Datingapps

Ik dacht wel paar keer iemand gevonden te hebben die hetzelfde zoekt (en niet alleen maar vieze praat). En ze komen zelf met afspreken en dan zeg je oke laten we afspreken en dan blijft het stil.
Oke dan niet.

En mn ex heeft binnen paar dagen een relatie via tinder.

Ben dat hele app contact houden ook niet gewend. Hoe vaak bericht je, wanneer is te veel of te weinig. Hoe snel spreek je af. Waar heb je het over? In het echt gaat het mij makkelijker af.

4 likes

Ik heb er ook geen zin meer in.

ā€œWat voor werk doe je? Heb je broers of zussen? Oh ja. En wat doe je naast je werk zoalā€

Bleeeeh

7 likes

Haha inderdaad net een sollicitatiegesprek.

Ik ga maar opzoek naar nieuwe uitgaan vrienden. Al is dat via de apps ook wel beetje zo.

Mijn eerste Breeze match had zn beschikbaarheid ook nooit ingevuld. Zo stom vind ik dat (maar soms wel handig he @Trenchcoat). Heb nu wel een date gepland staan binnenkort spannnnnnend

2 likes

Ja ik heb gemixte gevoelens over Breeze haha. 3 afzeggingen, 1 date waar ik geen klik mee had (kan altijd natuurlijk) en 1 stomme date. Ik vind het concept echt superleuk, maar ik weet nog niet of er nou echt blij van wordt.

En veel plezier alvast met je date! Hopelijk is het leuk!

3 likes

Whaha ja, speltip 8; nooit een Breeze guy liken als je net wakker ben. Dan is je zicht nog niet optimaal :joy:

11 likes

Ik heb tinder weer geĆÆnstalleerd maar merk dat ik wel weer een beetje moet inkomen :sweat_smile: mensen die op zoek zijn naar nieuwe vrienden, bedoelen ze fwb of gewoon vrienden?

Hoi! Ik kom hier even binnenvallen en meeschrijven.
Ik heb de afgelopen weken dit hele topic doorgelezen, vrij ernstig :rofl: maar ook echt heerlijk om te lezen! En heel herkenbaar!

Kort mijn situatie: Ik heb een relatie van 12 jaar gehad en deze is vorig jaar september verbroken. Sindsdien woon ik bij mijn moeder en broertje dankzij de huizencrisis. Ik ben 35 en ik heb in de maanden maart en april heel veel gedate, elk weekend ƩƩn. Ik haalde ze voornamelijk van Tinder af en ze bleven allemaal bij 1 date. Daarna was ik er echt even klaar mee en sinds een paar weken ben ik weer actief op Tinder/Bumble maar waar zijn alle leuke/normale mannen gebleven? Ik heb echt matches genoeg maar 99% praat niet en als ze wel praten dan valt het heel snel dood en ik heb ook weinig zin om maar steeds moeite te doen.

3 likes

Ik denk dat je een hele normale Tinder/Bumble ervaring hebt. Het is geen pretje :sweat_smile:

6 likes

Ik zit nu al een tijd niet meer op datingapps en het voelt zo rustgevend. Eindelijk meer aandacht geven aan mezelf ipv de hele tijd zo panisch op zoek naar een relatie terwijl dat zo niet lukt. Was echt te veel op zoek, werd er een beetje gek van

13 likes

Omg weet niet waar ik het kwijt moet maar heb zo stiekeme date haha.

2 likes

Ik heb niks aan deze halve info sgat.

17 likes

Leuk! Do telllll

Details, live verslag etc.

4 likes

Inclusief recensie.

2 likes

Absoluut, hoeveel sterren (1 t/m 5 :star:)

Misschien is het een buurman die een vriendin heeft.

7 likes

Haha nee dat niet. Ik doe een andere vrouw dat niet aan.

Ik wil niet dat mn ex, of iemand in mijn kring het weet. Scheiding is bijna rond en mn omgeving is best preuts.

Hij was best lief en het was eigenlijk een seksdate. Nooit zoiets gedaan dus kan ook van mn lijstje af.

Misschien moet ik naar het sekstopic. Hij was echt een stuk jonger. Het was niet perse super goed maar ook niet slecht. Prima voor eerste keer na zo’n lange tijd dezelfde hebben gehad.

Mn ex die lette thuis op de kinderen haha. Hij had wel mega veel luchtje op en ruik het nog. Snel even douchen.
Maar ben weer van mn panda punten af.

33 likes

Ik had iemand geswipet op Hinge en kwam hem toevallig daarna tegen op een feestje. We praatten eventjes en hij zei eigenlijk meteen dat hij enkel op zoek was naar seks en niet naar een relatie. Er was een duidelijke aantrekkingskracht tussen ons en we hebben nummers uitgewisseld en nog even gestuurd. Uiteindelijk beslist om toch niet af te spreken omdat we veel gemeenschappelijke werkrelaties hebben en dat voelde voor ons beiden oncomfortabel.

Ik swipe nu even op Tinder en filter op ā€œop zoek naar liefdeā€. 3x raden wie ik daar tegenkom… :roll_eyes: Wees gewoon eerlijk joh

5 likes

Volgens mij kiezen heel veel mannen dat filter :joy: neem het eerlijk gezegd daardoor ook niet echt serieus als in dat ik niet verwacht dat ze allemaal eerlijk zijn.

2 likes