Datingapps

Dit!!!
Echt een hatelijke kutapp met slome zakken erop (oke hier en daar een uitzondering) die gewoon geen moeite (terug)doen maar lui zitten te beoordelen of jij wel interessant genoeg voor hen bent.
Ik vind geen enkele man interessant genoeg voor míj eigenlijk.

Het enige leukere aan bumble vind ik dat je op berichten specifiek kunt antwoorden net als op gewone messengerapps maar je kan dan weer geen berichten liken dus dat is bij tinder dan weer beter.

3 likes

Omdat Bumble wil concurreren met Hinge, dit is een typische Hinge functie :smiling_face_with_tear:

1 like

Ik kan dus al een maand niet meer op Hinge, sinds ik een nieuwe telefoon heb. Als ik wil inloggen krijg ik ‘too many verification requests’ en als ik op een ander nummer een nieuw account wil maken hetzelfde. Heb de app al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd en de klantenservice kan er zover ook niks mee, echt heel gek. Heeft iemand dit gehad? Dat was echt m’n go-to app…nou, dan ga ik maar alleen dood hè.

2 likes

Hey die ken ik ook :sob: Daar was ik laatst voor een tweede keer match mee en was vergeten dat hij die stomme dingen zegt. Ik had daarna niet meer gereageerd. Kreeg ik er nog een berichtje achteraan “nee geen slim plan he”

Nee sukkel

Edit : Iemand op badoo vroeg me ook wat ik zou doen als ik een dag man kon zijn. Hij zou als vrouw zijnde namelijk het lichaam gaan verkennen omdat hij weinig ervaring heeft met vrouwen. En dat hij dat gelijk maar op tafel gooit omdat vrouwen vaak erop afknappen. Zo ongemakkelijk. Knap juist af van het feit dat je dat zo aangeeft tijdens de 1e 2 min chatten. Doeii

3 likes

ik heb dit ook!

Beste allemaal, de titel van dit topic is gewijzigd, om de lading beter te dekken daar het ook over andere apps dan Tinder kan gaan.

9 likes

Ik wissel 3 woorden met een kerel op bumble en 5 minuten later krijg ik een melding dat hij op mijn linkedin heeft gekeken :sob::sob::sob: sorry maar doe gewoon even niet. Of doe het anoniem

6 likes

Oh dat vind ik altijd zo eng :sob:

4 likes

De reden dat ik alleen maar mn voorletter gebruik op apps

Krijg je dan wel matches? Bij mij is dit een instant red flag namelijk haha, dus swipe die mensen altijd gelijk naar links

13 likes

Ja, maar mannen zijn niet zo kieskeurig als vrouwen haha

3 likes

Ik vind het zo irritant dat je bij hinge niet echt goed kunt zien waar iemand nou woont. Ja leuk dingen als centrum/west/oost maar is het nou utrecht of amsterdam :thinking:

3 likes

Volgens mij doen alleen Amsterdammers dat.
Dus stad niet benoemen, maar alleen oost.

4 likes

Ja daarom krijg ik dus berichten van mensen die denken dat ik in amsterdam woon, haha. Hinge pakt namelijk je wijk/stadsdeel als locatie; dat kun je niet zelf anders invullen.

1 like

Ah, dan heb ik niets gezegd.
Maar dat lijkt me ook niet heel chil qua privacy. Zeker als je in een wat kleinere plaats woont.

Ja ik heb precies dit ook! Heb al 2 keer de klantenservice gecontact maar niks!

2 likes

Lol ik zie op een profiel staan ‘dom’ en denk huh waarom noem je jezelf nou dom :woman_facepalming:

9 likes

Heb ik ook aangezet! Bumble Friends. Al snel twee matches, maar reactievermogen is een beetje meh. Maar dat zal wel de wereld van apps zijn :joy:

2 likes

Touché!

3 likes

Dom aka egoistisch in bed

15 likes