Datingapps

Een vriendin van mij date ook met vrouwen en die heeft ze de laatste tijd ook vaak via Breeze!

Haha misschien heb ik dan hele slechte fotos want ik heb echt niets steeds

Ik heb hetzelfde als jij hoor haha. En bij andere apps ook niet veel soeps de laatste tijd

Ja dat helpt. Als je een nieuw account hebt krijg je eerst de populaire accounts te zien volgens mij. Slimme manier van Bumble om je geĆÆnteresseerd te houden :wink: maar no worries, de losers komen vanzelf

11 likes

Andere ongeving werkt ook voor matches. Beetje jammer dat het dan soms ver weg is.

1 like

Oh, dolfijn, een dolfijn.

Lol net een goos op Bumble in zijn bio ā€˜ik hoop dat je binnen de ring woont’

šŸ„¹šŸ‘šŸ»

1 like

Ik vond ā€˜her’ een heel fijne app. Veel leuke dates aan overgehouden. Het is vooral een app voor niet-cis-hetero mannen, voor de rest zitten er veel verschillende mensen op!

2 likes

Volgens mij doet iedereen op datingsapps zich altijd zoveel avontuurlijker voor door al hun vakantie foto’s te gebruiken voor hun profiel.

9 likes

hebben jullie ook wel eens dat je opeens een match hebt met iemand die je niet geliked hebt? Ik had nu een match met iemand die ik ook wel eens in het echt gezien heb en absoluut niet aantrekkelijk vind en ik ook sowieso niet geliked heb (ook niet per ongeluk)

6 likes

Ja, meerdere keren gehad. Geen idee hoe dat kanšŸ¤”

6 likes

Ik ook ! Ik vond het ookal zo vreemd.

3 likes

Ik heb ooit op Reddit iets gelezen over iemand die als tactiek had dat hij dat een profiel aanmaakte met wel zijn eigen naam en foto’s van iemand anders (die heel knap/aantrekkelijk was). En als hij gematched had met een paar mensen paste hij de foto weer aan naar zichzelf :woman_shrugging:t3:. Misschien is er zoiets gebeurd?

4 likes

Neeee hahaha :smiling_face_with_tear: hoe kan je zo zijn

3 likes

Ja omg sinds ik verhuisd ben naar een stad ipv een dorp valt het me echt op dat minstens 75% van de mannen op datingapps een open relatie hebben of alleen ā€˜plezier’ zoeken.

Ik wil gewoon een beetje liefde en dat hij gewoon mijn enige persoon is en ik die van hem. Echt geen zin in dat ingewikkelde gedoe allemaal.

13 likes

Ik vind het ook jammer dat je niet echt makkelijk kan filteren erop. Ik vind heel soms casual daten best leuk maar ik heb echt 0,0 interesse in iemands side chick zijn die in een happy relatie zit met iemand anders. Maar iedereen met een open relatie zit echt ontzettend te stoorzenderen op Bumble vooral op het moment. Hoop echt dat ze snel verdwijnen naar Feeld allemaal.

En ik weet dat je ook op Bumble en Breeze kan filteren op dat je alleen mensen wil zien die een relatie zoeken, maar dan filter je ook meteen alle mannen weg die ā€˜weet ik niet’ of ā€˜open voor alles’ hebben staan en dat zijn er nogal veel meteen haha.

4 likes

Profielen waarbij men niet in de gaten had dat de tekst niet in het vakje

2 likes

Ik heb weer eens een match op Breeze. Het is alleen wel echt een kopie van m’n ex qua uiterlijk. Weet niet hoe handig dat is haha.

Hij moet alleen de date wel nog bevestigen. Hopelijk doet hij dat nog wel en is het niet weer een afzegger :crossed_fingers: en hopelijk is het ook een beetje leuk dan. Heb echt zin om weer een beetje leuk te daten in plaats van al die stomme eerste dates die op niks uitlopen.

4 likes

Ja ik heb precies hetzelfde! Ik heb zin in dat leuke beeld van daten waarbij je wat spanning hebt en leuke dingen gaat doen en niet de hele tijd maar 1 date.

Hoop dat het wat is!

Ik had 1 breeze date die geen beschikbaarheid invulde en nu 1 waarmee de date wel is gepland! Hij komt wat minder volwassen over en het is een expat maar wel een leuke vrolijke vibe, dus ben benieuw!

4 likes

Ik vraag me altijd af of die mannen nou echt een poly gebeuren willen. Of niet alleenwillen zijn maar niet vast willen zitten aan een iemand.