Ik ben net 34 en sta er wel een beetje hetzelfde in, al neig ik misschien iets meer naar waarschijnlijk wel. Maar dan is dat ook nog maar afwachten of het erin zit. Moet ook maar net iemand tegenkomen.
Tot een jaar geleden oid had ik dus wel echt de vrij sterke overtuiging dat ik kinderen wilde - altijd al gehad, dus ik vind mn twijfels wel ingewikkeld. Af en toe denk ik ineens ânee eigenlijk wil ik ze ook helemaal nietâ, maar dat kan de dag erna ineens weer anders zijn. Misschien is het ook een beetje zelfbescherming omdat ik maar niemand tegenkom en de klok wel begint te tikken. Dat het zomaar kan zijn dat die kinderwens weer keihard terugkomt als ik de âjuisteâ persoon maar tegenkom, maar dat weet ik echt niet op dit moment
Het voelt als zoân ver van mân bed show ook - alsof ik nog veel te onvolwassen ben om ĂŒberhaupt aan kinderen te denken, haha.
Ik swipete dus eigenlijk ook altijd iedereen weg die had staan âik wil geen kinderenâ, maar de laatste tijd vraag ik me af of ik dat wel zou moeten doen. Wie weet wil ik het uiteindelijk toch ook niet en dan loop ik misschien onnodig leuke personen mis?