Datingapps

Dat heb ik dus een hele tijd gedaan maar dat werkt ook niet dus ik dacht, toch maar weer terug naar nederlands sprekende mannen :joy:

2 likes

Ik had in berlijn dat bumble speeddaten gedaan ( dat je eerst 3 min chat voordat je fotos te zien krijgt)
En dat was superleuk er kwamen echt goeie gesprekken uit. Mannen deden echt hun best om een leuke vraag te stellen enzo.
En hier in saaie mannenland.

“op een schaal van 1 tot 10 hoe knap ben je”
“Hoi alles goed… als je de foto bevalt wil je dan wst drinken.”

9 likes

Ik heb weer een nieuwe in het kader “heb me eigen huisje”:

Quick pro’s:
Job (stable income)
House (self sufficient)
Car (can go anywhere)
Open (ask me anything)

Ik hoop dat hij het bedoelt als een grap/sarcastisch? Want ik heb deze dingen ook allemaal en nu begin ik me weer af te vragen waarom ik een relatie wil.

4 likes

Haha ik heb het gisteren ook voor het eerst geprobeerd hier. En het was echt de hele tijd alleen maar “oh dit is de eerste keer dat ik dit doe. Wat stressvol die timer erboven. Uhm dus ja, wat zijn je hobby’s?”

1 like

Ik heb echt een hele andere ervaring. Grappig hoe dat soms kan verschillen. Ik heb er nog wel een paar leuke matches aan overgehouden. Mannen deden wel echt moeite om leuke vragen te stellen.

3 likes

Jongens, kunnen we geen FFdatingapp starten? Iedereen draagt vrijgezelle, NORMALE, vrienden/broers/neven/nichten/zussen/vriendinnen aan en dan kijken we of we ze met iemand hier kunnen matchen. Ik ben alle vunzige weirdo’s zo zat, zo klaar mee :joy:

Edit: oh wacht. Ik heb geen vrijgezellen in de aanbieding. Nvm

22 likes

Ik heb alleen leuke vrijgezelle vriendinnen of gay vrienden. Dus als t een lgbtq ding word zonder straight mannen kan t best leuk worden haha.

4 likes

Ik heb soms een match met jongens die in een studentenhuis wonen en heel vaak willen ze dan niet bij hun afspreken omdat ze huisgenoten hebben en ik vind dat zo denigrerend. Dan willen ze gewoon niet dat mensen weten dat ze seks met mij hebben. Want die huisgenoten op zich zijn natuurlijk een kutsmoes want die huisgenoten hebben ook allemaal seks

Ik zou dat niet meteen op jezelf betrekken, als ik iemand mee naar huis nam moest ik daar nog weken ‘grapjes’ over aanhoren van mijn huisgenoten, onafhankelijk van de persoon die ik meenam. Om gek van te worden, dus dat deed ik daarom op een gegeven moment ook niet meer.

22 likes

Ik neem weer even een pauze denk ik. Deze week dit soort gesprekken gehad:

“Hoeveel klassen geef je les?”
“6 klassen”
“Oh maar stel elke klas heeft 2 uur Engels, dan kom je op 12 uur. Met voorbereiden en nakijken is dat niet heel veel uur toch?” (oke fijn dat je zo goed weet hoe mijn werkweek eruit ziet en allerlei onterechte aannames doet)
“Wil je nou een berekening van mijn werkweek zien?”
“Oh nee hoor was gewoon benieuwd naar je takenpakket”

Dus ik even uitleggen hoe het zit en waarom het niet klopt wat hij zegt. Plus dat ik 4,5 dag werk dus niet helemaal volledig.

“Oh lekker een dagdeel vrij, al ben je waarschijnlijk in de huishouding thuis ook nog druk?”

Gast

8 likes

Kinderachtig zeg. Namen zij zelf nooit iemand mee naar huis dan?
Bij mij is het waarschijnlijk voor een groot deel omdat ik dik ben, en ik ben er echt klaar mee om me zo te laten behandelen

1 like

Als je het gevoel hebt dat ze eigenlijk niet met je gezien willen worden dan zou ik je idd zeker niet zo laten behandelen. Waarom zou je omgaan met mensen die je niet 1000% waarderen om wie je bent, iemand zou je zo leuk moeten vinden dat diegene juist wil dat anderen je ook ontmoeten. Misschien kun je in gesprek gaan en aangeven hoe het niet thuis af willen spreken op jou over komt, dan kan de ander dat gevoel dat je hebt misschien wegnemen (of juist versterken). Als je gevoel alleen maar bevestigd wordt dan zou ik lekker voor jezelf kiezen en die vent laten zitten, zeggen dat je jezelf te veel waardeert om als een soort geheim behandeld te worden dus dat het dan ophoudt voor je.

8 likes

Natuurlijk wel, en het gebeurde andersom ook wel hoor. Een van mijn huisgenoten had bijvoorbeeld een tijdje een vriendin die keihard kreunde als ze seks hadden, daar werden ook veel opmerkingen over gemaakt. Hoort er denk ik ook wel een beetje bij, zeker als het allemaal studenten zijn nog.
Ik hoop dat het gewoon dat is bij de meesten en niet omdat jij dik bent, maar misschien ben ik wel heel naïef en heb ik teveel vertrouwen in mensen. Het spijt me iig dat je over zulke dingen moet nadenken en met zulke dingen moet dealen :disappointed:

4 likes

Haha ja. Al was ik al opgedroogd toen hij stellig beweerde dat ik volgens hem toch echt niet zoveel werkuren kon hebben :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Dat is lief maar ik ben het inmiddels wel gewend en daarom kijk ik er zo doorheen als er van die smoesjes komen hahaha. @Musa dat heb ik ook meteen gezegd, ben benieuwd wat hij terugstuurt

4 likes

Ah jammer, ik vroeg me af hoe dat was was want het klonk best leuk, maar niet veel soeps dus

Ik moet zeggen dat ik het ook steeds vergeet en nu de laatste 10 min binnenkwam. Maar ik verwacht dat het altijd zo is. Ik vind nederlandse mannen gwn kapot saai.

2 likes

Nederlandse mannen zijn ook gewoon saai :sob:

Ik heb vanavond sinds een half jaar weer een Breeze date, blijft toch een beetje spannend. Gelukkig is het café waar we heen moeten 300m van m’n huis dus als het echt een creep is kan ik rennen.

6 likes

Hoe was het?

1 like

Leuk dat je het vraagt! Was een leuke en lieve jongen en het was gezellig, maar niet meer dan dat, dus gaan het hierbij laten.

1 like