Datingapps

Ik vind dat je het echt niet kan maken direct weg te gaan. Na 1 of 2 drankjes kan je wel gaan!

10 likes

Ja dat is ook zo. Daarom was ik nog gebleven voor een rondje lopen en een drankje.

1 like

Ik had een paar weken geleden hetzelfde. Hij kwam aanlopen en toen wist ik eigenlijk al dat het niks zou worden (hij was totaal anders dan z’n foto’s en ook best onverzorgd). Ik had een walk&talk date dus ik heb nog wel een rondje gelopen (max een uurtje denk) en ben toen verder geen drankje meer gaan doen.

Maar direct omkeren vind ik inderdaad heel lullig.

4 likes

Ik heb een keer gehad dat ik al op het terras zat en die date nooit kwam. Misschien is hij wel omgedraaid. :sweat_smile:
Voelde me toen oprecht zo kut.

13 likes

Ik vind het tot nu toe wel heel moeilijk om er dan snel een einde aan te maken! Ik zou willen dat ik daar wat harder in ben, want nu neem ik uit schuldgevoel roch nog vaak een tweede drankje, terwijl ik het liefst na 1 drankje weg ga.

Wel eens dat je het niet gelijk al moet afkappen! Misschien is het wel gezellig of leer je nog wat van de ander. Maar bij een vreselijke date mag je het ook gewoon snel afkappen.

3 likes

Ik had vanavond ook een date. Qua look en stijl helemaal leuk, maar qua persoonlijkheid matchte het niet echt. Hij stelde vraag na vraag na vraag, maar ging nooit dieper in op een onderwerp (ook niet als ik doorvroeg). Tussendoor zat hij ook steeds aan zijn vape te lurken en dat vond ik toch ook een beetje vreemd. En ook qua denkwijze kwam hij heel erg moneymindset, ~entrepreneurrrr over en een beetje merkengeil ofzo. Ik weet het niet

6 likes

Er een einde aan maken vind ik ook lastig!

Ik zie nu ook verschillende bio’s staan, wie gaat er mee op vakantie etc. Dat vind ik ook niks.

@Bakkes wat jammer.
Ik vind moneymindset/crypto etc vaak een afknapper.
Ga je nog een keer op date of laat je het hierbij.

2 likes

Heh? Waarom

1 like

Ze eindigt met ‘ik weet het niet’ dus dacht misschien nog 1x omdat het looks en stijl wel wat is.

2 likes

Ik zou persoonlijk niet tijd verspillen aan iemand die je alleen qua uiterlijk leuk vind haha.

2 likes

Ik twijfel. Aan de ene kant wil ik niet/denk ik niet dat het een match is of nog kan worden, aan de andere kant vraag ik me af of ik niet te kritisch ben.

1 like

Het was via Breeze, dus we hadden vooraf nog niet gepraat. Uiteindelijk heb ik besloten wel nummers uit te wisselen via Breeze (en hij ook). Ik wil het nu nog voordeel van de twijfel geven, omdat ik denk dat hij misschien zenuwachtig was/bang voor stiltes en daarom maar vraag na vraag stelde.

En met een eventuele tweede date zijn we nog niet meteen getrouwd, dus het kan ook geen kwaad denk ik.

4 likes

Bij Jewish matchmaking zeggen ze altijd: ‘if it is not a ‘no’, keep dating’

7 likes

Oi vey

4 likes

Heb je nog lang volgehouden

17 likes

Volgens mij heb je (@Motherofdragons) héél veel gepost destijds over die relatie maar nog nooit dat het vervelend was dat ie kleiner was.
Maargoed kan natuurlijk.

2 likes

Oh my bad ik meende me te herinneren dat je nog vrij jong bent en je één lange relatie voor je huidige had vanaf je 18e ofzo, dus dit is dan van 14-18? :smile:

Late reactie maar tbh klinkt dit mij alsof je het wel weet
 nieuwsgierig of je al besloten hebt?

1 like

We hebben nummers uitgewisseld en een paar berichtjes heen en weer, maar ik verwacht niet dat er nog een date komt

3 likes

Breezedates worden ook steeds duurder! Toen ik begon was het 5 euro, toen 7.50 en net 8.50.

Had een breezedate gepland staan, maar die wilde het een maand verzetten, omdat ie nu niet aan daten toe is maar over een maand zeker wel :smiling_face_with_tear:

3 likes