Datingapps

Mannen die een foto van zichzelf met Johan Derksen hebben is ook weer een categorie waarvan de sociale antenne ontbreekt. Of een foto met een echte celebrity dat ik ook denk van 1. Wat onaantrekkelijk en 2. Alsof ik naar jouw aardappelgezichtje ga kijken als je naast een beroemdheid staat

9 likes

Oh gatverdamme nou wel heel handig zo weet je meteen dat het een NO is en je er geen gesprek aan hoeft te verspillen.

1 like

Ik weet niet hoe erg je op zoek bent naar een relatie maar ik zie die datingapps tegenwoordig ook vooral als een platform waar mannen mij op mogen impressen hoor. Vrouwen hebben doorgaans veel meer matches, dus je hoeft je niet mega druk te maken. Sowieso een goede insteek om je af te vragen of jij de ander leuk vindt, ipv je afvragen wat diegene van jou vindt als je een emoji stuurt

5 likes

Ja het filtert zich allemaal wel lekker vanzelf uit, jammer dat er zo weinig overblijft alleen

2 likes

Ben niet perse op zoek naar iets maar dat eindeloze gepraat/geapp ga ik slecht op. :joy:

1 like

Huh sorry @Solee dit was geen reactie op jou maar op @Mia

2 likes

Ik vond het al gek haha. Als ik op iedere man moet wachten tot hij mij vraagt zit ik in het verzorgingshuis nog op de apps waarschijnlijk.

3 likes

Dat is wel een goeie. Ik heb tot nu toe alleen nog geen man gehad waarvan ik dacht dat ie me wilde impressen, dus dat valt wel tegen haha.
Ik vind het ook echt irritant van mezelf dat ik zo onzeker word, maar komt denk ik vooral omdat het nog nieuw voor me is. Ben benieuwd hoe ik er over een paar maanden in sta

2 likes

Nou het was geen succes, hij reageerde positief maar een moment plannen zit er geloof ik niet in.

1 like

Waarom niet? Is hij te druk ofzo? Twee weken vind ik wel lang genoeg om een volgende stap te zetten.

De momenten die ik voorstelde kon hij niet en hij zou er vandaag op terugkomen. En het gesprek gaat nu over alles behalve het prikken van een moment. Misschien ligt het aan mij maar ik ga er ook niet meer zelf over beginnen en laat het gesprek dan maar een beetje voor wat het is. Jammer maar dan weten we dat ook weer.

2 likes

Jammer, maar wel goed dat je het hebt gevraagd! Ik zou er idd ook niet meer naar vragen, bal ligt bij hem.

1 like

Ja doe ik hoor maar voel wel de neiging om het gesprek nu dood te laten bloeden. Ik wil ook niet te resoluut zijn maar hoe moeilijk is het om ergens op terug te komen. Het voelt haast als bread crumbing op deze manier.

2 likes

De eeuwige struggle… Jammer dat ie er niet op terugkomt! Maar wel heel goed dat je het zelf hebt gevraagd :clap:t2: Gewoon daarop focussen

1 like

Ik heb komende vrijdag een date met iemand van Tinder en ik heb nog maar twee nadelen kunnen ontdekken!
Zijn woonplaats en dat hij d/t-fouten maakt :grimacing:
Maar verder is het heel gezellig dus ik ben benieuwd. Het appen loopt goed, hij jaagt me niet op ofzo of dat hij constant appt (kan ik niet zo goed tegen)

Moet me wel inhouden om niet zijn spelling te verbeteren :joy: doe ik niet natuurlijk

4 likes

Haha wat is er mis met zijn woonplaats? Te ver van jou af ofzo? Of echt een stomme stad oid?

Beide haha :joy:

:joy: dan komt ie maar lekker jouw kant op

4 likes

Zo kut, ik ben weer eens geghost. Dan denk je dat je een goede en leuke klik hebt na een week praten en dan gewoon geen reactie meer :disappointed_relieved:

We gaan maar weer verder swipen :melting_face:

1 like

Op welke dating app zitten jullie het meeste? Ik heb tinder en Bumble maar ben er nooit echt actief mee maar ja wil ik iemand ontmoeten zal ik er toch maar energie in moeten steken :joy:.
Op Bumble moeten de vrouwen beginnen maar met welke vraag/opening beginnen jullie dan? Vind dat begin echt vreselijk haha. Need some tipssss

1 like