Datingapps

Nee m’n bio is in het Nederlands dus dat kan hij wel zien.
Ja ik google zelf in het algemeen ook wel eens mensen en idd heel veel informatie is makkelijk te vinden. Als hij googelt op Voornaam + Docent (+regio) heeft hij het waarschijnlijk al gevonden.
Dus nee in die zin niet creepy maar ik voel me toch “bekeken”.

1 like

Omdat ik zelf geen linkedin account heb, had het wat onduidelijk opgeschreven.

Als een date me trouwens zou vragen of ik ze heb opgezocht op internet, zou ik dat gewoon vertellen (is ook wel eens gebeurd, was een prima gesprek waarin bleek dat we dat allebei hadden gedaan).

Ah ja ik dacht anders is je redenatie een beetje krom, maar zonder profiel is het niet anders

2 likes

Haha heb ook wel eens gehad op een date dat iemand zei “je werkt bij Albert Heijn toch?” terwijl ik bij Jumbo werk en we het überhaupt op de chat nog niet over werk hadden gehad (even fictieve voorbeelden, maar hij noemde in ieder geval een soortgelijk bedrijf als waar ik werk, in dezelfde sector)

2 likes

Ja bah hekel aan, doe het dan stiekem. Ik had eens dat iemand mijn nummer van mijn website had gehaald en me na 2 zinnen gewisseld te hebben ging appen. Meteen klaar mee. Gebruik daardoor nu vaker niet mijn volledige voornaam op apps.

1 like

Altijd dit. Ik heb ook geen super gebruikelijke naam (alhoewel vergeleken met de namen van tegenwoordig een hele normale :rofl: ) en ik heb al jaren niet meer datingapps gebruikt maar ze wisten altijd wel meteen welke stad ik vandaan kwam en zochten me vaak ook op FB (als we geen match werden) :’(

En ik werkte ook bij een koffietent in de stad dus ik kreeg vaak ook reactie ‘hey het meisje van de koffietent!’ en dat was meteen een opgeheven match hahaha laat me met rust!

3 likes

Ooh ik woon ergens waarbij je kan betalen met telefoonnummers en dan krijg je iemands officiële naam etc te zien. Ik was op date met iemand en hij zei dat hij had gekeken of mijn naam klopte :upside_down_face:

1 like

Oei. En je hebt niet op je profiel staan dat je ook Engels spreekt of zo?
Zo niet, idd creepy

2 likes

Dat googlen deed ik ook altijd. Kunst is alleen om het dan niet te laten merken :joy:

4 likes

Ik kom een profiel tegen die zegt dat hij het aantrekkelijk vind als mensen onhandig zijn en bijvoorbeeld dingen laten vallen, te laat komen, afspraken vergeten(ja deze voorbeelden noemt hij echt).

Blijkbaar past dus op elk potje een dekseltje :joy: jammer genoeg vind ik hem niet aantrekkelijk en ik vraag me af of hij dat te laat komen toch niet een beetje romantiseerd.

Is het niet sarcastisch bedoeld :joy:

2 likes

Pff ik vind het zo lastig reageren op een gifje. Of drie zwaaiende handjes zoals ik gister kreeg. Daar heb ik geen tekst op :slightly_frowning_face:

3 likes

Gifje terugsturen? Maar ja wel mee eens, vind dat ook een stomme opener als er verder geen tekst bij is.

5 likes

Zo ziet het eruit bij mij

2 likes

Dat schijnt te kunnen als je in een regio zit waar weinig bumblegebruikers zitten, dan vinden ze je beperkte afstand te weinig resultaten geven ofzo :confused: wel stom idd.

En chick laad je telefoon op! :grimacing:

4 likes

Nieuwe afkorting geleerd!
GSOH: Good Sense Of Humor

omgwtf why

1 like

Ik heb het idee dat mensen tegenwoordig alles maar afkorten. En als mensen dan zeggen “huh” dan gewoon doen van dat betekent dit en dat… duhh.

3 likes

Kunnen de mannen die een open of poly relatie hebben aka 90% van de profielen tegenwoordig niet gewoon hun eigen app beginnen?

Joe helemaal leuk voor je maar blijft niks meer over zo.

15 likes

Ja omg maar echt!

Sowieso zou het echt chill zijn als iedereen gewoon wat eerlijker is over z’n intenties. Wees gewoon eerlijk over dat je een open/poly relatie hebt, alleen maar opzoek bent naar een snelle ONS of dat je absoluut niet op serieus daten zit te wachten. Zet het in je profiel of ga naar Feeld ipv vaag erover doen.

3 likes

Ik word er echt gek van. En dan bedoel ik zelfs nog de mensen die het al netjes in hun profiel hebben gezet (oké wel vaak onderaan). Hoe is dit zooooo veel geworden vroeger was dit echt minder.

De andere 10% is trouwens in de trant van “heb me eige huisje weet wak wil int leve zoek nog lieve meid aan me zijde die EERLIJK EN MET RESPECT COMMUNICEERT” en is dan “family oriented” en stemt rechts. (Of “apolitical” ben er nog niet uit of ik dit meer of minder kut vind).

:nauseated_face:

Dusja oude vrijster met 10 katten it is voor mij.

12 likes