Wat betekent dat dan? Heb die optie ook nog niet gezien.
Ik zou het wel wat vinden als apps een soort fotocontrole hadden. Dat die app kan zien hoe oud die fotos zijn en als ze dan ouder dan 2 jaar zijn, ze niet kunnen worden geupload. Heb echt het idee dat mannen vaak fotos van 10 jaar geleden nog steeds gebruiken.
Haha in dat geval is 80% van mijn profiel niet acceptabel
Ik heb een ex fwb die toen al oude fotos gebruikte en die heeft hij nog steeds haha. Hij ziet er totaal niet meer zo uit ook.
Review; was uiteindelijk toch wel gezellig. Hij is net de deur uit. Alleen voelde me soms wel echt stads. Niet dat hij boers is (Eindhoven). Hij zei ‘valt het je op dat je met veel afkortingen praat. En bestel je dan ook esma’s. Lol laat mijn afko’s met rust uiteindelijk nog gezeten op mijn dakterras, toen viel ik nog van mijn loungeset af tegen het raam waar ik doorheen moet op mijn dakterras, hele diepe snee aan zijkant bij mijn ribben. Hmm ik geef het 3 van de 5 sterren. Niet helemaal blown away
Gister een Breeze date gehad, tweede in anderhalve week. Aan de ene kant vind ik het concept van de app heel leuk, maar heb nu wel al 2x achter elkaar dat ik naast een leuke avond met iemand er verder eigenlijk niks mee hoef en dat ook al vrij snel tijdens de date merkte. Vorig jaar had ik wel een leuke date via breeze waar het meer klikte.
Ik denk dat als ik eerst chat met iemand toch wel meer kan inschatten of er een klik zou zijn/of je op dezelfde golflengte zit qua humor en ik mensen toch beter kan filteren. Dusss back to Bumble it is. Is dit herkenbaar voor anderen?
Ikzelf heb nooit op breeze gezeten maar zou dat ook niet kunnen denk ik. Lijkt me erg vermoeiend, moet toch wel een beetje geluk hebben denk ik dan dat je met elkaar klikt
Zo irri tinder heeft mn account vergrendeld en nu moet ik debiele fotod maken maar die app loopt steeds vast.
Nee, ik krijg dan de melding dat ik moet betalen… jammer dit
Dan klik je op “privémodus starten” gok ik. Dan word je alleen gezien door mensen die jij hebt geliked en daar moet je voor betalen. Als je gewoon op “ontdekken uitschakelen” klikt ben je gewoon helemaal onzichtbaar en is gratis. Vond ik altijd wel chill als ik niks met de app deed maar hij slaat die instelling nu niet op bij mij.
Oh ja, je hebt gelijk! Ik kijk verkeerd.
Heb het meteen even gecheckt, bij mij doet ‘ie het wel. Wat raar dat hij het niet doet bij jou!
Hoe doe je dat? Dat afkappen na 1 drankje. En hoe zijn de reacties daarop?
Ik lees hier al tijden over Breeze en het leek me eng, van de week dacht ik ach kan eens proberen.
Helaas moet dus minimaal anderhalfuur gaan reizen voor deelnemende horecagelegenheden haha bummer
Ja, ik heb nu denk ik 6 breeze dates gehad en daarvan klikte het met 1 en de rest was of gewoon gezellig of helemaal niks. Ik vind de manier van daten wel fijn, want ik ben klaar met als die gesprekken die altijd hetzelfde gingen. Al had van te voren even met iemand chatten me wel een aantal dates bespaard . Alleen breeze zit niet in mijn stad waardoor ik altijd na een andere stad moest reizen en de tijd + kosten die dit mee bracht werden me te veel! Al zit ik er nog wel op, maar ik heb me voorgenomen om het te combineren met een ander bezoek aan 1 van die steden (als ik weer ooit een match heb).
Oh en nadeel is wel dat er veel wordt afgezegd. Ik denk dat ik er serieus al 10+ machtes heb gehad die afgezegd zijn. Soms op de dag zelf pas!
Ja herkenbaar! Concept is heel chill idd maar ik heb 2 dates gehad via breeze en eigenlijk waren dat meteen m’n 2 stomste dates haha. Via andere apps kan ik idd met chatten al wel goed inschatten of iets gaat klikken of niet, vind dat toch wel chiller (en dan raak je ook nieuwsgierig naar iemand, wat ik via breeze totaal niet heb)
Ik heb voor het eerst in mn leven Tinder.
Loool voel me een puber ofzo. Zijn er nog ongeschreven regels?
En waarom hebben mannen hun lengte erin staan? Of foto’s zonder herkenbaar gezicht.
Bumble nav hier ook geïnstalleerd maar dan voor vriendschap
“No drama!” Of “geen hoofdpijn!” Ga je vast ook nog tegenkomen. Veel sterkte
Haha denk dat ik het snel weer verwijder. Ben ook helemaal nog niet op zoek of klaar voor.
Kwam er net 1 tegen die erin had staat dat ie een koophuis heeft. Tegenwoordig misschien een verkooppunt van jezelf haha.
Ohja van die: ‘koophuis, vaste baan, alles op orde alleen nog een vrouwtje’ mannen
Ik lig echt dubbel om sommige berichten. Ik ben denk ik te nuchter, en al helemaal om via app te doen.
Veel Duiters, km staat op dichtbij en woon best wat van de grens af? Maar 1 is wel echt hot. Geloof bijna niet dat die echt kan zijn, hij is wel geverifieerd.
Maar krijg catfish idee. Zou bijna afspreken om te checken of zo is.
En foto’s van stapels geld bij sommigen
Moet andere regio hebben denk ik.