Datingapps

Dit doet me denken aan een scharrel van een vriendin die veel praatte over dat hij dat vanaf nu alleen nog maar een open relatie wilde (niet dat hij dat ooit gehad had). Uiteindelijk moesten ze vrij snel stoppen met scharrelen want hij kreeg een relatie en die was gewoon monogaam :joy::+1:

Denk echt dat het zulke types zijn.

5 likes

Meestal willen ze een ‘open relatie’ waarin zij alles mogen doen maar hun vriendin moet braaf trouw blijven.

7 likes

Ja wat @Chesirecat zegt inderdaad. Volgensmij willen ze gewoon zo lang mogelijk blijven doen waar ze zin in hebben zonder dat daar consequenties aan zitten.

5 likes

Ik verdenk sommigen er vooral van dat ze zichzelf zó’n godsgeschenk vinden dat ze het zo’n zonde zouden vinden als ze daar maar één vrouw tegelijk van lieten genieten :roll_eyes:

6 likes

Mannen die hun lengte en/of netnummer invullen: niet nodig, zonde van je advertentieruimte en irritant om te lezen. Gewoon even een tip, doe er je voordeel mee.

Duidelijk gesproken als niet-lange vrouw :laughing:

8 likes

Help me out here… GGG? Naast ENM.
Het is gewoon een hele eigen taal?

Ggg : ziet zichzelf als goede bedpartner (:face_vomiting:) enm: niet monogaam

4 likes

Jezus die afkortingen worden steeds erger, nog nooit van gehoord

2 likes

Haha sorry hoor maar als je ‘GGG’ claimt wil ik op zijn minst drie referenties die ik telefonisch kan bereiken

14 likes

Maar waar staat GGG dan voor? En ENM? Het is geen afkorting ofzo. Ik snap er niks van.

1 like

ethical non-monogamy/ethically non-monogamous dus

1 like

Oooooh! En GGG? Gggoooeeedd in bed? Haha

2 likes

good, giving and game blijkbaar
:rolleyes: ughhgggggggggggggh

4 likes

Tering

8 likes

Staat voor google google google :joy:

1 like

Dit is mijn associatie bij GGG maar misschien is die inmiddels achterhaald haha

18 likes

Hahahaha love dit, heb good guy Greg lang niet meer gezien

8 likes

Sorry maar bij GGG hoor ik gewoon pinos lach.

14 likes

Ik ben me al een paar weken mentaal aan het voorbereiden om weer Tinder aan te maken na 2,5 jaar niet te hoeven daten, maar ik ben zo bang voor wat er komen gaat haha :smiling_face_with_tear: wel fijn dat ik die afkortingen nu ken en deze mannen al kan skippen

10 likes