Duidelijk gesproken als niet-lange vrouw ![]()
Help me out here… GGG? Naast ENM.
Het is gewoon een hele eigen taal?
Ggg : ziet zichzelf als goede bedpartner (
) enm: niet monogaam
Jezus die afkortingen worden steeds erger, nog nooit van gehoord
Haha sorry hoor maar als je ‘GGG’ claimt wil ik op zijn minst drie referenties die ik telefonisch kan bereiken
Maar waar staat GGG dan voor? En ENM? Het is geen afkorting ofzo. Ik snap er niks van.
ethical non-monogamy/ethically non-monogamous dus
Oooooh! En GGG? Gggoooeeedd in bed? Haha
good, giving and game blijkbaar
ughhgggggggggggggh
Tering
Staat voor google google google ![]()
Hahahaha love dit, heb good guy Greg lang niet meer gezien
Sorry maar bij GGG hoor ik gewoon pinos lach.
Ik ben me al een paar weken mentaal aan het voorbereiden om weer Tinder aan te maken na 2,5 jaar niet te hoeven daten, maar ik ben zo bang voor wat er komen gaat haha
wel fijn dat ik die afkortingen nu ken en deze mannen al kan skippen
Ik swipe juist alle mannen weg die hun lengte niet invullen
Zoooo, lang niet gezien!
Ok kan ik me ook iets bij voorstellen maar dat heeft hier toch niet direct mee te maken? Ik bedoel alleen dat ik het zo dom vind staan als ze dat in het verhaaltje zetten wanneer het wel is ingevuld. Of eigenlijk sowieso, als je t wilt vertellen is dat invulvakje een betere keuze.
Dan is de kans dat je verhaaltje in het vakje past ook groter btw ![]()
Ohhh zo bedoel je! Daar ben ik het volledig mee eens haha
Eerste keer op een datingapps en wat een puinzooi zit erop. Echt niet te doen. (Zit nu op okcupid)
Ik vis in de leeftijdscategorie 25-35 en alsnog wilt echt 90% alleen rond scharrelen. Het zit ook vol met die gasten die de hele wereld rond gaan en in ieder land neukertjes wilt.
Ik wil een leuke vaste relatie > trouwen > kinderen. En dan al die mannen die op de vraag wil je kinderen ‘weet ik nog niet’ hebben beantwoord. Nu gaat dit heel hard klinken maar op die leeftijd weet je dat toch wel?
Ik wil een serieuze man die ook een familie wil. Dit voelt echt als onmogelijk. Bestaan die mannen niet?
blahblah 30 is de nieuwe 20 maar de biologische klok gaat daar niet in mee