Datingapps

Ik probeer altijd iets te zeggen over wat iemand in z’n profiel of op z’n foto’s heeft staan. Dus als het een reisfoto’s is een vraag over waar het was/of het leuk was/wat z’n volgende bestemming is. Of als hij iets over Formule 1 in z’n profiel heeft staan (heb ik zelf ook) daar iets over. Maar het blijft lastig om iets niet al te cliché te sturen.

Ik heb sowieso ook echt een haat-liefdeverhouding met Bumble. Veel meer aantrekkelijke mannen dan op Tinder, maar weinig leuke gesprekken en bijna nooit een date er uit gehaald. Tinder blijft toch m’n favoriet denk ik!

2 likes

Bij mij hetzelfde, Tinder is ook de enige app waarbij ik dates heb gehad. Ik vind het wel nog steeds zo irritant dat mannen niet praten…en dan begin ik het gesprek, reageren ze alsnog niet. Echt, wat wil je dan.

Weet ook niet of ik zo kritisch ben de laatste tijd, maar ik zie gewoon geen leuke mannen meer in het algemeen

4 likes

Tinder en Bumble inderdaad. Wat ik fijn vind aan Bumble is dat je iemands lengte kan zien. Ik praatte de afgelopen dagen via Whatsapp megaveel met een jongen (leuke gesprekken) en heb aanstaande zondag een date op de planning. Kom ik er net achter dat hij 2/3 cm kleiner is, ja dit vind ik een ding :joy:

Op Bumble overigens echt weinig matches? Moet sowieso op Tinder en Bumble lang swipen voordat ik iets leuks voorbij zie komen :smiling_face_with_tear:

7 likes

Ik heb echt amper matches ook terwijl ze me vroeger om de oren vlogen

4 likes

Ik vind Hinge ook nog wel leuk. Ben beetje klaar met dat openen op Bumble en dan 8 van de 10 keer geen reactie krijgen.

4 likes

Ja maar echt. Waar zijn de leuke mannen? Bezet denk ik :joy:

3 likes

Ja I guess

1 like

‘Open relatie’

2 likes

Ben blij dat ik niet de enige ben die gewoon geen leuke matches heeft :joy:

3 likes

Hahahahaha ja

@Pawsible nee ligt niet aan jou

2 likes

Ik denk soms ook van wat heb ik weinig matches maar als ik dan ga nadenken wanneer ik voor het laatst überhaupt iemand geliked heb kan ik het me niet herinneren haha

2 likes

Haha ja echt dit! Ik moet wel zeggen dat ik ook wel snel ‘afknappers’ zie in iemands profiel. Ik swipe bijvoorbeeld al nooit rechts als iemand alleen maar alcohol/uitgaan hobby’s of interesses in z’n profiel heeft staan, als hij een kat heeft, rechts/conservatief stemt, alleen maar foto’s met grote vriendengroepen heeft, op hockey zit, bij een studentenvereniging zit etc.

En ergens is dat ook wel het jammere van datingapps want ik ben ook wel eens verliefd geweest op iemand die ik nooit naar rechts had geswiped als ik hem tegen was gekomen (VVD stemmer, elk weekend bier drinken in de bierkeet, zou nooit in een stad willen wonen, hekel aan op vakantie gaan etc.).

4 likes

:open_mouth:

5 likes

Ik ben allergisch en vind katten echt niet leuk ook :woman_shrugging:t2:

5 likes

Oke fair enough haha

3 likes

Ik swipe mannen met honden ook naar links hou op met die beesten

12 likes

Ja en ik kom eig alleen maar mannen tegen die extreem veel sporten en er ook uitzien als een enorme spierbundel, val daar totaal niet op

2 likes

Ik was aan het praten met een man die op een gegeven moment een filmpje waarin een hond iets slims/grappigs/whatever aan het doen was. Dus ik meldde dat hij me dit soort zaken niet hoeft te sturen aangezien ik niks met honden heb. Zegt hij dat ik dan vast een traumatische ervaring met een hond in mijn jeugd heb gehad want wie houdt er nu niet van honden!

Aanvulling: ik antwoordde daarop dat dat niet het geval is. Mijn voornaamste reden is dat ik honden niet zo hygiënisch vind om in een huis te houden. Zegt hij dat ik dan vast een gestoord persoon met OCD ben en in een ongezellig steriel huis zou wonen. Hij werd echt een beetje boos! Daarna heeft hij nooit meer tegen me gepraat terwijl hij daarvoor veel interesse in mij toonde.

3 likes

Soms swipe ik alleen maar naar rechts voor t huisdier

17 likes

Same hahaha

Heb leeftijdscategorie maar omhoog gegooid. Hallo 40+

2 likes