Datingapps

Ik ben 1.58 en ik zou denk ik ook niet per se iets met een kortere man willen. Ik heb een ex van 2.06m gehad en dat was ook geen doen. Mijn vriend nu is 1.67 en dat is echt het perfecte lengteverschil.

Ik was trouwens ook altijd vrij snel met vertellen dat ik geen kinderen wil. Je kunt het maar beter op tijd weten.

5 likes

Ik vind een kleine man ook niet erg.

Wat ik wel erg vind is dat ik letterlijk Bumble heb uitgespeeld, ik krijg serieus die ‘dat was het!’ melding, sad life

6 likes

Ik heb dit dagelijks :smiling_face_with_tear: echt ernstig en dat nog zonder lengtefilter!!

2 likes

Ik vind 4cm veel :smiling_face_with_tear: Mijn eigen lengte vind ik vaak al klein. Wat hier ook al gezegd is, ik wil me niet groot voelen naast mn date.

Ik heb morgen voor het eerst in tijden weer een date. Via Breeze! Wel met iemand die bij dezelfde vereniging sport als ik, maar ik herkende hem niet van de foto’s

3 likes

Ik vind het echt jammer dat het nog steeds niet geaccepteerd is dat de man kleiner is dan de vrouw! Ik heb trouwens ook nog nooit een jongen gedate die er moeite mee had, terwijl ik het wel meer om me heen hoor van vrouwen.

En ik snap echt wel waar het vandaan komt en ik heb mijn profiel ook ingesteld op max 10 cm korter, maar ik vind het gewoon jammer dat we als samenleving nog steeds zo aan dat ideaalbeeld vasthouden.

6 likes

Ik ben 171 en de meeste mannen die ik date zeggen 167 of 166 te zijn. Ook al is dat op papier niet zo veel, het voelt vaak alsof ze een kop kleiner zijn. En ze zijn vaak ook veel meer petite gebouwd dan dat ik ben. Het heeft best lang geduurd voor ik dat niet meer zag.

1 like

Ja ik vind het ook wel jammer! Maar ik doe er zelf net zo hard aan mee want ik wil me toch een beetje kleiner voelen dan m’n toekomstige vriend. En omdat ik toch zwaarder/breder ben dan de gemiddelde man, vind ik die lengte dan toch belangrijk.

Ik heb ook wel eens seks gehad met iemand die heel smal gebouwd was en ook nog eens kleiner was dan ik en ik vond dat toen heel ongemakkelijk. Voelde me heel groot ineens.

Ik zou het heel graag minder belangrijk willen vinden, maar helaas.

1 like

Ik kwam laatst toevallig weer een ex-date tegen op Tinder die in zijn profiel had staan dat 'ie 1.86 meter is en ik dacht echt bruhhhhh never gewoon. Hij was sowieso maximaal 1.75 meter toen ik hem zag en aangezien hij 30+ is denk ik niet dat hij in een keer een groeispurt heeft gehad lol. Ik snap ook niet waarom je daarover zou liegen. Uiteindelijk komt de aap toch uit de mouw.

Ik zeg altijd overigens dat ik van lange mannen houd, maar tot nu toe zijn al mijn schatjes niet eens langer dan 1.80 meter geweest (wat overigens ook niet erg is, aangezien ik ook ‘maar’ 1.67 meter ben haha) :sweat_smile:

5 likes

Ah ja altijd die jongens die zeiden 175 te zijn en dan waren ze duidelijk kleiner dan ik met mijn 171. Ik zag ze dan al aan komen lopen op de eerste date en dacht al: klein. Op zich vond ik iets kleiner nooit een ramp maar niet als je doet alsof je groter bent

6 likes

God die datingapps zijn nog bijna hijgeriger dan de mannen die erop zitten. Heb ik een match op Bumble dus ik kijk ff wie het is en ga ff weer swipen en dan krijg ik gelijk een melding van “Waarom stuur je Pipo geen bericht?” Bemoei je met je eigen zaken pff ik bepaal zelf wel wanneer ik dat doe en ik krijg maar maximaal 24 uur van die kutapp van je dus komt goed hoor. En Tinder heeft nu ook zo’n belletje met meldingen van “Pipo heeft je een bericht gestuurd, ben je niet benieuwd???” Laat me met rust. En ik wil die kutpipo eigenlijk al helemaal niet maar al het aanbod is kutttt.

Edit: oke heb op zich al wel twee steady dates dus vermaak me wel maar vind het alsnog diep treurig allemaal op die apps

14 likes

Ik ga stuuuk. “Ik heb pipo alleen maar geliked omdat ik dacht nja hij is niet heel lelijk en als er iets fatsoenslijks uit komt ben ik al blij.”

8 likes

relatable

2 likes

Ja ugh echt het ene concessiecontact na het andere. Ben blij dat ik niet per se op zoek ben naar iets serieus maar vrees echt voor de dag dat ik dat wel wil en het aanbod is nog steeds zo haha.

2 likes

Ook irritant: mensen die de match verwijderen als je op whatsapp verder praat, ik wil je foto’s nog een keer kunnen keuren oke. Plus hij heeft ook geen foto op whatsapp dus lol hoe denk je dat ik je hoofd ga herkennen als we afspreken? Nu al geen zin meer hierin. Ga er lekker wat van zeggen haha.

Edit: hij zegt dat ie weer (?!) is verwijderd door de app :joy: dat is niet per se een veel groenere vlag dan zelf de match opheffen

3 likes

Nou dat kan helemaal niet want als je verwijderd bent van tinder ben je voor altijd geblokkeerd tenzij je een nieuw telefoonnummer neemt. Lijkt me heel sterk dus

1 like

Ja ik had het verkeerd begrepen want hij zei van oh ben ik alweer verwijderd dus ik dacht dat het al eerder was gebeurd. Maar blijkt nu dat ie bedoelde dat ie nog maar net was aangemeld en nu al verwijderd was. En dat ie niet wist waarom en huilie huilie vrouwen rapporteren me vast omdat ik geen relatie wil. Helemaal geen zin hierin dus tabee :wave:

“Ceo van mijn bedrijf, word jij mijn secretaresse?”

“Word jij mijn +1 voor Susan en Freek in Ziggo Dome?”

:smiling_face_with_tear:

6 likes

Die laatste is echt een mega red flag.

13 likes

Ik had vorige week date via Breeze maar was dus echt niks. Toen ik hem zag wilde ik eigenlijk al weg. Uit beleefdheid uurtje gebleven haha.
Maar door het praten werd het alleen maar erger.
Ondernemer blijkbaar synoniem voor werkloos. Praatte alleen maar over zichzelf.
Als eerst gechat hadden had ik nooit afgesproken.

Zouden jullie wel meteen weggaan. Bij zoiets ?

• Ja ik zeg eerlijk en ga meteen weg.
  • Ja zeg meteen en verzin een smoes
  • Nee blijf voor een kans / beleefdheid een uur
  • Nee blijf hele avond
  • Anders

0 stemmers

Edit. En breeze stuurt echt teveel berichten. Ga die app denk ik verwijderen