Ik denk dat hij mijn woonplaats gegokt heeft (hij kan natuurlijk wel de afstand tussen ons zien) en dat + voornaam + docent brengt je wel meteen bij mij haha. Maar verder precies wat jij zegt, dat is wat mij ook zo verbaast
Ik heb van mijn beroep Alpacaknuffelaar gemaakt om deze reden. Ook wel goede stof voor gespreksopeningenš.
Heeft iemand ervaring met Fruitz? Kan via de zoekfunctie eigenlijk niets vinden.
Ja, maar er zitten in mijn omgeving echt nog te weinig mensen op. Dus ik was er zo doorheen en niks aan over gehouden. Maar het concept is wel leuk bedacht opzich.
Heb echt twee hele leuke dates gehad met iemand en de derde is overmorgen, maar nu hoor ik sinds gister niets meer van hem. Durf er bijna mijn hand voor in het vuur te steken dat ik morgen een bericht krijg dat hij of er niet klaar voor is of iemand anders heeft ontmoet bladiebla. Op zich okƩ natuurlijk, want wat zijn nu twee dates. Maar vind het zo irritant van mezelf dat ik daar dan nu wakker van lig
Zou ik ook hebben hoor, vooral als het leuke dates waren. Je hebt dan toch een beetje een band gekregen met iemand (ookal is het maar 2 dates). Die beginfase is daarnaast ook zo vervelend met zenuwen en onzekerheid. Maar hoop voor je dat de date alsnog doorgaat! En anders, heās not worth it, genoeg andere guys
Ja true! Heb daarstraks maar een berichtje gestuurd met een vraag over de afspraak morgen. Heb 5 uur geslapen hahaha. Inderdaad, dat begin van daten is zo kut
Vervelend he⦠hopelijk krijg je snel een reactie!
Hij was mega enthousiast op mijn voorstel. Ben helemaal in de war van deze rollercoaster. Vandaag maar op tijd naar bed
Wat gaan jullie morgen doen? Alvast heel veel plezier!
Nice! Jongens zijn ook niet zoān held in appen (uit mijn ervaring), maar zo zie je maar, helemaal niet nodig dat piekeren
Aah fijn! Veel plezier!
Samen pasta from scratch maken : )
Ik vind het wel irritant dat je iedereen die poly is/enm of een open relatie heeft oid er niet uit kunt filteren. Het lijken er ook alleen maar meer te worden??
Ik zag iemand die in zijn bio had staan āSemi openā.
Wat is dat? Dat het voor jou een open relatie is maar je geliefde dit niet weet of iets anders.
Haha en nu eentje die zān deserts liever zonder vanille heeft. Lekker dat zandā¦
Haha nou update voor jullie. Was mega vaag. Koken was gezellig, daarna beetje op de bank gehangen en gekletst beetje vibes. Toen stelde ik voor om een spelletje te doen en alles was met moeite, maar hij zei ook geen nee? Uit het niets zegt hij ineens dat hij naar huis gaat, of dat okĆ© is. Dus ik gaf aan dat dat natuurlijk kan, maar vroeg wel of alles goed was en toen zei hij ja dit ligt niet aan hoe leuk de avond is maar ben niet lekker. Kreeg toch een beetje rare nasmaak dus ik vroeg van hoe hij dit alles eigenlijk zag en toen raakte hij helemaal in paniek? Vaag gesprek over verwachtingen en dat hij die nooit kan waarmaken. Dat hij het niet met mij ziet, maar dat hoort erbij, maar dat ie wel wil blijven afspreken. Dus ik zei dat dat voor mij dan niet werkt en dat ik het jammer vond, maar goed dat hij eerlijk is. Toen ging hij weg zonder zān tas en kwam hij weer terug helemaal verdwaasd. Had het misschien maar moeten laten zondag hahah
wat een rare gast hoor.
He, wat ingewikkeld! Fijn hierbij latenā¦