Ik merkte zelf dat ik leukere jongens vond die ook mijn interesses hadden in die categorieën van tinder. Ik had die ene jongen in series bingen gevonden Maar ik ben ook wel erg serie verslaafd dus zocht wel iemand die dat ook een beetje is hahah
Ik had net een tweede date met iemand waar ik maar matig zin in had, maar het was serieus zo leuk. Hij was zo veel losser en authentieker dan de eerste date. Ben tot nu toe blij dat ik het nog een kans heb gegeven.
Hij zoekt iets serieus en 1 vrouw was genoeg, en hij was niet opzoek naar een ONS. Maar nu hoor ik alleen wat als hij zin heeft. Terwijl we daarvoor hele normale gesprekken hadden, is het nu alleen als hij heet is.
Jeetje wat irritant zeg
Nou, die tweede date was geen succes… De klik die we op de eerste date hadden was opeens als sneeuw voor de zon verdwenen. Ik ging bij hem thuis barbecuen en een film kijken. Vanaf moment 1 was het heel awkward. Ik voelde me niet mezelf. Het bleef alleen vriendschappelijk en beide geen behoefte om lichamelijk contact te hebben oid. Ik merkte ook dat we niet veel dezelfde interesses hadden (wat ik eerst wel dacht). Het was ook echt zoeken naar gespreksstof. Zijn huis was daarnaast echt een zwijnenstal. Hij had niet eens de moeite genomen om op te ruimen of schoon te maken. Hij zag er ook heel netjes uit (overhemd in broek) en had een bierbuikje, dingen die ik eerste date niet kon zien door zijn jas haha. Totaal niet mijn type, zag eruit als een politicus oid. Bij afscheid was het ook super awkward. Bij eerste date zei hij dat hij zeker nog een keer wilde afspreken. Nu zei hij eig niks en heb ik hem maar een knuffel gegeven lol. Dus ik denk dat hij ook geen klik voelde. Hoop ik. Ik ben namelijk wel altijd degene geweest die iemand afwees.
Ben er nou wel ff klaar mee. Het is gewoon niet voor mij bestemd lijkt het, een relatie ;(
Maar heb het nu toch te druk met scriptie etc. Vind het in mijn eentje ook wel best. Neem wel een kat.
Ah snap dat je er dan helemaal klaar mee bent, maar beter na een tweede date erachter komen dat het geen match is dan dat het maar voortkabbelt en je ook elkaars tijd verdoet. Snap de frustratie wel. Soms denk ik wel eens “is er dan helemaal niemand voor me?” En dan kom je ineens weer iemand tegen waar de klik super natuurlijk gaat en dan denk ach er liggen toch nog wel kansen, maar het is wel een achtbaan.
Precies, het is ook gewoon zo moeilijk om iemand te vinden die dan bij je past en jouw core values heeft, en dat je diegene dan ook nog aantrekkelijk vindt… het voelt echt zo onmogelijk haha. Snap niet hoe dat andere mensen lukt
Ik had een leuk gesprek met iemand en hij vroeg of ik binnenkort wil afspreken. Nou prima, maar ik vroeg me wel eerst even af wat zijn intenties zijn aangezien ik geen fwb zoek. Nouja allemaal serieus, en toen vroeg hij uiteindelijk waar je mij wakker voor kon maken etc. Nou en kwam zijn antwoord… ‘hij heeft een hoge sexdrive door het vele sporten dussee ’
Laat maaaar.
Oke of ik ben een koude zure doos die enorm preuts is geworden.
Nee, ben je niet. Sekstalk voor dat er gesekst is betekend maar 1 ding.
Op bumble is er een jongen die zijn insta heeft gelinkt en ik zie alleen maar romantische foto’s met zijn ik denk ex? Of hij zit gewoon keihard te cheaten en vergeet dat alles te zien is. Ben benieuwd welke het is Het geeft iig niet echt motivatie om te swipen op die manier
@Sjern Dat dacht ik al, ik probeerde het gesprek af te ronden en toen kreeg ik na een paar uur de vraag of ik ook zo graag kroel Dus ik laat het lekker ongeopend lol
Kroel ook echt. Je bent toch geen kat?
Dit is bijna net zo erg als mannen die zich omschrijven als “knuffelbeer”.
Haha ik gebruik kroelen ook wel eens soort combinatie tussen kriebelen en knuffelen en ik vind het zo gezellig klinken.
Kreeg als openingsvraag op Tinder of ik als docent Engels ook de kroning had gekeken vandaag
Terwijl ik dus alleen “docent” op m’n profiel heb als beroep, geen vak erbij
Geeft hij na een vraag van mij hoe hij dat wist openlijk toe dat hij heeft gegoogeld wat ik al verwacht had. Maar dat ga je toch niet zo openlijk verkondigen?
Vervolgens ook nog dingen zeggen als ik woon ook in X en heb op de school gezeten waar jij nu lesgeeft.
Zo’n afknapper en ook al zet ik zelf alles op internet vind ik het toch creepy. Hij is vanaf mijn tinderprofiel met alleen voornaam en “docent” terecht gekomen bij mijn achternaam, woonplaats, precieze beroep en werkgever en dat allemaal in de eerste paar berichten
Ik zou dit gewoon weghalen als ik jou was.
Hier op het forum? Of gewoon mijn beroep van Tinder halen?
Nee op tinder haha.
Dit is volgens mij al de tweede post die je hierover plaatst en ik snap heel goed dat het je geen chill gevoel geeft.
Haha ja klopt! Was laatst idd ook al. Ik post het nog een keer hier uit pure verbazing, omdat ik het zo verbazingwekkend vind dat mannen zo openlijk toegeven welke informatie ze over je achterhalen (die ik niet voor niks niet op Tinder zet). In welk universum denken ze dat dit oké of leuk is? Oprechte vraag haha niemand zit hier toch op te wachten
Ik twijfel hier soms ook over maar ik vind dat mijn beroep wel veel over mijn persoonlijkheid zegt, en een belangrijk deel van mijn leven is. Dus ik laat het voorlopig staan, hoewel als je functie + voornaam googelt je ook meteen op mijn LinkedIn met alle gegevens terechtkomt…
Maar dan moet je toch wel echt moeite doen dit te vinden, niet? Behalve als je een heel unieke voornaam hebt, is dat toch niet zo evident. Is inderdaad echt wel super eng. En als je dat dan al doet, waarom zou je dat zelf zeggen? Hoe kan je dat zelf niet eng vinden?