Datingapps

Dat is wss het enige wat ze wel lezen.

2 likes

Ik skip juist alle mannen die amper iets hebben ingevuld op hun profiel en ZEKER mannen zonder hun lengte dat vind ik ronduit shady

13 likes

ik ook, maar ik denk ook (dit is natuurlijk volledig bevooroordeeld) dat mannen eerder naar mijn fotos kijken en daarop oordelen en ik zelf meer lees dan de fotos bekijk dat dit wel werkt.

2 likes

Mannen zonder hun lengte zijn shady? :joy: ik skip idd ook alle mannen zonder bio. Ervaring leert dat als ze superheet zijn en geen bio hebben ze sowieso nep zijn. En hoe lui kan je zijn, zet er gewoon iets.

2 likes

Ja het is een kleine moeite om je lengte in te vullen en ik vind lengte belangrijk

2 likes

Maar 9 van de 10 mannen met lengte in hun profiel voegen daar aan toe ā€˜want blijkbaar is dat belangrijk’. Vind dat zo passief agressief dat ik er dan ook al meteen klaar mee ben. Paar cm kleiner dan ik maakt mij ook geen zak uit en vaak kun je uit foto’s wel opmaken of iemand 1,50 of 1,90 meter is

9 likes

Maar dat maakt het toch niet shady?

2 likes

Jawel want bijvoorbeeld bij bumble kom je langs die vraag als je je profiel aanmaakt dus die expres overslaan vind ik shady

3 likes

Ik zou het zelf never op m’n profiel zetten omdat ik het zo’n onzin vind (en zou dus ook shady zijn), maar goed ik snap wel dat als je het mega belangrijk vindt dat je het dan meteen wilt weten.

2 likes

Vroeger filterde ik er ook op, maar tegenwoordig kan dat alleen nog met een betaald profiel :smiling_face_with_tear:

1 like

Dan is diegene wss 1.60

8 likes

Ik vind kleine mannen gewoon niet aantrekkelijk dus had mij destijds veel tijd bespaard wanneer mannen gewoon eerlijk zijn over hun lengte.

1 like

En alle mannen die het wel in hun profiel hebben gezet, zijn minimaal 5cm korter dan er staat

6 likes

Zojuist in een profiel gezien : kinetisch voorkeurs-representatiesysteem
:face_with_monocle:

1 like

Ik heb gesprekken gehad met lange vrienden van mij en ze vinden het zo zielig voor kleinere mannen dat ze worden afgewezen op basis van hun lengte… Alsof vrouwen niet afgerekend worden op hoe elk lichaamsdeel eruit ziet :unamused: Arme arme kleine mannen.

Ik vind een kleinere man niet zo erg. Het is vaak het Napoleon complex dat erbij komt kijken dat onaantrekkelijk is.

9 likes

ik vind juist eerder de onzekerheid onaantrekkelijk. okƩ een napoleon complex hoeft ook niet maar own het dan ten minste

1 like

Ik date de laatste paar jaar heel vaak mannen die kleiner zijn dan ik en ik vind het juist verfrissend wanneer zij het niet erg vindt dat ik langer ben (dus in mijn beleving genoeg zelfvertrouwen hebben / comfortabel zijn met hun lengte en niet geĆÆntimideerd door mijn lengte). In het begin was ik juist degene die er vaker moeite mee had of mij er heel bewust van was (en dacht dat iedereen naar ons zou kijken), maar ik vind het ook heel bevrijdend nu ik daar overheen ben.

Dan heb ik het over 4-8 cm verschil

5 likes

4 cm is toch amper zichtbaar voor het blote oog of onderschat ik dat?

1 like

Ik ben 1.72 lang en breed en ik voel me zon dikke reus naast kleinere mannen.

Ik ben 1.60 en ik hoef echt geen vent van 1.55 haha