Datingapps

Ja ik ben erg saai, gewoon mijn hobby’s en wat ik studeer. Maar dat is letterlijk ook wat ik zou willen dat een jongen in z’n bio had, niet van die kapot rare zooi

2 likes

Ik heb ‘alvast op zoek naar iemand die mee wil naar het kerstdiner :santa:t3:’. Krijg er altijd wel leuke reacties op, maar het is ook wel een beetje cliché.

4 likes

Ik heb er ‘forever young’ staan omdat dat m’n favo nr is haha. En ook wel omdat het past bij hoe ik me voel/in het leven sta. Zorgt vaak ook wel voor een ingang om een gesprek te starten merk ik!

2 likes

Die 40+ers zijn het ergst ben ik achter gekomen haha. Je denkt meer volwassenheid te krijgen… big mistake :joy: :rofl: back to the jonkies :raising_hand_woman:t3:

1 like

Haha wat dan? Meer details graag :nail_care:t3:

2 likes

Ik heb ‘ben helaas geen palindroom’ omdat mijn naam op 1 letter na geen palindroom is

Ik dacht dat het een inkoppertje zou zijn, maar ik wacht nog steeds op de eerste man die zegt “maar je bent wel een droom” :smiling_face_with_tear:

7 likes

Vaslav :stuck_out_tongue_winking_eye:

4 likes

:eyes::eyes::eyes:

Ik zag ineens op bumble weer een kerel voorbij komen waar ik 2 jaar geleden een match mee had en die wel wilde afspreken, maar waar ik niet helemaal hoogte van kreeg en ik was wat terughoudend. En toen werd ie te ongeduldig ofzo dat het niet echt ergens heen ging en toen had ie me eraf gegooid met een vaag bericht daarover. Hij was niet per se m’n standaard type en een stuk ouder dan ik normaal datete (40), maar ik had hem vaker in de trein gezien en vond hem wel iets hebben.
maar nu zag ik hem dus net weer voorbij komen en hij is nog steeds 40? :face_with_raised_eyebrow: :face_with_raised_eyebrow:

ik heb het zelfs nog met oude screenshots gecheckt en het is ook niet dat ie net jarig geweest zou zijn volgens het sterrenbeeld dat erbij stond.
Zoooooooooo shady he, blij dat ik daar destijds ook niet op ingegaan ben haha

4 likes

Entj🥲

4 likes

Ik swipe op dit soort afkortingen altijd weg, onzin

“Als je kerst haat ben je af”

1 like

Volgens mij kan hij daar niks aan doen als die zijn account in de tussentijd niet heeft verwijderd. Bij mij had die mijn leeftijd ook niet aangepast na mijn verjaardag.

Huh voor zover ik weet verandert dat gewoon altijd mee? Je leeftijd wordt toch ook altijd gebaseerd op geboortedatum

3 likes

Ja zou je verwachten, maar bij mij deed die dat dus niet. Misschien een bug of hij wil gewoon graag 40 blijven.

4 likes

Als hij zijn account verwijdert en een nieuwe maakt kan hij gewoon een andere geboortedatum invullen

1 like

Ja dat snap ik

Nou het ligt er denk ik aan waar je naar opzoek bent haha… het is niet per see zo dat een man in de 40 ook emotioneel meer ontwikkeld is of dan opeens wel weet hoe een relatie aan te gaan/te behouden. Soms heb je te maken met een man met bindingsangst en alleen maar korte relaties heeft gehad, of juist een man die al een een gezin etc heeft gehad en door gaat voor de volgende ronde. Er zal ook zeker normale middenweg tussen zitten hoor en ik schets het nogal ongenuanceerd, maar ik heb het zelf nog even niet ervaren :rofl: ben zelf begin 30 en dacht nou laten we eens naar de 40+ kijken. Mijn laatste ervaring (charmante leuke man, bindingsangst als de pest) heeft me wel weer even genezen :joy::woman_shrugging:t3:

7 likes

Ik had zo’n raar gesprek. Een jongen waarmee ik alleen ‘hoi hoe is het’ had uitgewisseld stuurde na een tijdje weer een bericht met: ‘sorry dat ik niets meer van me liet horen maar ik was met een ander op date dus het voelde raar om met jou te chatten. Hoe denk jij daarover?’ Dus ik zei dat ik het wel prima vond om met anderen te daten tot je afspreekt dat je exclusief bent, maar dat ik hwm helemaal snapte en het leuk voor hem vond. Vervolgens zegt hij: ‘maar hoever gaat dat daten met anderen dan?’ Dus ik zeg dat dat gewoon is wat je afspreekt met elkaar, daar is geen goed of fout in. Zegt hij: ‘nou ik zou het toch niet heel fijn vinden als mijn date met anderen date…’

Oke, dude, we hoeven helemaal niet op date. Ik weet nog niks van je… waarom zo dramatisch. Dus ik zei nu maar: ‘dat hoeft toch ook niet, genoeg bumble vissen in de zee’ maar dat komt denk ik best wel zuur over. Die guy dacht denk ik dat hij mijn enige match ooit was ofzo?

12 likes

Lastig om van een afstand zo te zeggen natuurlijk, maar ik zou dit denk ik juist wel een leuk gesprek vinden!

1 like