Haha ja. Imagine dit soort pad en hij wou steeds IN die dichtbegroeide struiken gaan kruipen?? Haha het was echt vreemd
Hahahah ja ik zie dit echt helemaal voor me. Dat iemand in zijn profiel heeft staan âavontuurlijk, likes to go off the beaten pathâ en dat die in de praktijk hier doorheen strompelt
Als je eerst heel enthousiast over mijn interesses doet, wel onverwacht ja. Maar ook een beetje gek om dat meteen te zeggen (was echt het eerste wat hij zei na dat van mijn woonplaats) als je verder nog niet real life gepraat hebt. Je mag dat gerust vinden op basis van het chatgesprek hoor, maar waarom dan nog afspreken.
Ik kreeg net een berichtje van iemand met, heyy, mag ik je nummer? Want je berichtjes komen niet aan
Maar ik had helemaal niks gestuurd
Eerder âJa sorry, kennelijk komt het ook niet aan dat ik geen interesse heb.â Of âJa sorry, kennelijk komt het ook niet aan dat ik niet 24/7 met deze app bezig ben.â
Voor mij is dit randje veeleisend/clingy en dat zou deze vermijder zeer vervelend vinden. Maar daarom heb ik ook nooit een relatie gehad en is het schrijven van een berichtje terug ook vaak teveel gevraagd :â)
Idem met slang in handen.
Of net gevangen vissen.
Bijna even jammer: grapjes over het niet vasthouden van vissen.
Op Bumble kun je als interesse kiezen âafhaalmaaltijdenâ en er zijn nog best veel mannen die dat hebben. Vind dat zoo random staan
Ik zou dat zelf niet zo aantrekkelijk vinden ookal doe ik zelf niet anders
Nee idd, ik hou zelf ook wel van eten bestellen, maar het klinkt een beetje alsof je niet kan koken dan hahaha
ik heb dat ook al heel lang hahahaha
Heb ik weer een keer een leuk gesprek of feeld, is diegene zijn account opeena terminated. Whats up met dat. Ben beetje sad nu haha
Als mannen vragen âmag ik je wat vragen?â zeg ik altijd nee en ze stellen hun vraag alllltijd alsnog
Ik had een collega die dan altijd zei: âdat heb je nu net gedaanâ hahah vond ik best een goede
Ik wil niet dat ze me grappig gaan vinden dus blijf afstandelijk
Mijn oom zei dit ook altijd en ik werd dan echt pissig daarvan dus wie weet schrikt het ze af
Het lijkt echt wel alsof ik in een tijdmachine terug naar 2020 ben gegaan op Tinder. Echt werkelijk iedereen waar ik toen mee heb gepraat/gedate etc. is weer terug. Heb ook helemaal geen nieuwe matches meer, alleen maar weer dezelfde als toen.
Ugh, is dit een red flag: ik woon in stad A en werk in stad B en mijn match precies anders om (reistijd is ongeveer een uur). Nu werk ik altijd op donderdagen op kantoor en hij ook. Toen we de date gingen plannen was hij heel actief met een plan om dan wat te drinken in de stad waar ik werk en hij woont. Initieel stemde ik in, want leuk dat de ander met een plan komt, maar later bedacht ik mij dat ik dan eerst moet wachten tot hij in de stad is weer en moet ik, als we echt de stad in gaan, een kleine twee uur terugreizen na de date terug naar huis. Heel eerlijk ben ik na een dag op kantoor ook vaak enorm overprikkeld dus ik zag het niet helemaal zitten. Nu moet ik onverwachts donderdag even langs de dokter en ga ik niet meer naar kantoor dus stelde ik gister voor om dan in mijn woonstad af te spreken. Had ook een plek en een vergelijkbaar voorstel gedaan als wat hij had voorgesteld. En nu wil ie dat niet? Hij wil wachten tot ik weer in zijn stad ben. Toch raar? Eerste date trouwens.
Nu ik dit type heb ik er eigenlijk al geen zin meer in. Hij wilde ook bijna niet whatsappen, want vond het blind date achtige van een date via een app wel leuk. Ik krijg daardoor alleen maar minder zin om er moeite in te stoppen (wachten, laat moeten reizen etc)
Ik zou er ook geen zin meer in hebben als iemand nu al geen moeite wil doen.