Ja en dan; in a loving relationship, but exploring other connections on the side. Heel gelukkig samen, maar onze seksualiteit verder aan het exploreren.
Hahaha heel vaak heb ik echt zo’n oprisping van; “rot op rupsjes nooitgenoeg” lol.
Heb ook het idee dat het een beetje een trend is nu, overal mee experimenteren ofzo, steeds op zoek naar nog meer bevrediging ofzo
Ja die verhuizen naar feeld maar daar is het ook niet leuk want daar kom je om tussen de stelletjes die voor 1 keertje een andere vrouw erbij willen. En dat wil ik ook niet!!!
Sowieso heb ik het idee dat veel mannen met een enm relatie echt denken dat ze god’s gift to women zijn. Op de een of andere manier stralen veel van hen dat uit.
Precies. Ik zat ooit op feeld voor een daddy. Maar dr zaten alleen boom knuffelaars en stelletjes.
Soms vind ik dat ze het ook best subtiel erbij zetten. Dat er dan ergens ENM tussen allerlei woorden of afkortingen staat. Waar je best snel overheen kijkt en ik heb ook wel vriendinnen die niet eens direct weten wat dat is.
En ugh ja van die kerels met van die waslijsten aan dingen die ze niet willen.
Ik ben een spontaan persoon en geniet van het leven ! Dus kom niet met onzin maar met een leven dat op orde is en de no go is:
-onzekere vrouwen die elke dag sporten
-fotos met filter of een foto van dichtbij
-vrouwen die jaloers zijn
-gold diggers
-vrouwen die denken dat ze beter zijn dan andere
-Media zoals insta bullshit
okeeeeeeeeeeee.
Apolitical vind ik ook kut, haha. Dat ik denk, niemand is apolitiek, hoe saai je wellicht al die onderwerpen ook vindt. Wel weer handig vind ik de ‘swipe in de richting van je politieke voorkeur’, daar maken ze het wel makkelijk mee
En ik heb er geloof ik vaker over gepost maar ik blijf zo’n kerel voorbij zien komen waar een vriendin van mij ooit kort mee heeft gedate en de ene week is hij 32 en de andere week 37 (wat volgens mij z’n echte leeftijd is, als ie niet nog ouder is). Maar vooral zooo vaak (deze week weer) komt ie dan voorbij met een leeftijd van 32 ofzo - hij lijkt ook steeds jonger te worden. En dan staat erbij ‘op zoek naar iets serieus’… terwijl je liegt over je leeftijd, jaja sure. Ik vind dat zo kwalijk he, gewoon bewust daarover liegen.
(Die dingen van ‘tinder/bumble/happn heeft mn leeftijd verkeerd’ vind ik ook irritant trouwens; je hebt gewoon zelf je geboortedatum ergens verkeerd ingevuld vriend.)
Super leuk! Veel plezier. Als het op de video al leuk was zal het vast vanavond ook bevallen
Vooral iets waar jij je leuk en comfortabel en jezelf in voelt
Iets er tussenin?
Maar: hoe was het?!
Wat leuk!!
Ik heb de laatste tijd bijna geen apps meer gebruikt, ga ineens elk weekend heel lekker met mensen in het echt ontmoeten
Wat ik ook zo irritant vind is van die profielen waar dan staat dat je ze maar op insta een berichtje moet sturen want daar zijn ze beter bereikbaar/ze kijken niet zo vaak op de app. Ja daaaaag. Klein beetje moeite doen mag ook wel he, alsof alles maar naar jou toe moet komen zomaar zeker
Die mensen willen gewoon meteen naar je foto’s gluren
Ik kom op datingapps echt alleen maar ‘avontuurlijke’ mannen tegen die op wandelvakanties willen, mount everests willen beklimmen en willen wild kamperen. Waar zitten toch de saaie normalo’s die het gewoon prima vinden om af en toe lekker op de bank te hangen en een vakantie naar zuid Frankrijk prima vinden? Zijn die echt allemaal al bezet?
Die zitten bij mij op mn datings app. Ruilen?
Soms in een simpel gesprek waarin ik nog gewoon antwoord op iets wat de jongen mij vraagt en hem ook iets vraag en dan geen reactie krijg maar later zie dat de match is opgegeven,
Soms steekt dat echt.
Terwijl ik het niet persoonlijk moet opvatten en dat doe ik ook niet, maar toch, meh
Ohhh ik wilde op een gesprek reageren maar ineens stuurde ik dat naar de verkeerde persoon?? Zo ongemakkelijk. Ik heb de match maar opgeheven hahahha
Haha deze krijg ik ook, terwijl ik tegenwoordig best veel mannen like, dan steekt dit bericht nog meer
Haha ja herkenbaar. Ik like en swipe me suf, maar een date komt er niet uit
kunnen zonnebrilfoto’s niet verboden worden ofzo. hallo ik wil gewoon zien hoe je hoofd eruit ziet