Datingapps

Je kan ook een bundel kopen dan is t per date weer goedkoper :smiling_face_with_tear:

2 likes

Ik wil eigenlijk geen geld uitgeven aan mannen.

25 likes

Ja, dat had ik idd gedaan toen het nog 7.50 was. Maar dan trekken ze alsnog 8.50 af???

Maargoed met dit tempo haal ik het er nooit uit :smiling_face_with_tear:

2 likes

Oh wow haha afzetterij :smiling_face_with_tear:

3 likes

Ja ik had het ook! Ik vond het echt lullig dat het dan alsnog de nieuwe prijs is.

1 like

Bij mij is het zelfs 9 euro, vreemd. Wellicht passen ze het aan per stad? Ik had al een bericht gestuurd naar de helpdesk omdat ik het stom vond dat ze het zonder (ver)melding verhoogd hadden van 7,50 naar 9 euro, en ik er pas achter kwam bij een match vandaag. :sweat_smile:

3 likes

Wow 9 euro??? Duur biertje

4 likes

Ja, bij mij ook! Ik dacht 8.50, maar ze hebben eerst 8.50 afgetrokken en toen nog 0.50 haha

Dit klinkt echt als een gierige acties-topic actie

1 like

HAHAHA

5 likes

Heh ik moest 9 euro betalen eenmalig. Wat gemeen dat er nog verschil in zit ik ook, vorig jaar was he nog 7,50 haha.

Wel treurig dat deze guy na 2 dagen zijn beschikbaarheid nog niet in heeft gevuld.

2 likes

Ik kan me echt niet voorstellen wat je extra kunt toevoegen aan zo’n app wat zoveel geld waard zou moeten zijn

1 like

Dat de app een achtergrondcontrole doet. Strafblad checken, mogelijke schulden waarnemen, psychologische rapporten, interviews met exen. Ja dat lijkt me wel wat.

16 likes

Zijn er hier vrouwen die daten met vrouwen, en zo ja welke dating app raad je aan?

Ik zit nu op Tinder maar word doodmoe van alle koppels die een trio zoeken en cis mannen die blijkbaar hun profiel instellen als vrouw :sweat_smile: Benieuwd hoe dat op andere apps is.

Ga morgen wel op 1e date, ben heel benieuwd!

7 likes

Heb je breeze al geprobeerd? Ik merkte vooral dat vrouwen niet praten (ikzelf ook niet) op bijv tinder en dat is bij breeze niet aan de orde

2 likes

Dit had ik ook zo erg op Tinder. Ik had genoeg matches met vrouwen maar niemand zei wat of reageerde als ik begon. Waarom like je me dan :sob:

2 likes

Heb wel breeze gedownload maar durf het nog niet aan om zo blanco een date in te gaan :grin: Ben net weer aan het daten na 6 jaar relatie dus het is even een drempel

En ook @Westwood herkenbaar! Ik hanteer zelf een beetje de “regel” als ik de match maak (als 2e like) praat ik, anders mag de ander wat zeggen. En soms doe ik het alsnog zelf! Krijg bijna altijd wel antwoord dan. Maar lesbische dating issues zijn echt dat niemand de move maakt hahah ook niet om op date te gaan. Nu de tweede keer voor mij en 2x heb ik het gevraagd.

5 likes

Dit klinkt als mijn bumble bff ervaring :rofl:

3 likes

Mss dat ze dan ook voor je kunnen uitzoeken wie zo’n man nou opgevoed heeft :thinking:

2 likes

Ik denk niet dat ik hier gunstig uit kom

4 likes