Het ergste is als ze een beetje doorschijnen en je 1 oog open en 1 oog dicht ziet hahaha
Herkenbaar! Ik kom op datingapps ook veel van dat soort types tegen. Die ook niet aan instagram doen, maar âvolg me maar op polarstepsâ. En dan ga ik wel op de eerste date, want niks mis met reislustig, en dan zit ik in dromen over baan opzeggen en wildkamperen op de Falklandeilanden.
En ik zit nu niet meer in die fase, wil ook zoals jij dat beschrijft gewoon een âsaaie normaloâ haha. Al zat ik nooit echt in de fase van wildkamperen vrees ik.
Ik vraag me ook altijd af of ze niet doorhebben dat zoân lifestyle lastig kan zijn om aan te houden als ze op zoek zijn naar een serieuze relatie en kinderen willen. Had laatst een date met iemand die dan maanden op zee zit om te zeilen (voor zân hobby), hoe ziet die dat dan voor zich?
Amen!!! Al dat buiten-gedoe, waarom? Binnen kan t ook leuk zijn hoor.
Ja, dat vraag ik me ook altijd af. Het staat bij mij wel op mijn datingprofiel dat ik daarnaar op zoek ben en bij hun ook.
Merk bij de eeuwige reiziger mannen dat dat dan iets is wat dan wel over X aantal jaar ofzo komt. Kinderen sowieso.
Dat het voor jou persoonlijk niet zou werken prima, dan moet je niet me zo iemand daten. Maar een serieuze relatie lijkt me sowieso geen probleem, je moet dan alleen wel iemand vinden die of een vergelijkbare leefstijl heeft/wil of goed alleen kan en wil zijn. En als je dan als stel kinderen wil is daar ook wel een mouw aan te passen lijkt me, je hoeft niet per se in een rijtjeshuis in een vinexwijk te zitten om kinderen te kunnen krijgen/opvoeden.
Haha ik zou dus al dat soort buitenactiviteiten nog wel leuk kunnen vinden, maar ik heb niks met al die enorm reislustige types. Ik wil heus best nog wat van de wereld zien ofzo, maar ik voel die enorme drang om alsmaar te willen reizen zo veel en vaak mogelijk echt totaaaaal niet.
Dat vind ik ook gewoon kut aan al die apps, alles moet in extremen, de profielen zijn OF extreem reislustig met enorm bewerkte fotoâs van het blauwste water met de hoogste en groenste gebergten en de avontuurlijkste handstand met de grootste spierballen.
OF het zijn alleen maar fotoâs van zijn dikke bmw en dure horloge en ik ben anterprenoer CEO!!1! en kijk me in de sportschool staan en 43937 kilo optillen
OF het is zoân type dat een hele beschrijving heeft met âik ben heel trouw de ideale man volgens me oma! Heb me eige huisje nou er mist toch nog wat zoek lief vrouwtje voor naast me op de bank! Ben knuffelkampioen!â
Waar zijn de leuke mannen?
Ben ik het helemaal mee eens hoor! En vind sowieso geen probleem als ze andere hobbies hebben dan ik, juist wel interessant. Maar vind het ook wel een typische levensstijl voor mensen die vrijgezel zijn en geen kinderen hebben om meerdere maanden per jaar weg te zijn. De meeste mensen die ik ken, gaan toch echt een stuk minder reizen zodra ze een vaste relatie hebben en aan kinderen beginnen, en daar mee bedoel ik niet dat je direct in een vinex wijk gaat wonen en nooit meer de deur uit gaat.
Maar waarom zou een serieuze/vaste relatie betekenen dat je minder moet gaan reizen? En again, als er kinderen komen dan valt daar ook een mouw aan te passen.
Ik ken genoeg stellen die regelmatig samen of apart meerdere maanden de hort op gaan en die relaties zijn er echt niet minder serieus door. Dat het minder in de Oudhollandsche standaard van 1,7 kind, labrador en rijtjeshuis in een buitenwijk past maakt het niet minder serieus, haalbaar of realistisch.
En nogmaals, als jij dat liever niet wilt dan date je niet met zulke mensen. Niemand dwingt je om rechts te swipen op die mannen met reislustige profielen.
Ik ga elke x weer helemaal stuk om dat bericht. HOUD VOL!! schat ik heb allang opgegeven.
Aan ene kant wil ik Tinder etc. downloaden, even kijken naar het aanbod in mijn omgeving, en aan de andere kant denk ik âwaar begin ik aanâ . Misschien sowieso nog wat te vroeg want heb geen zin om mezelf alweer open te stellen en aan andere kant ben ik nieuwsgierig.
Je hoeft natuurlijk ook nog niks er mee!! Lekker rondneuzen op de markt
Je bent vooral nieuwschierig naar ellende
Ja dat is ook weer zo. Wordt er gelijk zenuwachtig van
Ja ben echt bang dat als ik rondneus dat ik denk dat ik forever alone blijf
In een zwak moment gaf ik een oude tindermatch die ik te clingy vond/vind weer een kans. Ik wilde denk ik gewoon ervaren hoe het is als een man er echt voor gaat en doorpakt
Nu alweer spijt van. Hij vraagt âStel het komt tot een relatie hoe zou je dat voor je zien qua doen en laten? Zou je dan doordeweeks samen willen zijn of?â
Ik heb deze kerel NOG NOOIT gezien, echt gast
Not sure if creepy of gewoon onhandig
Wat is hier ĂŒberhaupt de vraag? vage gast
Ja ik denk vooral die tweede vraag die hij erachteraan stuurde, of je dan tijdens de werkweek tijd met elkaar doorbrengt of alleen in het weekend I guess?