Net zoals ik zoek een verzorgd iemand
Boy, wat heb je mee moeten maken? Hahaha
Net zoals ik zoek een verzorgd iemand
Boy, wat heb je mee moeten maken? Hahaha
9/10 keer bedoelen ze met âno dramaâ ook gewoon âje mag niet zeiken als ik iets overduidelijk kuts doe want dat is vervelend voor mijn fragiele egoâ.
ja precies. No drama en Good Vibes Only ===> ik heb 0 empathie en oog voor mijn medemens, ik wil gewoon een perfecte en emotieloze robot aan mijn zijde.
Wat hebben al die mannen toch tegen chatten? Ik lees zo vaak in profielen dat ze niet van âeindeloos chattenâ houden, daar spreekt echt een afkeer uit. Slechte ervaringen misschien?
Ik denk dat er veel meiden zijn die eersr lang willen appen om zo een band op te bouwen ofzo. Of ze appen en denken dan hmm dit is hem toch niet en durven dat niet te zeggen.
Moet zeggen dat ik die dingen wel vind afschrikken. Ik hoef niet dagen te appen. Maar hoi alles goed drankje doen vind ik iets te snel.
Komt op me over alsof het als tijdverspilling wordt gezien wanneer het niet tot een (snelle) afspraak leidt. Maar helemaal logisch vind ik dat niet want het blijft een gok en als je nou je kansen vergroot juist door te chatten?
Ik denk dat een groot deel van de mannen die dat zegt er met hele andere intenties op zit haha.
Wat, geen Meaningful Connection?
Ja op zich snap ik het ergens ook wel. Ik heb ook wel vaker gehad dat ik dan best lang al met iemand geappt had en het vervolgens ofwel dood liep of wel dat je dan dus al in je hoofd van alles gaat invullen en een beeld van iemand gaat vormen (ik doe dat sowieso al heel snel ). Soms ook als je iemand dan daarna in het echt ziet weet je ook al binnen 3 seconde dat 't 'm niet wordt of dan klopt het eigenlijk sowieso vaak al niet met het beeld dat ik in mân hoofd heb gevormd en dat maakt het vaak sowieso al raar, al is iemand dan misschien alsnog wel leuk⊠maar ja tegelijkertijd als ik zoiets in een profiel zie staan swipe ik diegene eigenlijk alsnog altijd weg, haha.
Dat vind ik ook zoân gek verschijnsel, maar t schijnt toch vaak genoeg te gebeuren: dat je leuk kunt chatten maar niet leuk irl kunt praten. Want al dat leuke gechat kwam toch echt uit die persoon.
Dat lijkt me best verwarrend om mee te maken.
Ik vind dat ergens wel logisch eigenlijk. Als je veel of eerst dagenlang met iemand appt, kun je natuurlijk over elke reactie die je geeft (enigszins) nadenken, je hoeft niet meteen te reageren enz, terwijl dat irl niet op die manier kan. Verbaast me niets dat het dus in het echt vervolgens tegen kan vallen.
Ik had door omstandigheden ook pas na 2 weken appcontact met mijn huidige date kunnen afspreken en was echt bang dat ik al een heel geromantiseerd beeld van hem had gevormd en het alleen maar tegen kon vallen (was gelukkig niet zo).
Ja daâs ook weer zo. Is de vraag of iemand ook real-time kan deliveren, om het zakelijk uit te drukken.
Ik denk dat je het moet zien als een boek. Je leest het en ziet het karakter helemaal voor je. En dan heb je de date aka de boek verfilming. En die is dan heel anders dan het beeld wat je had toen je het boek las.
en het boek is vaak beter he
Veel vrouwen zitten ook te appen op Tinder zonder ooit af te willen spreken. Is ook een beetje tijd verspilling voor iemand die wel af wil spreken
Vaker heb ik dan dat de date prima gezellig is en je dan ook leuk kletst, maar dat er dan echt totaaaal geen aantrekkingskracht blijkt te zijn.
Ik heb dat eens meegemaakt, met mijn allereerste Tinderdate ooit. Dat was in corona, toen alles gesloten was maar je wel wandeldates kon hebben. We hadden toen afgesproken voor een wandeldate ergens in een natuurgebied tussen onze twee woonplaatsen in.
Op voorhand hadden we echt een leuk gesprek, wederzijdse interesse⊠of dat dacht ik toch. We hadden uitgebreid gepraat over onze hobbyâs, interesses, woonplaats⊠en het leek voor mij alsof we veel gemeenschappelijk hadden. Hij reageerde overal toch enthousiast op. Toen ik aan kwam, was het eerste wat hij zei âoh je komt uit (woonplaats). Ik vind heel die stad stom, want ik heb er ooit eens een chocomelk gedronken die niet lekker wasâ (ok goeie reden⊠ahum
). Hij zei het niet al grappend, maar bloedserieus. Daarna zei hij dat hij ook mijn interesses en mijn werk oppervlakkig vond. Haha. Daar hield het voor mij op. Verder vertelde hij niets, er waren vooral lange awkward stiltes. Hij wou ook steeds âoffroadâ gaan wandelen, in de struiken, tussen de brandnetels en takken en daar had ik echt geen zin in. We hebben welgeteld 20 minuten gewandeld in dat natuurgebied en toen ben ik terug naar huis vertrokken.
Wat afschuwelijk allemaal
Geen vuurwerk dus. Oppervlakkige interesses, onverwacht verwijt?