Datingapps

Op bumble zijn de mannen ook leuker dan tinder vind ik maar blijf het een dingetje vinden om te beginnen haha.
Ga t maar allebei proberen maar gezien jullie reacties komt er bij jullie niet veel uit hahaha

Haha ik heb hem iets naar beneden gegooit. Hallo tweede jeugd. ( oke 27 is niet zo jong maar toch)

7 likes

Lekker van genieten sga

2 likes

Op mijn profiel staat duidelijk dat ik op zoek ben naar een relatie, maar er zijn toch mannen die alleen reageren voor seks. Overweeg het bijna te doen, omdat alle serieuze pogingen ook tot niks leiden. Jullie wel eens afgesproken met iemand die je nog niet hebt gezien puur voor seks?

1 like

Ja, maar ging dan op voorhand toch eerst even wandelen of iets drinken om die persoon een beetje te peilen.

2 likes

Ik heb een tijd geleden besloten dat ik liever mijzelf zie met iemand van eind dertig begin de veertig en tot op heden blijkt dat geen verkeerde keuze. :slightly_smiling_face:

2 likes

Ja ik ook, is wel spannend en ongemakkelijk maar meestal ook wel leuk

1 like

Ik heb dit vroeger zo vaak gedaan haha en was meestal gewoon leuk. Spraken dan gewoon thuis af om wat te drinken en van het een kwam dan het ander.

Ik twijfel ook of ik dit niet gewoon weer wil doen :grimacing: kan wel wat lichamelijk contact gebruiken lol.

1 like

Ja ik doe dat wel eens, maar vind het eigenlijk bijna nooit echt een succes. Meestal voel ik de ā€˜vibe’ namelijk helemaal niet zo heel erg, maar dan beland ik toch in bed omdat we nou eenmaal voor die reden hebben afgesproken. En het is niet tegen m’n zin in of vervelend ofzo hoor, maar ik kan er toch ook nooit helemaal van genieten.

5 likes

Ja dit heb ik ook. Ik hoef niet te daten om een relatie, dus daten voor seks vind ik prima. Maar ik wil geen platte seks. Ik wil alsnog wel een beetje passie en die connectie voelen.

Ik had afgelopen week een match met een leuke man en uit de gesprekken bleek dat we daar beide zo in stonden. Hij zei ook uit zichzelf dat hij behoefte had aan connectie etc.

Dus wij afspreken dat ik vanavond naar hem toe zou komen voor een ā€œknuffel dateā€, maar sinds dat we dat hadden afgesproken is er al een paar dagen 0,0 contact meer, terwijl we daarvoor wel leuke gesprekken hadden met wederzijdse interesse in elkaar en ook best wat diepgang.

Dus nu heb ik toch het idee dat hij dat zei omdat hij weet dat hij vrouwen daarmee sneller het bed in krijgt.

Dus nu heb ik er eigenlijk al geen zin meer in. Heb voor mezelf besloten dat als ik voor 16u nog niks heb gehoord, ik lekker thuis blijf.

6 likes

@Soy.peor ik kwam iemand tegen die Achilles heet, en hij is 24 :laughing:

1 like

Ik vertrouw hem nu al niet.

4 likes

Ik begin op bumble altijd gewoon met ā€˜Hi x, Hoe is je dag?’ Ik merk wel dat veel mannen niet eens terugpraten maar geen idee of dat aan mijn openingszin ligt of aan het feit dat mannen gewoon alles naar echts swipen en daarna beslissen over hun matches. Het is wel een beetje een saaie opening, maar moet ik echt meer moeite doen?

1 like

Ja, ik zeg dan ook iets van hoe is je week, maar mannen zijn ook heel kritisch en vinden dat een saaie openingszin. Terwijl ze dan zelf totaal geen moeite doen

3 likes

Haha ja die lui moeten echt oprotten. Swipe ze sowieso gelijk weg als ze al in hun bio hebben staan dat je met iets originelers moet komen dan ā€˜hoi’. Ik moet helemaal niks.

12 likes

Haha ja, komt zo uit de hoogte over. Alsof ze altijd alle originaliteit, enthousiasme en aandacht verdienen, ook als ze niks in hun profiel hebben staan, of als ze een voordeel-van de twijfel swipe hebben gekregen.
Dat een vrouw moet beginnen is gewoon hoe de app werkt jongen. Niet omdat wij vrouwen dat zo graag willen, dus denk even pragmatisch en werk zelf even een beetje meer mee.

6 likes

Overigens gezegd dat ik lengte een ding vind en nu gaan we vriendschappelijk afspreken, lol :joy:

3 likes

Leuk al die verschillende reacties en ervaringen!

Ja dit lijkt me misschien ook wat meer voor mij omdat wat @lisaanna zegt echt iets is waar ik bang voor ben. Geen vibe voelen en dan toch maar wel er voor gaan, omdat je dat nou eenmaal hebt afgesproken.

1 like

Ben nu aan het whatsappen met iemand en kwam vooral uit hem, maar diegene is op vakantie en reageert sindsdien veel trager (logisch) dus ik laat het een beetje. Alleen zag ik net dat hij mij verwijderd heeft op Tinder. Zal wel geen reactie meer krijgen hĆØ, haha.

1 like

Kan wel! Soms is de logica ook ā€˜waarom nog op Tinder een match houden als we al op whatsapp praten’
Heet je match toevallig E…? Ik had namelijk hetzelfde deze week haha.

1 like