Datingapps

Ja zou het? Ik dacht eigenlijk wel dat het serieus bedoeld was, en misschien zo’n type blijkt dat aan mond tapen doet enzo. Ik zie in elk geval overal van die ademcoaches opduiken die beweren dat we allemaal verkeerd ademen schijnbaar en de key tot een succesvol leven een juiste ademtechniek is

2 likes

Ik zou een foto sturen van je rechterneusgat afgeplakt. Zie je vanzelf of het een grapje was of niet :grimacing:

4 likes

Zeg dat je de hele dag niet geademd hebt

Of dat je al een tijd niet meer ademt

15 likes

Of dat je kieuwen hebt dus hier helaas :pensive: niet over mee kan praten

10 likes

Maar als hij dan nog heel serieus terug reageert gelooft hij ook nog eens in zombies :man_zombie:

2 likes

Ik vraag me steeds af ze nou zo reislustig zijn, of is het meer zo dat ze denken dat wij dat tof vinden?

1 like

Maar hebben jullie het nu over de mensen die van reizen hun identiteit hebben gemaakt?

Born :ireland: lived in :brazil::andorra::armenia:
Currently: :netherlands: next ->:st_martin::monaco::svalbard_and_jan_mayen:
I speak English/german/ Portuguese and klein beetje Nederlands
Looking for someone to visit every country in the world with

Want dan weet je toch wel waar je aan toe bent? :stuck_out_tongue:

7 likes

Ohja die mannen zoeken geen vriendin. Die zoeken een gids waar ze sex mee kunnen hebben.

9 likes

Ik woon op 20 km van een stad die jaarrond dat soort types aantrekt. Ik heb mijn radius op max. 12 km ingesteld omdat na verloop van tijd dit soort types mijn enige suggesties waren. Echt vreselijk.

4 likes

Hahah dit klinkt echt als zo’n slimste mens vraag :joy:

3 likes

Net een man op een olifant naar links gedaan.

2 likes

je mist nog wel het totale aantal bezochte landen tot nu toe :stuck_out_tongue:

3 likes

Visited 11/189

Ja, vooral sneu als het mensen uit Azië/Amerika zijn die minder landen hebben bezocht dan de gemiddelde Europeaan. Ik snap wel dat als je buiten europa woont je minder snel “veel” landen hebt bezocht, maar niemand vindt het speciaal :sweat_smile:

Ik had een tijd geleden een date met een Indiaasche expat en toen vroeg hij: heb jij ook rondgereisd in Europa?

Uhhh ja, heb de meeste landen wel gezien, wat wil je weten? :sweat_smile:

4 likes

Maar boeit niet echt toch of het serieus is of niet? Zolang hij niet jou wil overtuigen of alleen over mond/neusgaten dichtplakken kan praten zou ik het gewoon laten haha

1 like

“Je ouders zullen me super leuk vinden, je buren niet”

:weary:
wedden dat er ook niks van klopt haha
hoewel misschien maakt ie zelf wel gewoon heel veel geluid, dat kan natuurlijk ook

3 likes

Ik den ik dat mn buren het idd heel irri zouden vinden om steeds te horen “DAAR ZIT MN CLIT NIET!!!”

15 likes

Een man met een ‘well endowed brain’ :open_mouth:
Dat is wat voor deze sapiophile.
Jammer dat ie niet van drama houdt want daar ben ik dan weer gek op.

8 likes

Haha altijd zo’n red flag, als ze dat in hun profiel zetten. Then stop causing it, Tom!

8 likes

Ja je gaat je afvragen wat daaraan voorafgegaan is!

3 likes

Zo ja de “No drama!!” “Eerlijkheid en respect boven alles!!” etc vliegen me om de oren, krijg daar JUIST een slechte vibe van :thinking:

13 likes