Hm, ik zou gisteravond een date hebben, maar het hing een beetje van zijn ochtend af of het door zou gaan. En nu heb ik gewoon niets gehoord. Heb hem rond etenstijd gestuurd dat ik iets anders ben gaan doen en hoopte dat zijn ochtendactiviteit goed was gegaan. En dat als hij nog wilde afspreken dat hij het maar moest laten weten. Voel me nu zo’n gans dat ik dat dan nog heb gestuurd. Had gewoon z’n nummer moeten verwijderen
Wat hield zijn ochtendactiviteit in?
Nee eens hoor. Ik zou dit normaal ook niet doen, maar we hadden wel ook een tijd afgesproken voor wanneer hij zou laten weten of het door zou gaan. In principe zou ik dan niet wachten.
En hij moest zijn vader helpen verhuizen, dus ik begreep wel dat dat misschien langer zou kunnen duren dan verwacht
Mja dan vind ik het niet gek dat/hoe je hebt gereageerd hoor, wel jammer dat er geen respons kwam
Nee joh, is toch normaal dat je er nog naar vraagt! Anders blijf je daarna nog dagen rondlopen met de vraag of je hem nou niet toch een appje had moeten sturen. Nu ligt het iig aan hem.
Eerste bericht van een jongen op Tinder: “En wat doe jij hier”
Ik blij dat een jongen überhaupt iets zegt en antwoord: “niet veel, eig om te kijken of er nog leuke mensen hierop zitten. En jij?”
Wordt geunmatched
Bruh wat verwacht je dat ik zeg
Officially done with datingapps again (ookal ga ik er later toch weer op )
Ik zit weer op Tinder, whoehoo
Gesprek met een man, iets over het weer ofzo dus ik zeg “ja de zon maakt alles beter!” Hij “haha moet je meteen weer zo doordenken” eh nee? Dus ik vraag “doordenken, wat bedoel je?” Hij “ik zeg niks”
Ok ik denk laat maar gaan. In de middag verder gekletst dus ik vraag “wat ga je doen dit weekend?” Hij “Ik wil zeggen ZusjevanJoost maar denk dat je dat niet kan waarderen”
Nee, klopt. Heb de match weer opgeheven. Heb daar zó geen zin in hè.
Ik kwam een profiel tegen van een man die in z’n bio had gezet ‘ik haat Tinder’ haha jammer dat het niet m’n type was anders had ik hem zo naar rechts geswipet.
Ugh ik vind Tinder echt het afvoerputje van mannen, maar wel het handigst en makkelijkst ofzo. Maargoed van zulke matches word je natuurlijk ook niet blij
Mijn favo blijft toch wel Bumble, ondanks dat ik veel moeite moet doen en er nauwelijks wat voor terugkrijg.
Zo iemand had ik laatst tussen mijn matches op bumble. Ik vroeg hem zijn favo dag van de week en toen kreeg ik “kankerdag”
Oke dan
Haha WAT
Moet er gewoon om lachen, zo absurd is dat.
Ik zag ook een profiel en die man schreef
als je je tong niet poetst mag je naar links swipen en als je een tongschraper gebruikt () dan was je ook af.
Ok
Ik heb Tinder net verwijderd omdat het aanbod daar nog kutter is dan op de rest van de apps
Het is overal arremoei
Wat?? Hahaha, moest hier echt hardop om lachen, niet omdat het grappig is maar absurd inderdaad. Heb echt nul zin om ooit weer op datingapps te zitten.
Maar echt.
Haha ja, al roep ik dit echt al maanden lang geloof ik. Zo van “het aanbod is nu echt slechter dan ooit”
Maar het lijkt ook echt alleen maar verder achteruit te gaan
Omg ja het is echt dramatisch op het moment. Ik heb deze week 5 matches gehad op Bumble waarbij ik m’n best had gedaan op de openingszin. Ze lieten allemaal de match verlopen. En ik had een match op Breeze. Die heeft de date geannuleerd met als reden ‘ik ben eigenlijk al met iemand aan het daten’.
Waarom zitten ze überhaupt nog op die apps als ze blijkbaar toch niks willen?
En verder komt er gewoon niemand normaals voorbij ook😭
Ik weet nog dat ik dacht woohoo dit wordt mn hot girl summer nou die droom ligt in duigen
Nja ik heb wel 5 mannen beschikbaar voor mn hot girl summer maar ik ben moe en wil los gaan op mn city trip. Wil even niet mn rustige weekend verspillen aan een man hahah.
Ben wel benieuwd naar Breeze. Wie heeft wel eens een date gehad via Breeze? Hoe was dat?
Ik vroeger!
Toen deed ik wel alleen wandeldates dus kreeg je geen drankje.
Heb 3 dates gehad en met 2 wat langer doorgedatet. Vond het eigenlijk wel een fijne manier van daten omdat je geen tijd vooraf aan iemand verspilt.