Datingapps

Wanneer swipe je sowieso iemand naar ‘nee’?

• Foto met een vis
  • Foto met een auto
  • Foto met ‘een neefje’
  • intj/eftp/andere afkorting
  • Lengte
  • Lengte onder de 1.75
  • “Ik ben een gezellige, betrouwbare en zorgzame man.”
  • “Zijn er ook nog normale mensen op deze app?”

0 stemmers

Ughhh wat een treurnis op die apps!

Ik heb nu Tinder, breeze en Bumble :smiling_face_with_tear:
Één match op breeze gehad en die gaf niks door dus dat werd geannuleerd.

Tinder zeggen ze alleen ‘Hoi Marsepein’ en als ik er daarna wat van probeer te maken bloedt het dood.

Bumble alle matches die ik aanspreek negeren me.

Ik haat datingapps.

3 likes

Ja het is echt drama momenteel :sob:

Ik kreeg deze week een appje van een ONS van een halfjaar geleden met “hé, ik zag jou weer op alle apps voorbij komen. Ook weer terug op de apps dus?” Gast ik ben nooit weg geweest :sob:

En daarna uiteraard een uitnodiging dat ik altijd welkom was in zijn bed.

7 likes

Ik heb na een week Bumble maar weer verwijderd. Kwam een oude match tegen, die zei: “ging het niet goed met je vorige date?” Eh, gast ik kom je weer tegen na een jaar weer op deze app 🫠

6 likes

Mijn favoriete accounts zijn die waarvan je ziet dat de fotos speciaal voor de app zijn gemaakt :joy::joy::joy:

10 likes

Soms 4 foto’s, allemaal dezelfde outfit maar net een andere hoek :joy:

10 likes

Hahaha jaa, zo mooi.

1 like

Of juist 4 totaal verschillende foto’s maar allemaal selfies van onderen :joy:

6 likes

Iemand die als eerste bericht op Tinder dit stuurt: “Hey, stel je voor: we zijn samen op vakantie en ik wil graag samen met jou een fietstocht van 40 km maken (normaal tempo), zou je dan meegaan? :innocent:

Wtf
Wedden dat hij op mijn foto’s heeft gezien dat ik dik ben en dat hij op deze manier wil polsen of ik wel fit ben ofzo? Die toevoeging tussen haakjes en die emoji ook :face_vomiting:

Ja of ik zie spoken en het ligt aan mij want ben een beetje gestrest dus zit me ook overal over op te winden.

8 likes

Ik heb echt behoefte aan liefde en aandacht en wil weer een datingapp downloaden maar erger me nu al aan de profielen die ik onder ogen zal krijgen. Is het het waard om me door hordes Jeroenen, mannen met vis en polyfiguren te worstelen om uiteindelijk een paar matige dates te hebben? De laatste keer ben ik zelfs verliefd geworden op een man die zich tot wappie ontpopte (toen niet meer verliefd). Het kost allemaal zo veel tijd en de kans op succes is gering :weary:

14 likes

Als iemand uberhaupt over fietsen voor de lol begint unmatch ik hoor

13 likes

Nee het is echt je sanity niet waard maarja we blijven het toch doen hè…

2 likes

Verdomme het is bij mij echt nooit goed. Zo’n guy waar ik dus al even mee praat zegt al 2x “ik kijk uit naar je” want hij wilt me graag meeten maar het benauwd me dan zo. Maar wtf wil ik? Een ongeinteresseerde zak waarbij het niets boeit? Ik haat het zo erg dat ik nooit eens kan relativeren en me direct zo benauwd voel. Er zijn nog 2 anderen waar ik ook al even mee app en die me ook leuk lijken maar het voelt dan ook direct zo illegaal. Ik maak het mezelf veel te moeilijk.

3 likes

Ligt niet aan jou hoor, echt een super rare eerste bericht wtf

5 likes

Ik weet niet waarom maar letterlijk iedereen is fysiotherapeut ofzo

3 likes

Ik vind fysiotherapeut zijn echt pluspunten want ik heb dan in m’n hoofd dat ie heel goed kan masseren. Maar dat vinden ze vaak geen leuke opmerking geloof ik haha.

Ik kom alleen maar ICT’er en finance mannen tegen. Heel saai.

4 likes

Ik vind “ik kijk uit naar je” echt een beetje als “ik heb zin in je”. Ik kots een beetje daarvan hoor dus ik snap je wel

8 likes

Er zijn echt gewoon super veel rare guys op datingapps. Ik vind dit een hele rare openingszin. Maar even over het algemeen: ik vind ook wel dat je het pas echt weet als je iemand in het echt ziet. Soms kan ik wel door een eerste ‘ick’ heenkijken en het een kans geven. Maar de grens tussen ‘red flag’ en ‘te kieskeurig’ is echt vaag. Ik snap je helemaal

1 like

Ik heb dan het gevoel dat ze een fitgirl willen, maar dat is een vooroordeel I know. Ik zie ook gewoon in het algemeen veel guys die als hobby sporten hebben
Word daar een beetje onzeker van

3 likes

Oh ja herkenbaar, dat heb ik ook wel inderdaad! Ik swipe mannen die overduidelijk veel tijd in de gym doorbrengen of überhaupt sportfoto’s hebben liever naar links. Want ik heb alles behalve een fitgirl lichaam.

3 likes