‘ik heb niet zo’n zin, maar je mag me wel even pijpen hoor’
Dit idd haha. Vreselijk vind ik dat soort types.
https://instagram.com/wild_lovers_and_wodka?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Misschien nog een leuke insta om te volgen voor sommigen, ik kwam er via een andere pagina op terecht. Het is een Vlaamse in Parijs die dateverhalen post en lives waarin ze praat over dating. Vooral de verhalen zijn leuk.
Ik vond Bumble Friends daarom zo vermoeiend. Ik moest echt heel veel moeite doen om die gesprekken een beetje lopend te houden, en er kwam eigenlijk nooit een leuk afspraakje uit (maar dat kan ook aan mij of mijn matches liggen hahaha).
Ik mis op zulke momenten echt een ‘’ optie bij posts
Bumble heeft iets nieuws er staat bij een profiel “jullie passen bij elkaar”
Maar die dude is zon typische jeroen die met een kind op de foto staat en de volgende foto is van hem bij een voetbal veld. En hij houd van kamperen. En ik weet gewoon dat hij me gaat vragen “Wat doe jij dit weekend ik ga drinken met mn maten”
Nee bumble het is duidelijk dat je me niet kent en je geen goeie match maker bent.
Ik krijg ook allemaal matches aangeraden die absoluut niet mijn type zijn. Ben wel benieuwd waar dat nou op gebaseerd is, want de tags komen ook niet echt overeen
Ik krijg steeds astronauten! Wat is dit, zijn er zoveel meer van dan ik dacht of zitten ze allemaal op bumble
Oh vet leuk wel, ik zou echt moeite hebben die weg te swipen haha ik heb zoveel vragen
Weet iemand of er iets mee zal gebeuren als je mannen die een verkeerde leeftijd opgeven rapporteert op Bumble? Mijn max staat op 42, en ik kom teveel mannen tegen die dan in hun tekst hebben staan ik ben eigenlijk 48 hihi haha ik ‘kan’ het niet aanpassen. Zo klaar met die onzin.
Zelfde vraag had ik! Zag er ook een paar. Jonkies die zogenaamd 47 zijn. Eentje zo heel “”ondeugend”” en dan ook nog: ‘je moet wel tegen een stootje kunnen’ en dan die vreselijke aubergine.
En wat te denken van iemand die een saposexual zegt te zijn
Oeh nice die zijn zeldzaam.
De hoeveelheid mannen die afhaken zodra ze er achter komen dat ik niet reislustig ben…
Hoezo, wil je niet in vijf jaar vijftig landen bezoeken
Ik las een artikel over de datingapp Once en dacht ik geef het een kans… Wat een drama.
Al die profielen zijn in twee categorieën op te delen:
-
Nep/bots: superknappe/model-achtige mannen. Wonen toevallig allemaal in mijn buurt en spreken toevallig allemaal enkel Frans. Ze hebben allemaal min of meer dezelfde openingszin, die zo fake overkomt.
-
Oude mannen (55+), niet van het type George Clooney
Je kan zelf matchen of de app matcht voor jou. Je kan niet ontmatchen (of ik vond die functie alleszins niet). Na de zoveelste match met een nep Fransman of 60-jarige bierbuik (volgens de app “ De Perfecte Match
”) ben ik er helemaal klaar mee. Voel me er zelfs een beetje viezig door.
Een Tinder match (die vandaag pas is ontstaan) kwam net al tot de conclusie dat ik “niet echt spraakzaam ben en we daarin te verschillend zijn” omdat ik sinds 14:00 niks gezegd had
Rustaaaagh ik was te druk met spraakzaam zijn in het echte leven
Haha dit doet me denken aan een vent die zoveel vragen op me af vuurde. Dat ik niets anders kon in dat gesprek dan antwoorden en dan “en jij” achtige vragen terug stellen. En dan antwoorde hij met “ook” en dan volgende vraag. Ipv echt een gesprek hebben over een vraag ofzo.
En het waren ook geen gevolg vragen op een onderwerp nee allemaal random vragen.
En toen zei hij op een gegeven moment. “Jij hebt geen interesse in mij want je vraagt niks aan mij”
Man ik kwam er niet eens tussen.
Haha oh neee wat stom. Dat hij dan ook niet even terugleest en denkt laat ik even m’n mond houden
Die match van mij werd een beetje naar. Hij vroeg zich af of ik wel echt was want ben niet geverifieerd. Toen vroeg hij waar ik woonde en noemde ik alleen de regio want ik dacht no way dat ik hem details ga geven als je zo opdringerig bent. Begon hij dingen te zeggen als “dit gaat niks worden zo kan ik niet praten” en “dit zal niet de eerste keer zijn dat het hierop stuk loopt voor je en zeker niet de laatste keer”
Haha gast rot op met je nare “adviezen”? Hef die match dan gewoon op. Dus dat heb ik maar gedaan maar wel nadat ik van hem voor mijn uiterlijk een 9 kreeg maar voor m’n innerlijk een 2.
Gelukkig gemiddeld nog voldoende!
Ik had oprecht een leuk gesprek, stuurt hij uit het niets net:
"Lees gisterennacht dat via je neus ademen heel belangrijk is … vooral via je linkerneusgat kom je tot ontspanning. Het is t soort boek dat je laat geloven dat je gemakkelijk 200 jaar oud kan worden, dat lijkt me minder belangrijk, beter ademen wel. Wat deed jij vandaag of vind je belangrijk? "
Wat moet je hier nu weer mee
Verwijderen.