Haha ik heb al zovaak hier gelezen “dat het aanbod nu echt heel slecht is”, dat ik helaas moet concluderen dat het een structureel probleem is
En toch blijven we het proberen he…
Haha ik heb al zovaak hier gelezen “dat het aanbod nu echt heel slecht is”, dat ik helaas moet concluderen dat het een structureel probleem is
En toch blijven we het proberen he…
Ik krijg echt alleeeeeeen maar bagger voorgeschoteld. Vriendinnen dachten dat ik te kritisch was totdat ik ze laatst een rondje mee liet kijken haha. En heeeel af en toe like ik dan iemand maar dat is tot nu toe dan weer nooit een match geweest.
M’n oud-collega’s waren wel enthousiast en op zich spreekt het concept me wel aan! Geen gedoe met het moeten initiëren en plannen van een daadwerkelijke date en je kunt ook niet al hele beelden in je hoofd gaan vormen op basis van appcontact.
Al ben ik wellicht ook weer extra kritisch omdat ik dan denk; ja shit straks is het een match en dan moet ik
Ja ik vind het concept wel leuk. Misschien maar een keer proberen, al denk ik wel dat ik een halve zenuwinzinking van tevoren ga hebben maar dat had ik ook altijd met Tinder dates enzo. Ugh vreselijk
Ik mopper nog even door, maar ik zie ook veel mannen die in hun bio hebben staan “no drama!” of “geen hoofdpijn!”
Haha wat is dat toch. Hoe kijken zij naar vrouwen joh? En misschien… zijn zij de drama? Ik swipe die sowieso weg.
Ja 100%. Mannen zijn echt het teleurstellende geslacht! Zitten weinig normale tussen.
Ja zij willen gewoon een meisje om te neuken en daarna weer aan de kant te zetten, o wee als je na maandenlang duidelijkheid wil want dan ben je drama
Krijgen jullie veel superlikes eigenlijk? Ik vind de mannen die dat geven vrij typisch oh en die swipe notes zijn helemaal bijzonder!
Ik vind mezelf zo vermoeiend, vind dating apps vreselijk en nooit echt iemand interessant genoeg om mee af te spreken. Ga soms wel gesprekken aan maar boeit het me eigenlijk niet eens echt of iemand iets terug zegt/vergeet vaak dat ik een gesprek heb met iemand.
Nu heb ik een match waar ik echt heel geïnteresseerd in ben merk ik en ik weet dus via via van zijn bestaan (weet vrij zeker dat hij niet weet wie ik ben en ik herken hem ook alleen van social media via een oud date van 10 jaar geleden ofzo, maar dus sowieso een echt profiel zeg maar). Je zou zeggen, nou leuk toch, ik zie geen probleem?
Maar ik vind hem dus ZO aantrekkelijk en durfde daarom dus gewoon niet eens een gesprek te voeren met hem??? Uiteindelijk toch een gesprek gestart en dacht dus ja hahaaa alsof hij gaan reageren, nou ja dus en nu kletsen we dus ook nog eens heel leuk. Maar ik denk gewoon serieus dat ik hem nooit ga durven ontmoeten omdat ik gewoon vind dat hij waaaay out of my league is en ik als de dood ben dat hij me echt mega mweh gaat vinden als hij me irl zou zien.
Ah ja ik kan me je onzekerheid voorstellen, vooral als je zelf iemand heel interessant vindt en je elkaar nog moet zien. Maar hij liked jou ook op basis van je foto’s/profiel en gaat met je in gesprek. Dat is ook om een reden.
En waarschijnlijk als je hem ontmoet is ideaalbeeld ook minder, hopelijk vind je hem dan net zo aantrekkelijk maar is het ook maar gewoon een mens. En wat minder de ideale/niet tastbare man op de foto (tenminste dat heb ik soms als ik iemand nog niet heb gezien)
In welk opzicht bedoel je dan out of his league? Alleen uiterlijk? Maar hij heeft toch foto’s gezien? En hij vindt je leuk genoeg om mee te kletsen.
Niet een leuke match laten lopen hoor!
Vraagje! Ik heb vorige week een super geslaagde eerste date gehad. Morgen is onze tweede date. Nu is hij van het weekend jarig geweest en ik twijfel of ik daar iets mee wil doen of het attent of too much is? Ik dacht aan een kaartje (maar wat erop) of een cupcake met een kaarsje? Wat zouden jullie doen?
Ik vind een cupcake met een kaarsje echt heel cute!
Ik heb een keer een plantje gekregen voor mijn verjaardag op date 2 en vond dat superleuk. Heb m nu nog (de plant)
Jaa leuk ik heb dat ook een keer gedaan! Gewoon een al versierde cupcake met idd een kaarsje. Werd super goed bevallen
Thanks iedereen! Jullie hebben me overtuigd, ik neem toch die cupcake mee. @Luzarl @Pantalones @Taro @kika ik zal laten weten of hij het kan waarderen
Ik zit nu even op tinder en het aanbod is toch wel beter op bumble :’)
Hahaha, het blijft toch steeds switchen he. Ene keer is bumble beter andere keer tinder…bij mij zijn ze beiden kut maar goed
Echt? Ik vind t echt 3x niks maar misschien scheelt t ook dat ik in Amsterdam woon en dus ook alle toeristen meepak?
Ik heb afgelopen weekend zowel op Tinder als Bumble geswiped, kan aan mij liggen maar ik zie echt helemaal niks? Op deze manier heb ik eind volgend jaar nog steeds geen date
Misschien is het toch meer plaatsgebonden dan ik had verwacht bij tinder krijg ik alleen hele bijzondere figuren.