Datingapps

Als je niet tot hem aangetrokken voelt, kan het toch zijn dat het dan een goede vriend zou kunnen zijn? Aantrekking lijkt mij wel nodig voor relatie. Het is heel kut maar je gevoel kan zo anders zijn, terwijl iemand eig zo perfect bij je past

2 likes

Ik ben dik en de meest sportieve gym guys vallen op dik haha.

5 likes

Ik had de match maar opgeheven want ik was niet tevreden met zijn antwoord.
Stuurt hij me net een facebookbericht dat hij zo vrij is geweest om me op te zoeken omdat hij zag dat ik de match had opgeheven :face_with_spiral_eyes: dat hij zich van geen kwaad bewust was en een nieuwe openingszin omdat ik niet gecharmeerd was van de vorige. Hou ooooop

Tijd om weer een paar weken niet op Tinder te gaan zeg

2 likes

Gatverdamme wat een creep

4 likes

Jaa echt hè. Ik twijfel nu tussen negeren, blokkeren of educaten haha

1 like

blokkeren

15 likes

Waarom swipen zoveel mensen op schiphol? Iedere keer als ik een leuke match heb wonen ze niet in NL en zijn ze hier niet eens op vakantie (geweest).

2 likes

Iets volslagen idioots. Iets wat mijn persoonlijkheid weerspiegelt, vrees ik.

1 like

Hoelang duurde het gemiddeld bij jullie voordat iemand z’n beschikbaarheid voor een date had doorgegeven op Breeze?

Ik heb voor het eerst een match :joy: en ik heb zelf meteen m’n beschikbaarheid doorgegeven gisteren, maar hij dus nog niet.

1x helemaal niet (dan krijg je je geld terug) en 1x best wel snel (maar toen heb ik het gecanceld)

2 likes

Nah ik had een match waar ik best leuk mee had gepraat maar hij begon ineens over het feit dat hij het wel leuk vind om onderdanig te zijn en graag opdrachten uitvoert. Toen had hij nog wat opmerkingen daarna gemaakt en noemde me ineens queen waarna ik niet meer heb gereageerd. Kreeg daarna de vraag of ik het vervelend vond, dus ik gaf eerlijk aan dat ik zulke gesprekken gewoon niet fijn vind. Nou hij dankte me voor de eerlijkheid en vroeg of ik nog even wilde laten weten of ik veilig geland was. Dus ik zei “ja is goed hoor” en toen kreeg ik een “good girl” :face_vomiting: heb de match opgeheven byeeee.

Ik heb trouwens vrijdag als het goed is een date met een andere leuke dude. Hij is niet zo’n appert maar we praten best al een hele tijd, dus ik ben benieuwd!

7 likes

Heb jij iets Latijn in je bio? Oprechte vraag haha

Ik had iets van: chunky but funky

@Negativ ieder zijn kink natuurlijk maar wel stom dat hij je daar ongevraagd in meeneemt

Euhh ja straks word ik weer gepest :crazy_face:
Een beetje wel ja. Je moet toch je eigen filter maken he.
Chunky but funky vind ik heel aardig moet ik zeggen, ik zou geïnteresseerd raken als ik een meisje zocht lol

2 likes

Haha ja dat vind ik echt hinderlijk. Maar dat komt omdat beide exen zo waren en ik met sommige dingen over mijn grens ben gegaan. Dus alles wat dat betreft vind ik niks… en als dat zich nu al uit tijdens het praten op bumble zelf wil ik niet weten hoe dat zich in het echt uit. Verder oordeel ik niet hoor.

3 likes

Het is hier echt 2x niets op dating apps en vind het zo saai zo…

Ik zou graag een account op Raya hebben, maar ik sta al maanden op de wachtlijst… Er is hier toevallig niemand die ik als referral mag opgeven? :slight_smile:

raya is echt weinig aan, bijna alleen maar voetballertjes, “influencers” en sneller slapen boys. wat maakt dat je het graag wil? je mag me best opgeven als referral, wat heb je daarvoor nodig?

3 likes

Wat zijn sneller slapen boys?

3 likes

Ik vind het ook echt saai op Tinder, er komt nauwelijks iets leuks voorbij en als er wel een match is, komt er geen / nauwelijks een gesprek op gang

1 like

Daar schaar ik elke boy onder die entrepreneur of life coach is of iets met money mindset doet. Weet het even niet goed te verwoorden, maar hoop dat dit wel een beeld schetst.

Ik had gehoopt op wat meer soeps dan saaie Tinder/Hinge/Bumble/… waar er gewoon niemand interessants lijkt op te zitten (allemaal types zoals de in de poll van @Kauai, met foto’s met een vis of auto’s, “ben zorgzame man en heb me eige huisje” en “geen drama, zitten hier nog normale mensen???”).

Volgens mij kan je me referren als ik je mijn nummer geef. Ik stuur je een dm!
Dankjewel alvast :smiley:

1 like