Datingapps

Die gast zit je letterlijk te stalken wtf
Er zijn zo veel rare mensen, mede daarom ook echt geen zin meer om te daten

8 likes

Ja precies. Uiteraard toen ik dat allemaal zag wel geblokkeerd want negeren snapt hij niet blijkbaar. En idd Tinder sindsdien niet meer geopend, ff weer klaar mee

1 like

Update!
Ik heb op mn Bumble profiel staan dat mijn hart te veroveren is met iets zelfgebakken.
Aan het begin van de date toverde hij zelf een paar brownies uit zn tas met de boodschap dat dit zelfgebakken was en nog van zn verjaardag. Daarna gaf hij direct toe dat hij brownies van de AH in folie en tupperware had gedaan om me te foppen.
Anyway, toen haalde ik dus mijn cupcake tevoorschijn met een kaarsje erbij en hij vond het heel erg leuk en attent! De date was verder ook erg leuk en duurde tot de volgende ochtend. Ook al een volgende date afgesproken, dus ik ben blij.

67 likes

Ik heb tinder weer gedownload en nu kan je dus zien of mensen een relatie willen of niet. Kan je heel duidelijk zien. En alsnog zijn er mannen die vragen " Wat zoek je op tinder". Schiet mij maar lek. En als ik dan zeg een relatie vragen ze " Geen sex" Jawel het is hot girl summer maar jij hebt me zo droog gemaakt met je domheid dat ik je ontmatch hajje.

22 likes

Dit!! Shit he dit was mn eerste tinder ervaring en ik denk echt 25% geliked. Viel vies tegen toen ik weer in Nl zat en af en toe met weemoed naar m’n Spaanse matches keek :broken_heart:

1 like

Kunnen jullie je op Tinder op onzichtbaar zetten? Bij mij werkt dat opeens niet meer. Ik kan het wel aanvinken maar hij slaat die instelling blijkbaar niet op en kan dan alsnog mensen swipen en zij mij ook. Heb al opnieuw ingelogd maar werkt ook niet.

Ja deze optie werk wel bij mij!

Morgen mijn eerste Tinderdate sinds relatiebreuk. Shoot me, nu al nerveus :joy: #hotgirlsummer

16 likes

Eerst had ik steeds 0 matches op breeze (ik like ook bijna niemand) en nu ineens 5 matches met mensen die ik al tijden geleden had geliked. En ik was nog wel in mijn ‘ik ga even kappen met mannen’ fase. :smiling_face_with_tear: gaat een drukke week worden

12 likes

Oh apart!

En veel plezier op je date, vooral verslag doen hier haha

1 like

Weet iemand hoe het zit met ‘vrij vanavond’ op Tinder. Moeten beide partijen dat aanklikken om daartussen te verschijnen of zitten daar ook mensen tussen die daar geen idee van hebben?

3 likes

Ugh ja nerveus, gaan aan de gracht zitten en wijn drinken. Neem straks nog wel een shotje Salmari :joy: . Heb met hem over 1,5 uur afgesproken

11 likes

Ja

3 likes

Ah shit, een date zei dat-ie daar perongeluk zat maar niet dus

2 likes

Stil gaande. Liggen op mijn dakterras

17 likes

Wat betekent dat dan? Heb die optie ook nog niet gezien.

Ik zou het wel wat vinden als apps een soort fotocontrole hadden. Dat die app kan zien hoe oud die fotos zijn en als ze dan ouder dan 2 jaar zijn, ze niet kunnen worden geupload. Heb echt het idee dat mannen vaak fotos van 10 jaar geleden nog steeds gebruiken.

9 likes

Haha in dat geval is 80% van mijn profiel niet acceptabel :joy:

5 likes

Ik heb een ex fwb die toen al oude fotos gebruikte en die heeft hij nog steeds haha. Hij ziet er totaal niet meer zo uit ook.

2 likes

Review; was uiteindelijk toch wel gezellig. Hij is net de deur uit. Alleen voelde me soms wel echt stads. Niet dat hij boers is (Eindhoven). Hij zei ‘valt het je op dat je met veel afkortingen praat. En bestel je dan ook esma’s. Lol laat mijn afko’s met rust :joy: uiteindelijk nog gezeten op mijn dakterras, toen viel ik nog van mijn loungeset af tegen het raam waar ik doorheen moet op mijn dakterras, hele diepe snee aan zijkant bij mijn ribben. Hmm ik geef het 3 van de 5 sterren. Niet helemaal blown away

13 likes

Gister een Breeze date gehad, tweede in anderhalve week. Aan de ene kant vind ik het concept van de app heel leuk, maar heb nu wel al 2x achter elkaar dat ik naast een leuke avond met iemand er verder eigenlijk niks mee hoef en dat ook al vrij snel tijdens de date merkte. Vorig jaar had ik wel een leuke date via breeze waar het meer klikte.

Ik denk dat als ik eerst chat met iemand toch wel meer kan inschatten of er een klik zou zijn/of je op dezelfde golflengte zit qua humor en ik mensen toch beter kan filteren. Dusss back to Bumble it is. Is dit herkenbaar voor anderen?

2 likes