wat een raar verhaal, hij ziet het niet met je maar wil wel blijven afspreken
Klinkt als een selffulfilling prophecy; hij denkt dat hij de verwachtingen toch niet kan waarmaken en maakt het daarom ook niet waar/loopt al weg als het iets serieuzer lijkt te worden.
Goede beslissing van je om het hierbij te laten, maar wel balen dat het zo loopt.
Ik had een match met een man gister, stelde weinig interessante vragen maar één van de dingen die hij wel vroeg was of ik nog ging sporten die avond, hij ging boksen. Daarna nog een vraag over wat ik dan allemaal deed aan sport. Verder niet heel boeiend gesprek dus had later niet meer gereageerd. Krijg ik vanochtend een goedemorgen en wat voor sport ik ga doen vandaag, echttt hou op. Ben je nou echt zo’n saaie lul dat je het alleen maar kan hebben over de gym? Ellende.
Ook van de andere kant zou dat chill zijn. Echt klaar met iedereen die dat interpreteert als “oh chill ik zoek ook niks serieus” of “oh interessant daar wil ik wel eens mee experimenteren”.
Nou het is wel duidelijk wat zijn favoriete standje is. Altijd fijne informatie
Omg ik las dit nog heel onschuldig als in : goh hij houdt wel van honden
Whahaha dat dacht ik dus ook
Hij had op zijn foto’s ook een hond
Nope, snap er zelf ook niks van
Ik ben nu al twee weken met iemand aan het praten op een datingapp. En ik vind eigenlijk dat we nu wel een drankje moeten drinken, maar ben ook te koppig om het zelf voor te stellen haha.
Doen!!!
Ik ben voor t eerst in mijn leven op een datingsapp, bumble. En ik vind het echt best overweldigend haha. Ik heb nu al wel een aantal matches die niks terugzeggen en de match laten verlopen, dat vind ik echt jammer, wat doe je dan op de app, echt alleen een beetje swipen?
En nu heb ik dus eindelijk 1 gesprek, maar ik vind zo’n gesprek op gang brengen zo ongemakkelijk, ik voel me echt zo’n 15 jarige puber qua ongemakkelijkheid en onwetendheid hahaha. Maar mn motto is: gewoon (ervaring op) doen!
Ahh ik snap dit wel maar zie het als een normaal gesprek in het echt. Daarin vind je vaak ook bruggetjes waar op je kan doorvragen en dan ontstaat er op natuurlijke wijze een gesprek. Of het is eenrichtingsverkeer en dan loopt het snel af haha.
Maar gewoon niet te veel bij nadenken.
Dat niet te veel bij nadenken vind ik nog wel lastig ja, maar dat komt vast hopelijk nog wel. Vind het ook extra ongemakkelijk in vergelijking met een gewoon gesprek dat er zoveel tijd tussen zit. Dan maak ik een grap, en lees ik die een halve dag later terug en dan denk ik echt: omg wat zeg ik nou weer voor doms.
En ik vind het ineens extra opvallend dat ik altijd hahaha, of een uitroepteken gebruik of een emoji om het enthousiast te laten klinken en dan ben ik bang dat dat te overdreven is. Mjaa, ik denk er duidelijk teveel over na
Jaaa ik snap het heel goed. Maar als een gesprek een beetje loopt vind je vanzelf dingen waar je op in kan haken en het gesprek lopend blijft. Het ligt denk ik ook echt aan je gesprekspartner. Want ik heb dus ook gesprekken (gehad) waarbij ik alleen dingen vraag.
En het begin is gewoon kut.
Jij had toen ook matches toch? Is dat ergens op uitgelopen? Ik heb nooit een match gehad daarbij
Ik heb het gestuurd
Zag een profiel met een bio “ik heb geen strafblad” oke nou wat een catch, ben helemaal onder de indruk
@Solee nice!
Hahaha the bare minimum well thank you