Iemand likete deze post dus ik moest er weer aan denken, maar oké ik had die jongen dus niet geblokkeerd maar gewoon dat berichtverzoek op facebook genegeerd.
Hij kon toch niet zien of ik het gelezen had omdat we geen vrienden zijn. En met blokkeren heb ik altijd een “angst” dat dat mensen boos maakt waardoor ze nog meer pogingen gaan doen o.i.d. dus ik had het ff zo gelaten.
Kwam ik er donderdag achter dat hij me een paar dagen na het FB-bericht hetzelfde bericht via Insta heeft gestuurd (heb ik ook slotje op dus kwam in verzoeken en zie dat altijd over het hoofd, heb meldingen ook uit voor insta)

En ook via beide kanalen nog gevolgd door vraagtekens verspreid over de weken. Echt wat bezielt je om te denken dat ik je ook maar iets verschuldigd ben. Hebben zulke mannen nou echt niet door dat het raar is om matches op te zoeken en ook nog eens berichten plus vraagtekens te sturen
Kreeg hier laatst al de tip om m’n beroep eraf te halen maar vond dat jammer omdat het veel over mij zegt. Maar misschien toch maar doen want blijkbaar hebben ze aan een voornaam + zeer algemeen beroep genoeg om me te vinden