Datingapps

Misschien denkt hij precies hetzeltde maar dan andersom

8 likes

Maar hij wil nu gaan wachten tot zij weer in zijn stad is, dus dat gaat wel wat verder dan dat het nu even niet uitkomt omdat hij al met die andere situatie had rekening gehouden. Dat zou mij tegenstaan, lekker makkelijk.

2 likes

Maar hij kan toch letterlijk hetzelfde over haar denken? Zij wil ook niet naar hem komen.

Klinkt eerder alsof ze er gewoon allebei niet mega veel zin in hebben en daardoor allebei geen zin hebben om te reizen.

4 likes

Nouja hij had initieel wel zijn zin, maar nu loopt het anders door omstandigheden. Ik lees niet dat hij weet dat ze ĂŒberhaupt een beetje terugkrabbelt over die constructie. Maar vraag me idd af hoeveel kans van slagen het heeft als het voor jullie allebei toch wel echt een opgave blijkt om alleen al een eerste date te plannen. Als die date leuk is en jullie gaan verder daten wordt dat wekelijkse kost, is dat realistisch?

1 like

We zijn dan allebei al in dezelfde stad! Ik woon vijf minuten lopen van zijn werk : )! Dus enige wat er anders is voor hem is dat hij bier ergens anders drinkt en dat hij ‘s avonds laat met ov gaat. Want in het vorige plan zouden we afspreken op het station waar ik naast werk en vanuit waar we samen naar de kroeg zouden gaan.

2 likes

O zeker! Doe dit regelmatig voor vrienden, maar dan is er altijd de mogelijkheid dat je toch blijft logeren oid

Misschien ligt het aan mij, maar ik zou dan ook liever wachten tot een andere keer wanneer je wel in de buurt bent. Maar zoals ik zei, klinkt alsof jullie er allebei niet mega veel zin in hebben.

1 like

En waarom als ik vragen mag? Hij kan toch ook naar mij komen? Zijn plan was: ‘ik neem je mee op kroegentocht’. Dus nu doe ik dat andersom alleen heeft hij de lasten. Heb hem overigens ook voorgesteld om naar zijn stad te komen zonder dat ik daarvoor gewerkt heb, maar daar ging hij niet op in.

Denk dat ik het irritant vind dat ik altijd degene ben die naar een andere stad moet komen voor de eerste date (maar dat wisten jullie niet)

1 like

Omdat het voor jullie allebei makkelijker is om een dag af te spreken dat jullie er toch al zijn, dan hoeft niemand te reizen. En ik vind dat je het iemand niet echt kan verwijten dat hij niet wil reizen als jij zelf eigenlijk ook niet wil reizen.

2 likes

Dat is m dus juist, we zijn morgen allebei in dezelfde stad : ) en hij moet sowieso naar huis.

Dus stel het gaat door zoals gepland, moet ik morgen na werk met hem in de trein mee naar zijn stad

2 likes

Maar waarom heb je dit dan gedaan? Ik kan me namelijk wel voorstellen dat hij zich in had gesteld op binnen tien minuten na afloop van jullie date in bed liggen en dat hij dus nu degene moet zijn die met de trein weer naar huis gaat. Zou ik ook van balen als ik hem was. Maar je verzoek is verder natuurlijk heel erg redelijk, en als jij bereid was om voor hem te reizen, is het ook heel redelijk om datzelfde van hem te vragen. Maar nu bied je dan toch aan dat jij wel helemaal speciaal voor de date naar zijn stad wil komen, dat snap ik dan echt niet, hij wil totaal geen moeite doen voor jou en jij gaat dan éxtra hard lopen voor hem??

En dan nog wil hij niet? Ja dan wel red flag
of iig iemand die weinig moeite wil doen.

Nou omdat ik het ook wel lullig vind dat ik het wat last minute probeer aan te passen. Maar dit is wel een patroon in mijn dateleven dus eigenlijk heb ik er geen antwoord op haha. Thanks voor de spiegel

Hij reageerde alleen met wedervragen en vandaag nog niet. Heb hem wel maar gevraagd waarom mijn woonstad geen optie is. Lekker direct : /

1 like

Ik zou m lekker laten hoor

7 likes

If he wanted to he would

23 likes

Maar echt, als je voor een afspraak met iemand niet eens een paar uur later met de trein naar huis wilt dan wil je gewoon niet echt.

1 like

Dit keer wel in het goede topic, oeps

Ik op Hinge: vredig levend met normaal profiel
Random man: ‘I bet you like being spanked’

:eye::lips::eye:

3 likes

Waarom is iedereens profiel op Hinge in het engels. Super leuk voor je dat je engels spreekt maar ik zoek geen expat of toerist, ik wil gewoon snel filteren. Het is al ellendig genoeg

1 like

Ik heb het idee dat Hinge vooral altijd al overheersend expats is. Ik date de laatste tijd ook alleen maar expats, ik vind de meeste Nederlanders maar saai geloof ik :sweat_smile:

1 like