Ja ik vind het gek
About: Not a serial killer.
Ik heb net al mijn accounts verwijderd Trots op mezelf. Hopelijk Download ik ze niet te snel. Ik channel mijn inner independent woman de komende tijd. Niet mijn sterkste kantâŠ
Ik had gisteren mân 4de date met een tinderboy en eerlijk is eerlijk, ik ben echt helemaal blij. Wilde 'm eigenlijk al afschrijven na de eerste 2 berichten die die stuurde maar blij dat ik dat niet heb gedaan haha.
Omg hahaha ik dacht dat je bij breeze altijd maar 1 âactieveâ match en dus date kon hebben. Ben dus blijven swipen en heb nu dus ineens 3 dates . Annuleren zou kunnen maar het zijn wel allemaal mannen die me leuk lijken dus ja haha. Nu hopen maar dat breeze de dates een beetje spreid over verschillende horeca locaties anders zien ze me dadelijk ergens binnen een week met 3 verschillende mannen verschijnen
Doet me denken aan https://instagram.com/wild_lovers_and_wodka?igshid=YmMyMTA2M2Y= die in 30 dagen op 30 dates gaat haha, het kan nog heftiger (friends only account maar wel heerlijke verhalen dus ik zeg volgtip)
Volgens mij heb ik van haar wel eens een reel voorbij zien komen! Of van een andere bedenk ik me nu, die deed er 28 in 28 dagen in februari. Ik heb niet eens de energie om elke dag mân vrienden te zien, laat staan elke dag een (eerste) date
Oh fuck ik krijg net een melding van nog een match. Echt iemand die ik laaaang geleden geliked heb
Bizar he! Ze woont wel in Parijs, dus ik denk dat er daar wel iets meer aanbod is dan de gemiddelde Nederlandse stad Maar je moet er ook maar die energie in willen steken pfft.
Hij had 's middags iets gestuurd, weet niet exact meer wat, ik had avonddienst dus ik had 's avonds ook nog niet gereageerd. Stuurt ie 's avonds: âdus dit ging goed.â Als er langer tussen had gezeten oke maar tussen die 2 berichten zat 6 uur oid. Is ook wel sneu dat ik hier zo makkelijk op af knap maar mocht van mezelf ook niet meer om dit soort stomme dingen een match verwijderen .
Hahaha wel herkenbaar hoor, ik zou dezelfde neiging hebben.
Laatst iemand van Tinder waar ik op zich wel mee wilde appen, dus hij had zân nummer gestuurd en ik app gewoon âhoiâ. Zegt hij 19 minuten later al âoh sorry lees het nu pasâ
ik antwoord soms een halve dag niet haha dit is way too much
Haha, ik zou hier idd ook kriebels (niet op se goede manier) van krijgen
Ja contact is inmiddels ook verbroken
Mannen die iets zeggen waaruit blijkt dat ze je gegoogeld hebben.
Iedereen googelt misschien maar toch vind ik het creepy (oke niet iedereen maar er zullen vast meer mensen zijn die googelen. Alleen waarom laat je dat merkenâŠ)
Nou nee. En ik hoop ook eigenlijk dat de meerderheid van de mensen/mijn matches dat ook niet doet
Nee ik googel matches eigenlijk ook nooit. Meer in het algemeen bedoelde ik, er zullen wel meer mensen zijn die googelen. Maar dat laat je toch niet merken
Haha maar wat zei die dan? âJe hebt een leuke LinkedInfotoâ ofzo?
Haha nee, ik heb als beroep/in mijn bio staan dat ik docent ben. Maar verder niet in welk vak.
En toen zei die iets over dat hij slecht was in openingszinnen âor should I try in Englishâ
En Engels is dus het vak dat ik geef
Zou het nog kunnen dat hij dat stuurt omdat hij niet zeker weet of je Nederlands spreekt? Ik woon zelf in een omgeving waar veel internationals/expats wonen en krijg op de apps best wel vaak openingsberichten met zoiets erin of al helemaal in het Engels.
Overigens vind ik een match googlen helemaal niet raar, doe het zelf ook heel vaak. Geeft me nl toch net wat meer beeld van wie iemand is en ook prettig om te weten dat het een echt bestaand persoon is. Doe dan geen deep dive ofzo hoor, maar een openbaar linkedin profiel bekijk ik dan wel even anoniem. Is allemaal informatie die iemand zelf openbaar op internet heeft gezet, dus zou niet weten waarom het erg zou zijn dat te bekijken
Waarom bekijk jij het dan wel anoniem?