Begint zijn naam toevallig met een ‘j’. Ik heb bijna een identieke ervaring namelijk met iemand die ik ook heb afgekapt
Haha nee!
Haha was ook wel heel toevallig geweest, maar het leek erg op die waar ik een match mee had. Maar goed dat je het hebt afgekapt!
Ik ben erin getrapt, voor het eerst gedate met iemand van tinder. Na drie dates met elkaar in bed beland en nu kriig ik alleen bericht als meneer zin heeft.
Ik haat dit zo! Wees gewoon duidelijk en eerlijk
Ahh, zo jammer is dat @Sawadee
Ik had vrijdag een goeie eerste date gehad met een tinderguy. Na 2 mislukte 1e dates dacht ik echt, hier heb ik eig geen zin in. We hadden ook maar een week gepraat. Maar hij nam gelijk initiatief om iets te gaan doen en het voelde ook goed. We gingen wandelen in park met botanische tuin. Hij is echt knap, ik was heel verrast want meestal zien jongens er minder goed uit in het echt (bij vorige ervaringen iig) en we hadden echt een klik. Hij is super spontaan en heel respectvol, was niet uit op ONS zei hij eerder via app, want hij heeft dat een keer gedaan maar was niks voor hem, dus ik vertrouw hem wel. Hij was heel geïnteresseerd en luisterde goed, hebben dezelfde interesses. Ik heb zelf nog nooit een relatie gehad of intiem geweest met iemand (ben 26, dus beetje gek misschien maar heb dit nog niet verteld aan hem, hij is 28) dus ik vind het dan moeilijk om buiten dat vriendschappelijke te gaan. Hij wilde wel gelijk een tweede date, wat ik ook niet echt kon geloven want hoe kan zo’n leuk iemand mij leuk vinden haha. Beetje te onzeker ik weet. Ik heb zondag tweede date met hem, ben nog nooit verder geweest dan de eerste date dus dat is al bijzonder.
Ben dan weer zo zenuwachtig, want wat als dat intieme niet komt (zoenen oid) omdat ik dat nog nooit heb gedaan en niet durf, of zal dat wel vanzelf gaan? Ik had niet gelijk de behoefte om hem te zoenen. Had hem wel een knuffel gegeven. Ik vind hem ook wel aantrekkelijk. Is dat normaal dat je dan nog niet iemand perse wil zoenen, en komt dat misschien later? Kan denk ook door zenuwen komen en dat je elkaar pas net kent… Het is niet dat ik dat wil forceren ofzo, maar weet niet of het dan alleen vriendschappelijk is of niet. Maar heel eerlijk, een vriendschappelijke basis is ook wel nice om te hebben. Van daaruit kan altijd nog meer misschien. Wel echt spannend allemaal, want ik had de hoop eig al een beetje opgegeven met tinder enzo, lukte me gwn nooit iemand te vinden (vandaar ook dat ik zo lang geen relatie heb gehad) en ben introvert dus ontmoet niet zomaar iemand. Hoop alleen dat het niet blijkt dat hij een asshole is ofzo die alleen uit is op seks, maar zo komt hij helemaal niet over dus ik ga ervan uit dat dat niet zo is. We zijn tot nu toe alleen maar vriendschappelijk geweest, ook met praten etc.
Ik vind het niet raar om naar iemands intenties te vragen, maar wel de manier waarop. Als hij letterlijk zegt: “met het doel voor relatie of vrienden?” vind ik dat een beetje een vreemde formulering. Ik zou dan eerder vragen “naar wat ben je op zoek?”
Maar goed dat ze het afgekapt heeft.
Niet te veel over nadenken, en gewoon op je af laten komen Als jullie in de mood zijn om te zoenen, dan komt dat wel, en anders niet en dat is ook niet erg.
Hij klinkt wel als een oprecht iemand.
Ja in dit geval wel goed en begrijpelijk. Maar sommige mensen die onhandig zijn met formuleren en taal zouden zoiets ook kunnen zeggen met de meest normale intenties denk ik. Hangt er zo vanaf.
True, hij kwam op mij ook oprecht over. Voel je toch wel aan of iemand andere bedoelingen heeft denk ik. Maar thanks
Wat leuk dat je nu zo een positieve date ervaring hebt gehad er ook al een 2e date staat gepland. Ik snap de onzekerheid wel ik was ook ‘laat’ met intiem contact wat het ook nog spannender maakte. In mijn ervaring gaat het wel vanzelf. En zoenen of meer is natuurlijk ook geen must op de eerste date (of 2e 3e enz) gewoon doen waar jij je oké bij voelt op dat moment. Ik hoop dat je zondag een leuke 2e date hebt!
Iemand heeft in zn bio “als je lief bent help ik je met je inkomstenbelasting”
Wtf is dat nou weer voor een kut bio. Precies niemand hoeft mij daarmee te helpen
Oh dat lijkt me dus echt ideaal. Een vriend die verstand heeft van belasting en die niet in paniek raakt van de kwartaalaangifte en de inkomstenbelasting
Maar dat ‘als je lief bent’ ga ik ook van kotsen ja
Ik heb de laatste tijd veel last van fake profielen op feeld. Ik vraag tegenwoordig een selfie met een bepaalde pose want ik ben het beu om tijd te investeren in niet bestaande mensen .
Wow, maar waarom zijn die er, om je geld af te troggelen? Of zijn het catfishes?
En op welk moment kom je daar achter, toch niet op een date pas?
Dat doet hij in principe ook toch? Of zegt hij je dat hij verder met je wilt maar intussen alleen maar seks?
Denk dat ze het gewoon geil vinden om met een vrouw van een koppel te praten. Maar zo lelijk zijn dat ze andermans fotos gebruiken. Als afspreken dan te spraken komt is opeens het account weg .
Ik heb dat ook heel vaak. Ik rapporteer ook alle accounts zonder foto of met foto van mr grey of dat soort onzin
Oke dit heb ik al zoo vaak gezegd hahaha maar het aanbod lijkt echt kariger dan ooit?? Of ik doe iets verkeerd ofzo haha. Ik wil gewoon weer eens een (leuke) date maar op deze manier komt t er niet van
Goed idee inderdaad, ga ik voortaan ook doen
Ja ik vind iedereen ook maar matig en zie hier weinig date updates, dus je bent niet alleen!