haha ja ik vind vooral ook na de seks heel kut dan. Dan willen ze je vaak meteen weg hebben en stappen ze meteen uit bed als ze klaar gekomen zijn. En ik hoef ook absoluut niet te knuffelen en intiem te gaan liggen doen met een ONS maar ik vind het ook niet chill om meteen mân kleren weer aan te doen en weer de deur uit te gaan.
Terwijl het ook anders kan. Gewoon nog een beetje kletsen op bed ofzo. Heb het idee dat mannen dat dan sneller doen als je ze iets beter âkentâ. Of dat ze toch al wat meer tijd erin hebben gestoken.
Ik zit zelf niet op feeld maar los van onveiligheid zou ik dus ook bang zijn dat iemand misschien totaal anders blijkt/ heel erg tegenvalt oid en dan zit je daar in iemands huis op de bank (of diegene bij jou)
al heb ik zelf vorig jaar met een tinderdate wel direct bij hem thuis afgesproken, haha. Zou dat denk ik niet meer zo snel doen
Ik heb ook eens voor een sekdate meteen thuis afgesproken en daardoor was er zo weinig spanning nog tussen ons. Na de seks ging hij al gelijk weg en daarna voelde het echt alsof mijn avond niet veel spannender was als ik een potje was gaan tennissen
Whoa ik kom net voor het eerst een bekende tegen op bumble. Een oud-collega en niet bepaald mn favoriete, I was like no way José ik weet hoe jij op je werk bent.
Sinds wanneer kun je op bumble âcomplimentenâ geven en het hele idee van de vrouw reageert als eerst is dan ook weg toch.
Ik vind het ook tering irri hahah. Mannen gaan dan ook ineens vragen stellen. Rot op
Eigenlijk is het altijd al een kut app, maar het aanbod is wel leuker dan tinder helaas
Ik vind het eigenlijk kutter. Het wekt de suggestie dat het feministisch er is, maar eigenlijk wordt er alleen maar nog meer verantwoordelijkheid naar de vrouw geschoven. Je moet namelijk niet alleen het gesprek beginnen maar ook nog iets leuks zeggen en vaak vind ik ook dat je het gesprek meer moet âdragenâ. En mannen zijn al zo lui met daten in mijn belevingâŠ