Datingapps

Hij stelt een vraag waarbij hij iets specifieks wilt horen.

1 like

Ja ik vroeg me ook af wat hij bedoelt met ‘doen en laten’, wil hij nog met anderen afspreken als je eenmaal een relatie hebt ofzo?

3 likes

Ik denk eerder dat hij het helemaal aan het romantiseren is en iets wilt horen in de trant van “Ik zou je vragen hoe je dag was terwijl ik je in mn armen houd en blablabla”

11 likes

Nee denk het niet, hij lijkt me eerder het type dat me na 2 maand ten huwelijk vraagt haha

@Soy.peor ja misschien zoiets. Maar heb gezegd dat dat soort vragen afschrikken :sweat_smile:

2 likes

Oh ja icm de rest van zijn appjes en zijn gedrag past dat misschien beter. Beetje sneu :grimacing:

1 like

Euhh iemand opent het gesprek met “Hoi voornaam achternaam”

En ik weet dat dat heel makkelijk te achterhalen is (ik heb een hardloopfoto en als je dat nummer op dat startnummer opzoekt in de uitslagen vind je het al zo), maar ehhhh doe eens niet zo creepy vriend

6 likes

Haha nou ja als iemand zo’n startnummer van een sportwedstrijd op de foto heeft vind ik het super makkelijk te achterhalen. hoef je alleen maar in de online uitslagen dat nummer te zoeken. Maar oke vooruit ik ben zelf ook wel gewoon een beetje een creep, of ja, ik vind het ook leuk om met minimale info mensen te kunnen vinden. Alleen doe ik dat eigenlijk nooit bij mn eigen dates en anders zou ik het zeeeeeker niet zeggen idd :sweat_smile:

4 likes

Baaaaah. Heb je geantwoord?

2 likes

Jaa iets van dat het creepy was ondanks dat het makkelijk te vinden was. Kreeg ik nog een bijdehante reactie op dat ik het maar als waarschuwing moest zien dat je dat heel makkelijk via zo’n startnummer kon vinden :rolleyes: :rolleyes:

Jezus wat voor bord voor je kop kan je hebben :roll_eyes: vraag me af of die gast oprecht denkt dat dit normaal is

Oja zo had ik een hele poos geleden leuk appcontact met een gezamenlijke kennis en die noemde me mijn huisadres op, als waarschuwing dat hij dat online kon vinden :confused: Daarna wel meteen van die site laten verwijderen want ik wist het inderdaad niet maar toch.

2 likes

Oh ja zoiets had ik laatst ook! Mijn adres is sowieso makkelijk vindbaar want ik ben zzp’er. Maar blijkbaar als je mijn voornaam en mijn dorp intypt op Google krijg je meteen als eerste resultaat mijn adresgegevens en een foto van mijn (of eigenlijk m’n ouders) huis. Heb die website vriendelijk verzocht of ze mijn gegevens weg wilde halen van hun site en daar reageerde ze gelukkig chill op. Maar vind het echt een eng idee dat tindermatches zo makkelijk kunnen vinden waar ik woon.

5 likes

Nouu het bleef nog een beetje doorsudderen met deze kerel, hij vroeg of het mij wat leek om een keer af te spreken. Dus ik dacht weet je wat ik geef het een kans en zeg “ja we kunnen wel een keer wat afspreken”

Zegt hij: “oke met het doel voor relatie of vrienden?”

:face_with_spiral_eyes:
ECHT hoe kan hij NIET doorhebben dat dit soort vragen heel raar zijn als je elkaar nog NOOIT gezien hebt? Sowieso is dat natuurlijk het hele punt van daten, om erachter te komen hoe en wat. Dit is alsof je een sollicitatiegesprek hebt en dan voor die tijd belt en vraagt of het doel is dat je aangenomen wordt ofzo

Hij verontschuldigde zich nog wel voor de vragen met als reden dat hij niet veel ervaring heeft maar zelfs mijn meest niet-in-daten-geĂŻnteresseerde vriendinnen weten dat dit creepy vragen zijn

4 likes

Maar dat iemand vraagt naar de intentie van het afspreken betekent niet per se dat die persoon ook al weet wat hij/zij van jou wil. Opzich vind ik het wel normaal om van tevoren te willen weten of iemand met serieuze intenties zoekt of niet? Of was hij expliciet aan het vermelden dat hij een relatie met jou helemaal ziet zitten? Misschien was zijn vraagstelling een beetje onhandig. Als ik zoiets vraag aan een man zegt dat iig niks over dat ik al weet of ik dat met hem wil ofzo. En zoiets vind ik persoonlijk niet raar om te vragen, eigenlijk juist ook fijn om te weten wat iemands intenties in het algemeen zijn.

12 likes

Nee uit alles blijkt dat hij wat wanhopig is. Dit is al zo’n beetje de vijfde keer dat hij zo’n soort vraag stelt, wel telkens anders verpakt maar in ieder geval met als doel helemaal vast te stellen hoe alles gaat verlopen. En ik zeg ook telkens dat zulke vragen mij afschrikken, maar die hint pakt hij niet op dus ik heb het nu afgebroken. Hij zegt zelf ook dat hij onhandig is met die vragen omdat hij weinig ervaring heeft, maar ik zeg telkens netjes dat ik dat geen vragen voor nu vind en daar doet hij blijkbaar dus niks mee. Prima maar ik krijg er creepy vibes van.

Prima om vooraf een beetje te kijken wat de intenties zijn, maar om al meerdere keren de woorden “relatie” en “mocht het wat worden” in de mond te nemen terwijl je iemand alleen van een klein beetje tinderen kent vind ik te heftig. Is toch juist iets wat je tijdens het daten bekijkt? Hij loopt teveel op de zaken vooruit en betrekt het op mij en zichzelf, je kunt ook veel algemener over intenties van daten vragen

2 likes

Ik krijg er dus echt zo’n jeuk van he als men het gesprek opent met iets van “leuke match” of gewoon dat ĂŒberhaupt stuurt

3 likes

Ben je zelf ook niet een beetje wanhopig dat je een kerel aan het lijntje houdt waar je eigenlijk de kriebels van krijgt?

11 likes

Maar wat vind je dan wel leuk aan hem date toch wil afspreken? Klinkt namelijk als verspilde tijd voor jullie beide!

Edit: lees nu dat je het al hebt afgekapt!

1 like

Ze heeft t toch al afgekapt

2 likes

Ik wilde vooral eens kijken hoe het zou zijn met een ander “type”, iemand die er echt voor gaat ipv dat ik altijd de meest enthousiaste ben. Dus meer nieuwsgierigheid dan wanhopig/aan het lijntje houden vind ik zelf. Daarom ook een aantal keer vergevingsgezind geweest ipv afgekapt.