Hoe is het afgelopen? Heel herkenbaar trouwens
Hahaha ja dit vind ik ook altijd zo uit de hoogte
Hij stuurde begin van de middag een berichtje: hee kan je zondagavond ook?
Hij legde uit dat hij zondag overdag een training moest geven en dat hij nog best veel moest voorbereiden dus “zondagavond is veel beter”.
Maar dan denk ik… dit wist je eerder ook al . Maar goed.
Ik antwoorde daarop iets van aah okee. Ik kan zondagavond niet, maar laten we dan nog even zien hoe en wanneer.
En toen antwoordde hij “ja is goed joh, ik heb volgende week wel veel tijd”
Ik vond die “joh” zo ongeïnteresseerd overkomen. Ik twijfel nu heel erg of ik hem het voordeel van de twijfel wil geven en wil kijken hoe die klik in het echt is, of dat ik er nu geen zin meer in heb.
Ik sta al sinds begin maart droog dus opzich heb ik wel zin in sexy time met een leuke vent, maar ik heb geen zin in platte seks en daarna geghost worden ofzo.
Jij dus ook zoiets soortgelijks gehad? Hoe is dat uiteindelijk afgelopen?
Volgens mij willen jullie het allebei gewoon niet heel graag. Vind zijn reactie weinig enthousiast maar jouw dan zien we nog wel even hoe en wanneer ook van weinig enthousiasme of interesse getuigen
Ja daar heb je wel gelijk in, ik kwam inderdaad zelf ook niet meer zo enthousiast over. Kan ook zijn dat hij daardoor hetzelfde als mij is gaan denken. Ach, we zullen zien. Ik kijk het nog even aan. Misschien dat ik hem morgenavond nog even een (wat geïnteresseerder en enthousiaster) berichtje ga sturen om hem succes te wensen voor de volgende dag om eveb te peilen hoe hij daarop reageert.
Maar wil je zelf nog wel?
We hadden hele leuke gesprekken en hij is ook aantrekkelijk, dus in principe wel! Maar als hij zo droog blijft antwoorden niet. Dus vandaar dat ik dat nog even aan wil kijken. Ben ergens wel benieuwd hoe hij in het echt is.
Deze date net gehad en mwah. Vriendelijke jongen maar geen vonk, hij vertelde vooral veel over zichzelf en zijn eigen dingen en haakte niet echt in op wat ik vertelde. Leek niet uit arrogantie maar meer uit een soort verlegenheid ofzo? En vond m ook iets te droogkloot. Op een gegeven moment dacht ik als ik nu ga ben ik zo en zo laat thuis en dan heb ik ook nog wat aan de avond om thuis te chillen dus dat zegt al genoeg denk ik haha.
Nja ik ben al lang blij dat ik hier niet zo obsessed mee ben omgegaan als met eerdere dates en ik hier nu ook nuchterder naar kan kijken
Ah dan begrijp ik je reactie idd!
Haha dit zegt inderdaad genoeg ja, wanneer je liever thuis bent dan samen met je date. Ga je hem nog een keer zien denk je of was de vonk dusdanig afwezig dat er niets meer in zit?
Ja meerdere keren. Ik ben helemaal geen apper, dus als iemand me weinig berichten stuurt vind ik dat niet erg. Ik vind het echter wel vervelend als je geen concrete afspraak met iemand kan maken en dan maar in onzekerheid verkeerd, vervolgens moet afwachten of het doorgaat en het dan ook nog wordt afgezegd/verplaatst. Zoals bij jou, hij wist toch al dat hij die training had. En verplaatsen is prima natuurlijk als er iets tussen komt, maar dat had hij gisteren ook kunnen laten weten. Dan had jij ook meer tijd gehad om zelf andere plannen te maken. En idd dat “joh” zou mij ook irriteren, waarom stelt hij niet gelijk een dag voor?
Ik vind dat ik dit soort gedrag te vaak heb geaccepteerd en daardoor ben ik er nu helemaal klaar mee haha. Ik ga me echt niet helemaal voorbereiden (scheren, make up, kleding, tijd vrijhouden) voor een date voor iemand die zo medium enthousiast is.
Mmm lastig, ik denk dat ik afwacht of hij daarmee komt en dan ga ik erover nadenken maar ik denk niet dat een tweede date wel voor een romantische klik zorgt.
Ik weet dat ik het ook gewoon kan afbreken maar ben dan toch weer benieuwd hoe hij het heeft ervaren en of hij nog een 2e date gaat voorstellen
Het ding is dus, toen ik door de stad reed op weg naar de parkeergarage zag ik hem oversteken (ik herkende hem van de foto’s, hij zag mij niet) en toen dacht ik al: nee.
En ik vind dat wat oppervlakkig van mezelf maar vrijwel altijd is mijn eerste ingeving ook kloppend voor hoe het is
Haha nee een P!
Ik ben sowieso alle schaamte voorbij met double texting tegenwoordig, dus ik stuur volgende week wel weer iets mocht ik nog niets gehoord hebben
Heel herkenbaar dat gevoel van iemand zien en meteen voelen dat het ‘m niet wordt. Heb tot nu toe ook nog nooit gehad dat die persoon dan toch een match was
Mannen kunnen ook echt geen foto’s maken/kiezen van zichzelf hè? Ik ben die wazige selfies, BeReals, foto’s waarop je alleen hun achterkant ziet en vage spiegelfoto’s op Tinder echt zo zat.
Of ze verstoppen zich achter zo’n achterlijk grote green egg bbq. Zo niet aantrekkelijk
Ugh ja ook al die badkamerspiegelselfies of zo’n zwoele selfie terwijl ze in bed liggen of iets
En die bio’s die ik letterlijk al duizend keer voorbij heb zien komen:
- Gekookt voor twee, alles zelf opgegeten
- Ken ik jou niet van volgende week vrijdag?
- Getrouwd, stel kids, op zoek naar wat side actie. Grapje. Single. 3 kamerplanten
- Ik maak het makkelijk voor je, swipe in de richting van je politieke voorkeur
En ook natuurlijk die “reviews” die sommigen dan in hun bio doen
Echt
Is me neefje
Wat zetten jullie zelf in je bio? Ik denk dat ik ontiegelijk saai ben, maar ja beter dan dat jolige gedoe van de meeste mannen.