Datingapps

Ik kwam dit tegen op Instagram en moest even aan dit topic denken

Ik dacht dat Tinder erg was met die persoonlijkheidstypes toevoegen aan je profiel, maar er is blijkbaar ook gewoon een datingapp compleet gebaseerd daarop.

5 likes

Mooi, kan het gros van persoonlijkheidstypes daar heen. Scheelt weer ruis :rofl:

6 likes

Gister na heel kort chatten een eerste date gehad, we gingen een drankje doen. Hij was best anders dan ik had verwacht en kwam ook jonger over en zag er jonger uit dan op zijn foto’s. Prima voor een uurtje maar verder geen klik.

Hij vroeg me ook nog expliciet waarom ik hem naar rechts had geswipet, wat ik zelf niet echt een slimme vraag vind op een eerste date gezien je dan nog niet weet of iemand je Ăźberhaupt ziet zitten. Op een later moment leuk om het over te hebben maar nu was ik echt zo ja wel leuke vibe je profiel??

1 like

Haha die vraag stelde m’n ex mij ook op onze eerste date. Dacht toen echt van ja weet ik veel, wat wil je horen? Dat ik je knap vind? Echt een beetje vissen naar complimenten vond ik het.

7 likes

Lol ik heb misschien een date. Maar vreselijk spannend :sweat_smile:

Zoek geen relatie maar ook niet direct seks dus ben benieuwd.

8 likes

Ik ga deze bewaren voor als ik ooit weer op een datingapp ga

https://www.reddit.com/r/Damnthatsinteresting/comments/14gmvlz/female_koala_screaming_at_the_male_because_she_is/?utm_source=share&utm_medium=android_app&utm_name=androidcss&utm_term=3&utm_content=share_button

1 like

Damn arme koala

3 likes

Typisch ook dat dat mannetje toch lang blijft proberen he.
:disappointed:

6 likes

Koalas schreeuwen vaker naar elkaar haha. Volgens mij is dat hoe ze ook vechten haha.

4 likes

Ohhh arme koala :frowning:

Zo weer een breeze date en dan maandag de laatste, had deze twee al tijdje geleden gepland voor ik doorhad dat ik het niet zo’n chille manier van daten vind. Dus mijn profiel is al in slaapstand :sleeping:

2 likes

“Knuffelbeer met een voorkeur voor idioot zijn.”

Zeg gewoon dat je tering saai bent gast.

9 likes

Zo extreem onaantrekkelijk als een man zich als knuffelbeer omschrijft. Heb dan altijd het beeld voor me van een manchild die constant met me op de bank wilt zitten.

9 likes

En een soort ongewassen neckbeard

3 likes

Eeww neckbeard wat een gore term, dacht ik, terwijl ik het helemaal voor me zag. Maar het is echt een term omg!

“Neckbeard” is a pejorative term and stereotype for an adult man or teenage boy who exhibits characteristics such as social awkwardness, underachievement, or pretentiousness.
Van de neckbeard wiki

Ok @Westwood dit weet jij natuurlijk al. Maar vind het zo’n mooie term dat ik de uitleg hier wil posten, als een womensplainer. Maar dan meer voor de andere ff-ers zoals ik die het nog niet kenden.

Deze is nog mooier: Neckbeard - Urban Dictionary

7 likes

Ik moet even m’n Breeze frustratie kwijt :sob:

Ik hoor iedereen alleen maar zeiken over dat Tinder en Bumble tegenwoordig kansloos zijn en dat het alleen maar oneindig swipen en chatten is zonder dat er een date uitkomt. Dan is er een alternatief bedacht waardoor daten (misschien eventueel) weer wat chiller en relaxter zou kunnen worden. En dan gaan mannen zich daar echt precies hetzelfde lopen gedragen als op die andere apps.

Ik had deze maand 3 matches. Nummer 1 heeft de date afgezegd omdat hij met iemand anders aan het daten is. Nummer 2 en 3 hebben gewoon nooit de datumprikker ingevuld waardoor de date dan automatisch gecanceld werd.

Waarom zit je dan in godsnaam op Breeze. Je weet dat als je een match hebt dat je op date moet. Ga lekker terug naar Tinder anders. Echt zonde want Breeze zou in theorie zo leuk kunnen zijn.

6 likes

Wat stom zeg. Ik heb bij Breezes juist de ervaring dat mannen daar wel wat serieuzer zijn of in ieder geval willen afspreken.
Ik snap dat het kan gebeuren dat je in de tussentijd iemand tegenkomt (ik had bv iemand geliked met wie ik 1.5 maand later een match was en toen waren we beiden al met iemand aan het daten). Maar als je inderdaad niet echt wilt afspreken of een datum wil prikken, waarom zit je dan op breeze :sweat_smile:
Raar ook om de datumprikker niet in te vullen, want je hebt dan al wel gewoon betaald voor het eerste drankje ed.

Ik hoop dat het gewoon pech is en dat je nog wat leuke/serieuzere types tegenkomt!

3 likes

Ik heb onverwachts zometeen toch nog een Breeze date. Was even bang voor afzegging nummer 4, maar hij gaat door!

En die zenuwen voor een eerste date verdwijnen echt nooit hè :sob: hoeveel eerste dates je ook hebt gehad.

7 likes

Ahh spannend! Veel plezier!!

2 likes

Helaas waren we niet echt een match in het echt. Maar ik vind het concept van Breeze wel echt leuk! Voor herhaling vatbaar in ieder geval!

7 likes

Echt bijna altijd als ik iemand zie die mijn interesse wekt staat er vervolgens wanneer ik op z’n profiel klik ‘op zoek naar iets dat niet bindend is’. Ik dacht altijd dat ik geen type had, maar ik val dus blijkbaar op mannen die uitstralen dat ze niks serieus willen :smiling_face_with_tear:

7 likes