Datingapps

Oh dit topic… heerlijk! Een goede reminder waarom ik al jaren niet meer op datingapps zit, dan maar altijd alleen :rofl: :rofl: :rofl: SUCCES ALLEMAAL :shamrock:

5 likes

Ok

12 likes

Hahaha ja exact

3 likes

Haha sorry jongens ik ben een forum gewend waar je gewoon random shit dumpt ipv waarde te moeten toevoegen aan het topic :rofl: My bad!

Anyway. 1x per jaar probeer ik het nog wel eens. Maar ik vraag me wel af of er ondertussen al een leukere app is dan Tinder/Hinge/Bumble (?). Happen was er ook nog…

Vraag me wel af hoe lang jullie er nu op zitten. Want van wat ik hierboven allemaal lees is het toch om moedeloos van te worden? Zo waren mijn ervaringen ook :sweat_smile::sweat_smile: Als ik het die ene keer per jaar probeer dan ben ik het na een avond wel weer beu :smiling_face_with_tear:

3 likes

Al ruim 8 jaar vruchteloze pogingen maarja als ik ooit met iemand samen wil komen zal ik toch echt mn best moeten doen

2 likes

Pffft klote zeg… ik weet niet hoe dat bij jou zit maar bij mij is de kans dat ik iemand ‘in real life’ tegen kom vrijwel nihil. Dus datingapps idd enige optie. Frustrerend!

1 like

Breeze is de laatste tijd ook wel wat populairder! Dan kan je niet met elkaar chatten, maar moet je meteen op date als je een match met elkaar hebt.

Ik word er alleen maar heel kieskeurig van en durf niemand te liken :sweat_smile: maar mijn beste vriendin is voor het eerst sinds hele lange tijd weer heel leuk aan het daten door die app en is er heel enthousiast over!

Oeh dit ken ik niet! Klinkt wel intens haha, al ben ik niet zo van het chatten dus wellicht is dit perfect voor me. Ik ga er eens naar kijken, thanks :slight_smile:

1 like

Breeze is zeker een aanrader! Ander soort types dan op bijv op Tinder. Over het algemeen meer mensen die geïnteresseerd zijn in meer dan alleen je lichaam voor een nachtje :sweat_smile:. En groot voordeel dat je van te voren al niet bent uitgepraat / uitgekeken op de ander na eindeloos lang chatten zoals op andere datingapps. Ook de locaties die Breeze voor je uitkiest, zijn erg leuke hippe plekken! Dus ik zeg: doen!! :smiley:

1 like

Hele aantrekkelijke profielfoto…

11 likes

wow wat is dat drabje???

omg die champignons?!?!?!

6 likes

Ik wil het niet weten :joy::sob:

2 likes

Lijkt op dat papje wat die kat in het tmi topic had uitgekotst

8 likes

Misschien is het wel dezelfde kip

2 likes

Vanaf mn 21ste… ik word volgende maand 30.
Moet wel zeggen dat het in t begin wel leuk was maar toen vond ik t daten allemaal te spannend .

4 likes

Ik vond het vroeger ook leuk, toen kon ik echt nachtenlang kletsen met jongens. Nu is iedereen meh en matig

7 likes

Jaa precies dat kletsen mis ik zo.

2 likes

Ik ben blij dat ik al gegeten heb zojuist :sweat_smile:

Tinder is stuk. Iemand gaf in het gebrekkig nederlands aan de taal niet goed te beheersen en toen kreeg ik een pop up van tinder dat het bericht beledigend zou zijn met de optie tot het opheffen van de match. Terwijl toen ik 2 dagen terug de suggestie kreeg dat ik wat vaker de trap moet nemen ipv de lift kwam er niets :joy::roll_eyes:

Klinkt eerder alsof Tinder racistisch is dan stuk

6 likes