Spanje.
Ergens in Overijssel ![]()
Ik vind het aanbod op Bumble opzichte nog wel okƩ nu. Verder gebruik ik alleen Hinge maar dat vind ik tot nu toe erg saai. En ik vind de app zelf niet zo fijn.
Ik ben nu al een tijdje met iemand aan het daten die ik in het echt heb ontmoet in een club! Hij zit verder ook niet op dating apps dus het voelt echt als een gelukje dat ik hem ontmoet hebt ofzo. Ik wilde die avond eigenlijk niet eens meer de deur uit, maar wat ben ik blij dat ik me heb laten overhalen door mān vriendinnen. Het is echt een lieverd ![]()
Iemand likete deze post dus ik moest er weer aan denken, maar okƩ ik had die jongen dus niet geblokkeerd maar gewoon dat berichtverzoek op facebook genegeerd.
Hij kon toch niet zien of ik het gelezen had omdat we geen vrienden zijn. En met blokkeren heb ik altijd een āangstā dat dat mensen boos maakt waardoor ze nog meer pogingen gaan doen o.i.d. dus ik had het ff zo gelaten.
Kwam ik er donderdag achter dat hij me een paar dagen na het FB-bericht hetzelfde bericht via Insta heeft gestuurd (heb ik ook slotje op dus kwam in verzoeken en zie dat altijd over het hoofd, heb meldingen ook uit voor insta)
![]()
![]()
En ook via beide kanalen nog gevolgd door vraagtekens verspreid over de weken. Echt wat bezielt je om te denken dat ik je ook maar iets verschuldigd ben. Hebben zulke mannen nou echt niet door dat het raar is om matches op te zoeken en ook nog eens berichten plus vraagtekens te sturen
Kreeg hier laatst al de tip om mān beroep eraf te halen maar vond dat jammer omdat het veel over mij zegt. Maar misschien toch maar doen want blijkbaar hebben ze aan een voornaam + zeer algemeen beroep genoeg om me te vinden
Omg ja, graag. Enkeltje Barcelona por favor
Die gast zit je letterlijk te stalken wtf
Er zijn zo veel rare mensen, mede daarom ook echt geen zin meer om te daten
Ja precies. Uiteraard toen ik dat allemaal zag wel geblokkeerd want negeren snapt hij niet blijkbaar. En idd Tinder sindsdien niet meer geopend, ff weer klaar mee
Update!
Ik heb op mn Bumble profiel staan dat mijn hart te veroveren is met iets zelfgebakken.
Aan het begin van de date toverde hij zelf een paar brownies uit zn tas met de boodschap dat dit zelfgebakken was en nog van zn verjaardag. Daarna gaf hij direct toe dat hij brownies van de AH in folie en tupperware had gedaan om me te foppen.
Anyway, toen haalde ik dus mijn cupcake tevoorschijn met een kaarsje erbij en hij vond het heel erg leuk en attent! De date was verder ook erg leuk en duurde tot de volgende ochtend. Ook al een volgende date afgesproken, dus ik ben blij.
Ik heb tinder weer gedownload en nu kan je dus zien of mensen een relatie willen of niet. Kan je heel duidelijk zien. En alsnog zijn er mannen die vragen " Wat zoek je op tinder". Schiet mij maar lek. En als ik dan zeg een relatie vragen ze " Geen sex" Jawel het is hot girl summer maar jij hebt me zo droog gemaakt met je domheid dat ik je ontmatch hajje.
Dit!! Shit he dit was mn eerste tinder ervaring en ik denk echt 25% geliked. Viel vies tegen toen ik weer in Nl zat en af en toe met weemoed naar mān Spaanse matches keek ![]()
Kunnen jullie je op Tinder op onzichtbaar zetten? Bij mij werkt dat opeens niet meer. Ik kan het wel aanvinken maar hij slaat die instelling blijkbaar niet op en kan dan alsnog mensen swipen en zij mij ook. Heb al opnieuw ingelogd maar werkt ook niet.
Ja deze optie werk wel bij mij!
Morgen mijn eerste Tinderdate sinds relatiebreuk. Shoot me, nu al nerveus
#hotgirlsummer
Eerst had ik steeds 0 matches op breeze (ik like ook bijna niemand) en nu ineens 5 matches met mensen die ik al tijden geleden had geliked. En ik was nog wel in mijn āik ga even kappen met mannenā fase.
gaat een drukke week worden
Oh apart!
En veel plezier op je date, vooral verslag doen hier haha
Weet iemand hoe het zit met āvrij vanavondā op Tinder. Moeten beide partijen dat aanklikken om daartussen te verschijnen of zitten daar ook mensen tussen die daar geen idee van hebben?
Ugh ja nerveus, gaan aan de gracht zitten en wijn drinken. Neem straks nog wel een shotje Salmari
. Heb met hem over 1,5 uur afgesproken
Ja
Ah shit, een date zei dat-ie daar perongeluk zat maar niet dus
Stil gaande. Liggen op mijn dakterras
Wat betekent dat dan? Heb die optie ook nog niet gezien.